Pidän huivia silloin, kun pipo on liian kuuma
Kuten nyt.
Jos joku luulee muslimiksi, niin luulkoon!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on paljon merkitystä miten sidot huivisi. Minäkin käytän tyylisyistä usein bandanaa. enkä usko että kukaan kuvittelee minua sen takia muslimiksi. Joskus bandanan tilalla on myös sifonkihuivi, eikä sekään näytä yhtään muslimihuivilta.
Tyylisyistä ei nyt ollut kyse, vaan ihan ilman kylmyyden takia pidettävästä päähineestä.
Bandana tai sifonkihuivi ei paljon päätä lämmitä kylmällä säällä.
Jos on oikein mahottoman kuuma keli, pukeudun burhkaan. Jos joku luulee muzlimiksi, luulkoon vaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä hattuja te muut pidätte, tuulisella, mutta vähän lämpimämmällä kelillä?
Mä pidän kuulokkeita, kuuluu puhetta ja suojaa tuulelta.
Vierailija kirjoitti:
Sidotko leuan alta vai niskasta?
Yök! Jotkut "miehet" käyttävät huivia ja sitovat sen takaa kiinni.
Muslimit pitää kaiken piilossa. Ei sitä huivia voi erehtyä luulemaan tavalliseksi. Se on tarkoituksella kaikista muista huiveista poikkeava.
Kypärämyssy on ainoa, mihin hijabin voi sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä päänpeittävää huivia ellet halua antaa siimaa musuille ja venäläisille jotka tuota tyyliä suosii. Ei oo tyylikästä!
Joo, muuten kyllä, mutta huivi sopii päähän parhaiten, hatut ei.
Paitsi tupsulakki on ihan ok pakkasella, sellainen ei ohut, vaan paksumpi.
Ohut hattu näyttää ihan hassulta mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hattuja te muut pidätte, tuulisella, mutta vähän lämpimämmällä kelillä?
Mä pidän kuulokkeita, kuuluu puhetta ja suojaa tuulelta.
Korvia vaan suojaa, ei muuta päätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikein mahottoman kuuma keli, pukeudun burhkaan. Jos joku luulee muzlimiksi, luulkoon vaan
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sidotko leuan alta vai niskasta?
Yök! Jotkut "miehet" käyttävät huivia ja sitovat sen takaa kiinni.
No mä olen kyllä nainen, en tiiä kuka se pertsaeemeli oli. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit pitää kaiken piilossa. Ei sitä huivia voi erehtyä luulemaan tavalliseksi. Se on tarkoituksella kaikista muista huiveista poikkeava.
Kypärämyssy on ainoa, mihin hijabin voi sotkea.
Joo, onneksi on näin, mutta silti tulee sellainen assosiaatio musuihin huiveista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun ne huiviniekat tuli tänne, harvat tavisnaiset kehtaa pitää huivia.
Ennen oli sekin asia paremmin.
Totta. Itsekään en enää nykyään kehtaa talvella vetää huivia pään suojaksi, ettei kukaan luulisi musIimiksi. Ysärillä huivi oli vielä hyvä ja toimiva asuste talvella.
Käytin ennen huivia, en enää. Kauan sitten ex-muslimi tuttu, joka ei todellakaan käytä huivia kysyi, eikö minua häritse, että joku voi luulla muslimiksi. Nykyisin häiritsisi ja siksi käytän huppua tai pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypärämyssy on ainoa, mihin hijabin voi sotkea.Joo, onneksi on näin, mutta silti tulee sellainen assosiaatio musuihin huiveista. Ap.
Ja esim. Iranissa naiset kulkee pakotettuina huivi päässä juuri silleen että etuhiukset näkyy. Joskus viedään silti putkaan jossa hakataan aivot tohjoks ja joskus ei. Että ei se huivi päässä näytä kovin epä-islamilta vaikka vähän hiuksiakin näkyis.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos myytäisiin sellaisia takkeja joissa olisi sellainen pukeva todella suuri ja painava fantasiaelokuvien haltijahuppu eikä sellainen kireä pikkulasten huppu. Sellaisen ison hupun alta näkyy hiukset jotka voi olla ihan rennosti auki, mutta se suojaa kuitenkin hyvin tuulelta ja viimalta
Juuri ajatellut samaa - mikä vaatelafka ottaisi tästä kopin?
Vierailija kirjoitti:
Käytin ennen huivia, en enää. Kauan sitten ex-muslimi tuttu, joka ei todellakaan käytä huivia kysyi, eikö minua häritse, että joku voi luulla muslimiksi. Nykyisin häiritsisi ja siksi käytän huppua tai pipoa.
Just noin. Ärsyttää oikein tollanen touhu.
Tässä maassa pitäisi kieltää kaikki uskonnolliset asusteet, se olisi parasta kaikille.
Eihän juutalaisetkaan USKALLA pitää kipaa enää missään, joten pitäisi kieltää kaikilta muiltakin kaikki uskontoasut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun ne huiviniekat tuli tänne, harvat tavisnaiset kehtaa pitää huivia.
Ennen oli sekin asia paremmin.
Totta. Itsekään en enää nykyään kehtaa talvella vetää huivia pään suojaksi, ettei kukaan luulisi musIimiksi. Ysärillä huivi oli vielä hyvä ja toimiva asuste talvella.
Joo, oliko se ysärillä vai aiemmin, kun monet naiset kulki täällä venäläisissä ruusuhuiveissa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypärämyssy on ainoa, mihin hijabin voi sotkea.Joo, onneksi on näin, mutta silti tulee sellainen assosiaatio musuihin huiveista. Ap.
Ja esim. Iranissa naiset kulkee pakotettuina huivi päässä juuri silleen että etuhiukset näkyy. Joskus viedään silti putkaan jossa hakataan aivot tohjoks ja joskus ei. Että ei se huivi päässä näytä kovin epä-islamilta vaikka vähän hiuksiakin näkyis.
Hyi, en voi enää pitää huivia. Ap😓
Vaikka mitäpä se muille kuuluu, vaikka kulkisin kattila päässä, tuskin moni edes huomaisi - ja mitä sitten vaikka huomaisikin.
Pörrönalle pakko viedä ulos oli sää mikä hyvänsä, onneksi tulee huonolla säällä itekin pian kotiin.