Juuso (persu) järjesti pojalleen 60 000 euron tulot, toissa vuonna poika tienasi 84 euroa/kk
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä palkata lapsensa jos haluaa ja pystyy. Ongelma on vain siinä, että onko valinta tehty vain hyvä veli - periaatteella: onko valitulla mitään pätevyyttä tehtävään?
Jos kokemus on gigantti, niin mitä helvettiä sellasia palkataan? Tarjolla olis myös työttömiä maistereita jne.
No, jos jotain positiivista hakemalla hakee, niin konkreettinen keissi, jossa hallituksesta joku on työllistänyt työttömän! 😂
Vierailija kirjoitti:
No, jos jotain positiivista hakemalla hakee, niin konkreettinen keissi, jossa hallituksesta joku on työllistänyt työttömän! 😂
99 999 uutta työpaikkaa enää jäljellä persujen lupaukseen!
Vttu, mitä se Juuson poika ymmärtää sotesta, hyvinvointialueiden rahoituksesta, alijäämämenettelystä, valtion budjetoinnista tai edes sote-lainsäädännöstä?
Peruskoulupohjaltako poika keittää äidilleen kahvi ja saa siitä 3000 € kuussa?
Vain persut voi olla näin ääliöitä, että äiti palkkaa jonkun luuseripojan ns. ministerin avustajaksi. Suurin luuseri tässä on kuitenkin Juuso itse!
Vierailija kirjoitti:
Vttu, mitä se Juuson poika ymmärtää sotesta, hyvinvointialueiden rahoituksesta, alijäämämenettelystä, valtion budjetoinnista tai edes sote-lainsäädännöstä?
Peruskoulupohjaltako poika keittää äidilleen kahvi ja saa siitä 3000 € kuussa?
Vain persut voi olla näin ääliöitä, että äiti palkkaa jonkun luuseripojan ns. ministerin avustajaksi. Suurin luuseri tässä on kuitenkin Juuso itse!
Ymmärtää yhtä paljon ku muutkin persut. Eli ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä palkata lapsensa jos haluaa ja pystyy. Ongelma on vain siinä, että onko valinta tehty vain hyvä veli - periaatteella: onko valitulla mitään pätevyyttä tehtävään?
Kun ei ole äidilläkään niin miten pojalla olisi?
Onko työaikaan laskettu rintaruokinta? Tuskin osaa poika itseään ruokkia, kun äiti järjestää suojatyöpaikan.
Ai miten niin poika ei ole pätevä? Kyllähän siellä Gigantissakin pystyy pätevöitymään persuuteen eli mokailuun ja suhmurointiin:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c371450e-679b-4781-8dfe-b4bf616cab2e
Härskiä on touhu kun persu pääsee hillotolpalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Sebastian Tynkkyselläkään mitään muita tutkintoja kuin yo.? On silti europarlamentikko ja onnellusesti eekerin kanssa naimisissa.
Poliitikon ura ei vaadi koulutusta ja Tynkkynen on päässyt asemaansa äänestäjien tuella. Se on mahdollista muillekin kuin persuille.
Vain perussuomalaiset äänestävät henkilöä, jonka ainoat meriitit ovat piereskely, housuun paskominen ja rasistiset vihapuheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Sebastian Tynkkyselläkään mitään muita tutkintoja kuin yo.? On silti europarlamentikko ja onnellusesti eekerin kanssa naimisissa.
CV yksi ranskalainen viiva...paskansin housuuni BB-talossa.
Tässä on ansioluettelo oikein videomuodossa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nepotismia Juuso, nepotismia. Törkeää.
Ja kun miettii, kuinka persut nimenomaan ovat perinteisesti syytelleet muita korruptiosta, hyvä veli kerhoilusta ja vaikka mistä kähminnästä.
Mutta näinjän se menee monilla muillakin, arvot ja moraali unohtuu, kun omalle kohdalle osuu hillotolppa.
Persuthan tekee just sitä mistä sytyttävät muita ihan puoluekirjan kansia myöten:
Ei nepotismia/ pahimmat nepotistit itse
Ei ulkomaalaisia tänne / Avaavat ovet ulkomaalaisille, käyvät hallituksessa olleensa anomassa ulkomaalaisia Suomeen kaukomatkoillaan, menevät ulkomaalaisten kanssa naimisiin.
Tummaihoiset ihmiset ovat pahimpia, ei niitä Suomeen / Persun oma puoliso on ei-valkoinen ulkomaalainen
Pois oikeudet seksuaalivähenmistöiltä / Persu itse kuuluu seksuaalisesti vähemmistöön
Ei viedä töitä suomalaisilta / järjestetään lama ja suurtyöttömyys
Ei kerrytetä valtion velkaa / otetaan itse ennätysvelka koska voidaan
Ei naimaoikeutta seksuaalivähemmistöjen edustajille / Persu itse on lesbo tai homo, ja haluaa naimisiin tai on jo naimisissa
Helpotetaan työssäkäyvien oloja / Pahennetaan tilannetta malliin Yhdysvallat
Ei koroteta veroja / Ensimmäiseksi veronkorotus
En jaksa naputtaa enempään...
Suomen poliittinen järjestelmä on jo täysin mätä, yhtä vakaalla pohjalla kuin kuravettä purskahteleva mudassa vellova suo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nepotismia Juuso, nepotismia. Törkeää.
Ja kun miettii, kuinka persut nimenomaan ovat perinteisesti syytelleet muita korruptiosta, hyvä veli kerhoilusta ja vaikka mistä kähminnästä.
Mutta näinjän se menee monilla muillakin, arvot ja moraali unohtuu, kun omalle kohdalle osuu hillotolppa.
Persuthan tekee just sitä mistä sytyttävät muita ihan puoluekirjan kansia myöten:
Ei nepotismia/ pahimmat nepotistit itse
Ei ulkomaalaisia tänne / Avaavat ovet ulkomaalaisille, käyvät hallituksessa olleensa anomassa ulkomaalaisia Suomeen kaukomatkoillaan, menevät ulkomaalaisten kanssa naimisiin.
Tummaihoiset ihmiset ovat pahimpia, ei niitä Suomeen / Persun oma puoliso on ei-valkoinen ulkomaalainen
Pois oikeudet seksuaalivähenmistöiltä / Persu itse kuuluu seksuaalises
Tämähän on kuin Jope Ruonansuun sivupersoona sketsi. Jopen sketsit kyllä huvittaa, mutta poliitikkojen ei.
"Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia. Jotkut eläimet ovat muita eläimiä tasa-arvoisempia"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin palkkaisin jälkikasvuni töihin jos se olisi mahdollista. Juuso ei tehnyt mitään laitonta vaikka vasurit kovin yrittävät siitä juttua repiä.
Omaan firmaan saa palkata kenet haluaa. Nyt ei ole kyseessä Juuson oma firma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin palkkaisin jälkikasvuni töihin jos se olisi mahdollista. Juuso ei tehnyt mitään laitonta vaikka vasurit kovin yrittävät siitä juttua repiä.
Omaan firmaan saa palkata kenet haluaa. Nyt ei ole kyseessä Juuson oma firma.
Toki kannattaa muistaa, ettei Juuso ole ainoa, joka on palkannut sukulaisensa. Muitakin on. Eikä sitä suoranaisesti ole kielletty.
Tyhmät työttömät miksei nekin vaan mee eduskunta-avustajiks töihin niinkuin persut