Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman verkostoja on turha elää. Kaikki tulee niiden kautta.

Vierailija
29.10.2025 |

Uudet ystävät, puolisot, ideat, vinkit, apua, tuki, elämään merkityksellisyyttä ja osaamista kun saa mennä vaikka remppahommiin auttaa. On juhlia, pikkujouluja, työpaikkoja suhteiden kautta.

Yksinäisenä elämä on mahdoton. Etkä tee yhtään mitään etäisten ihmisten kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin 25 vuotta. Jotenkin aina tuntunut ettei kukaan pidä minusta. Olin kyllä töissä pitkään 15 vuotta sama työpaikka mutta tuntui koko ajan ettei minusta pidetty. Ei minulle toivotettu hyvää huomenta eikä juuri juteltu kun muut jutteli keskenään ja pitivät bileitä niin ei minua koskaan kutsuttu. T: kiltti mies

Vierailija
2/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä kun ihminen on äärisosiaalinen eläin, ja elinympäristö olosuhteineen tietenkin rakentuu sen mukaan. Modernissa maailmassa toki turhaa, koska nykyisellä teknologialla pitäisi pystyä tarjoamaan samat mahdollisuudet kaikille ihmisille, myös hiljaisille ja syrjäytyneille. Ei vaan taida tahto riittää, tärkeämpää on pitää pörssit pystyssä ja armeijat kunnossa. Yksittäisellä tavallisella mukavalla kansalaisella kärsimässä kodissaan sosiaalisesta painajaisestaan ei niin väliä ole, kun ei se tuota rahaa kasvottomille koneistoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi perustulo. Ja rauhallisemmin tutustuen.

Vierailija
4/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa

Ei tartte auttaa

Vierailija
5/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä se, että erityisesti työpaikat menee noiden verkostojen kautta, mutta silti työttömiä patistellaan muuttamaan työn perässä sinne tänne. Kun ottaa huomioon, että verkostot ovat paikallisia, niin miten hemmetissä voi työllistyä jonnekin minne ei ole yhtään minkäänlaista verkostoa??

Vierailija
6/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Kyllä komea ulkomaalinen (lue: latino, ählämmi, afrikkalainen) jännittävä laatikkoleuka saa kaiken tarjottimella. Kela suorastaan pakottaa ottamaan rahaa vastaan, suomalaiset tätimuijat laittaa rahaa tilille kunhan vaan laittaa vähän yu aar bjuutiful privaviestiä. Ja jos ei riitä niin kerjäämällä, varastamalla ja huumemyynnillä.

Mitään verkostoja eivät tarvii. Yökerhot, punttisalit, kahvilat ym täynnä samanlaisia notkujia. 

Vierailija
7/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kenenkään kummi. En oo tärkeä kellekkään. Mua on lapsesta asti ohitettu kaikissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi