En naisena jaksa esittää vaikeasti tavoiteltavaa
Ei riitä kärsivällisyys.Onneksi ei enää tarvitse etsiä kumppania kun minulla sellainen jo on.Omen rento naiseksi enkä jaksa miesten kanssa pelata mitään pelejä paskaa!Rento äijämäinen helppo elämä kutsuu puoleensa,enemmän kuin että joutuisi leikkimään jotain kohtalokasta vamppia !Paskaa en jaksa!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
xD Kohtalokasta vamppia!
Vaikeat naiset eivät ole kiinnostuneia miehistä, siksi he ovat "vaikeita". Sinä olet, joten olet helppo
Niin olen siksi avioliittoni onkin kestänyt jo 30 vuotta🤗🥰😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xD Kohtalokasta vamppia!
Vaikeat naiset eivät ole kiinnostuneia miehistä, siksi he ovat "vaikeita". Sinä olet, joten olet helppo
Se on pitkä ura s eksiorjuutta! Toivottavasti palkka on ollut sen arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistiyliherkkyyteni vuoksi olen aivoiltani mies.En jaksa naisten draamaa kun en elämässäni ajattele kuin mukavuutta ei,vaikka olen nainen.
Aika moni naarasnisäkäs on tuollainen. Keskittyy lähinnä syömiseen, eikä toisten naisten kanssa draamaamiseen. Mutta ei myöskään tyrkytä persettään koiraille, siinä ero meidän kahden välillä.
Olen kuule täysin keskittynyt avioliittoon,en ole tyrkyttänyr itseäni kenellekään Älä usko kaikkea mitä kuulet tai näet tässä ajassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xD Kohtalokasta vamppia!
Se on pitkä ura s eksiorjuutta! Toivottavasti palkka on ollut sen arvoinen!
Olen tyytyväinen seksiorja🤗
Taitaa olla myös naisten vaatteita päällä, alusvaatteet ainakin. En kyllä ymmärrä miksi. Ovat kovin epämukavia päällä.
Aika moni naarasnisäkäs on tuollainen. Keskittyy lähinnä syömiseen, eikä toisten naisten kanssa draamaamiseen. Mutta ei myöskään tyrkytä persettään koiraille, siinä ero meidän kahden välillä.