NAISET: pahimmat turn offit miehissä?
Listataan, naiset, tähän ketjuun pahimmat ruen offit miehissä.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtis esim tupakasta narisemaan. Siskolla on älykäs,hemmetin hauska,varakas,mukava JA tupakoiva mies. Mutta narista pitää,koska muutkin.
Älykäs mies ei polta tupakkaa.
Älykäs ei sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, heiveröinen, kalju, nörtti, pihi, mussuttaa ruokaa suu auki, huumorintajuton, absolutisti, vegaani tai muu rehuiivari, urheiluhullu ( sekä sohva että aktiivi ), bodari, peliaddikti.
Mulle kävisi oikein hyvin vegaani, absolutisti ja paljon urheileva.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Yksi negatiivinen piirre on myös se, että ego on äärettömän hauras ja loukkaannutaan aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtis esim tupakasta narisemaan. Siskolla on älykäs,hemmetin hauska,varakas,mukava JA tupakoiva mies. Mutta narista pitää,koska muutkin.
Älykäs ei sanoisi noin.
Tupakoinnin aloittaminen on tyhmää, mutta voi olla muuten älykäs vaikka olisi tehnyt tyhmiä valintoja.
Mikä persuudessa on vikana?
Ainoa puolue joka yrittää säästää Suomen tuholta.
Teillä naisilla on jostain syystä hirveä kiire tuhota koko maa samalla kun kutsutte sitä edistymiseksi ja voimaantumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä persuudessa on vikana?
Ainoa puolue joka yrittää säästää Suomen tuholta.
Teillä naisilla on jostain syystä hirveä kiire tuhota koko maa samalla kun kutsutte sitä edistymiseksi ja voimaantumiseksi.
Orjien käyttöä tulee paheksua, mutta on ihan ok äänestää puolueita jotka kannattavat orjatyövoiman käyttöä. Seksuaalinen ahdistelu on kamalaa, mutta äänestetään henkilöitä jotka ajavat ahdistelukulttuurin tuomista suomeen, jne...
Tuleeko patterni tutuksi?
Se, että housut roikkuu ja pahimmillaan yli puolet takamuksesta on paljaana. 🙈 Ja, ikävä kyllä, mun mies kuuluu tähän porukkaan. Muuten on ihana, mutta tää......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono hammashygienia, tekstipaidat ja maastokuviolliset vaatteet, ei lue koskaan mitään, huonot käytöstavat, perjantaipullo.
Maastokuviolliset vaatteet ja tekstipaidat voivat näyttää myös hyviltä.
https://assets.vogue.com/photos/58913f41f88f7c2037364b74/master/w_2240,…
tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kielitaidottomuus ja se, ettei halua matkustaa mihinkään.
Kielitaidottomuus ja kyvyttömyys lukea kirjallisuutta kulkevat jännästi käsi kädessä. Ei kiitos tällaisia ukkoja ikinä elämään, ei edes ystävinä.
Matala älykkyys on aivan ylivoimaisesti pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, heiveröinen, kalju, nörtti, pihi, mussuttaa ruokaa suu auki, huumorintajuton, absolutisti, vegaani tai muu rehuiivari, urheiluhullu ( sekä sohva että aktiivi ), bodari, peliaddikti.
Sano vain, että et tykkää miehistä :D
Eihän nuo mitenkään kuvannut kaikkia miehiä. Miehiä on hyvin paljon myös sellaisia jotka eivät ole mitään noista, ja sellaisen tuo kirjoittaja haluaa.
Kovat arvot, paha haju, ilkeys, käytöstapojen puute
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi oikein hyvin vegaani, absolutisti ja paljon urheileva.
Samoin! Myös nörtti ja kalju aivan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videopelaaminen ja neitsytsängyn omistaminen (sekä siinä nukkuminen).
Mikä on neitsytsänky?
80 cm sänky
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku mainitsee "turn-offina" väkivallan...? Sehän on rikos, eikä mikään turn-off-ominaisuus.
Onko sulle yleensä väkivalta sitten turn-on? Tai muu rikollisuus?
Mulle ainakin kaikki rikollisuus on turn-off, sisältäen sen väkivallan. Suuri turn-off onkin.
Vauvaiho. Sellainen samettinen, pehmeä ja sileä virheetön iho, josta on karvat nypitty, eikä ole nähty hetkeäkään päivänvaloa. Tulee mieleen pieni lapsi tai kuollut ihminen. Ei tunnista miehen ihoksi, joten ei herätä tässä mielessä mitään myönteisiä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ajaa alle 100 000 euron hintaisella autolla
Onneksi minulla onkin 1000000000000000000000000 euron hintainen auto. Mutten kelpuuta sinua.
Ruma, tyhmä, perskokkare, salimake, sovinisti, kalju, spandex, jännämies, pelimies, juoppo, tatuoinnit, ylimielisyys, isyys, huono hygienia, minua vanhempi tai samanikäinen.