Tässä taas nähtiin miten te naiset menette placeboon: Halloween-kuulat on kaikki saman makuisia!
Kommentit (33)
Mutsis kuulat oli saman makuisia ku sua teki
Miten niin naiset? Mieheni väitti mustien olevan parempia ja minulla suussa vikaa,kun sanoin molempien maistuvan täysin samalta
Tosi tylsää. Mustista olisi voinut tehdä vaikka salmiakin tai lakritsin makuisia. Oranssit olisi voineet olla kurpitsan ja appelsiinin makuisia.
Fatser meni sieltä missä aita matalin. Kaikki samaa höttöä, vain väri eri.
Eihän siinä ollut edes keltaisia kuulia..
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsää. Mustista olisi voinut tehdä vaikka salmiakin tai lakritsin makuisia. Oranssit olisi voineet olla kurpitsan ja appelsiinin makuisia.
Halpaa sokeria ja väriaineita. Missä aidot maut? Miksi kukaan maksaisi tämmöisistä, vain koska paketissa on kivoja kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin naiset? Mieheni väitti mustien olevan parempia ja minulla suussa vikaa,kun sanoin molempien maistuvan täysin samalta
Mieheni väitti mustien olevan parempia.
Olisin huolissani tuosta lauseesta.
Vierailija kirjoitti:
Makusiirappi maksaa.
Ap meni halpaan ja osti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni väitti mustien olevan parempia.
Olisin huolissani tuosta lauseesta.
Miksi? Tykkäätkö panna koiran kanssa incel?
Mitä ihmisseksiin tulee, se on parempaa iloisen afrikkalaismiehen kuin sitruunanhappaman suomalaisen micromulkun kanssa.
Me naiset? En oo ees ostanut moisia moskakuulia.
Ulise lisää ap. Ne on nimittäin vegaanisia.
Nämä olivat kyllä pettymys. Herätys Fazer!
Samppanjakuulat olivat hyviä. Ehdotan seuraavaksi kettukarkki-kuulia eli pihlaja.
🇺🇦🇮🇱
Me naiset?? taas joku mies, joka kuvittelee naisten olevan samasta puusta veistettyjä klooneja toisistaan
Mielestäni kuulien pitäisi maistua selkeästi jollekin. Geneerinen kuulan maku ei riitä.
Esim. banaanikuula voisi olla kova juttu, tai ananas?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei tapahtunut.
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Jännä. Mun mies kun kivenkovaan väittää että oranssit maistuu paremmilta kuin ne mustat.
Hirveitä sokeripalloja, makeannälkään tuli silti syötyä koko laatikko.😬
Me emme incelli syö lasten makeisia kuten sinä.