Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut miettiä, että olenko tosiaan yksinkertaisesti vain heikkolaatuinen

Vierailija
29.10.2025 |

Olen keskeytellyt opintojani, hävettää epäonnistua kerta toisensa jälkeen. Nyt yliopistossa, ja taas vaihteeksi kaikki kaatuu päälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa vaan nähdä vaivaa ja huolehdi unesta ja ruuasta.

Vierailija
2/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kaikilla muillakin. Vaikeaa ja etenee hitaasti ja välillä täytyy vaihtaa suuntautumista tai alaa.

Sun pitäisi opiskella jotain sellaista josta tykkäät ja joka tuntuu mielekkäältä. Ja sitten huolehtia omasta syömisestä, nukkumisesta ja liikkua jotenkin. Kuntosali olisi hirveän hyvää vastapainoa opiskelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on. Koita keventää. Jaa töitä ja tehtäviä pidemmälle aikavälille ja pienempiin osiin.

Venytä kärsimystä 😑 

Vierailija
4/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan innostua jostain. Mieti mistä sinä ole kiinnostunut, mistä oikeasti nautit ja minkälaista tekemistä voisit tehdä niin paljon että unohdat ajan kulumisen. 

Missä olet hyvä ja missä et ?

Ja yritä sitten suuntautua niin että pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi.

Työelämä vaatii ihan eri ominiasuuksia kuin opiskelut. Voi olla että olet myöhemmin töissä parhaimmillasi.

Vierailija
5/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on hyviä videoita, joissa opetetaan opiskelutaitoja viimeaikaisten tutkimusten valossa. Niiden avulla olen huomannut, että opiskeluaikana opiskelin usein tehottomalla ja väsyttävällä tavalla. 

Vierailija
6/6 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolaatuinen on sana joka ei kuulu sivistyneeseen puheeseen. Ettet häpeäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän