Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät ministerien- ja kansanedustajien avustajiksi

Vierailija
29.10.2025 |

Miksei Kaisa Juuso palkannut yhtään työtöntä henkilökohtaiseksi avustajakseen?

"

Kansanedustajille tuli mahdolliseksi palkata henkilökohtainen avustaja vuonna 1997.

Eduskunta-avustajan tulee olla täysi-ikäinen ja läpäistä turvallisuusselvitys. Muutoin eduskunta ei aseta hänelle kelpoisuusvaatimuksia."

Eli ei ole kelpoisuusvaatimuksiakaan, joten tässä kaiken järjen mukaan pitäisi olla työmahdollisuuksia työttömille. Miksi näin ei kuitenkaan ole? Onko KOSKAAN palkattu yhtään työtöntä eduskunta-avustajaksi??!!

Muuttakaa ne puheenne konkretiaksi, ja palkatkaa työttömiä eduskunta-avustajiksi!!!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että kukaan nykyisistä avustajista ei ole ollut työttömänä ennen pestin saamista? 

ei ole mitään näyttöä että yksikään nykyisen hallituksen jäsenistä olisi toiminut moraalisesti oikein muutenkaan.

Heistä on vain huutelemaan "menkää töihin!", mutta kun pitäisi itse konkreettisesti tehdä jotain, menee se pirunhäntä koipien väliin...

Ai sä olet niin nuori ettet tiedä mikä ero on kansanedustajalla ja hallituksella. No se selittää paljon. 

Ai sä olet niin kiero että pyrit johtamaan keskustelun sivuraiteille kaikenlaisilla mukanokkelilla sanailuilla, kun itse asia on sulle niin kipeä tulehtunut mätäpaise, ettet pysty siitä sanomaan yhtään mitään järkevää argumenttia. Aina alkaa tuollainen henkilöön menevä solvaus ja keskustelun harhaanjohtamispyrkimys, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa itse asiaan, mutta näköjään et pysty pitämään turpaasi tukossa siitä huolimatta!

Vierailija
22/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vtustako me tiedetään miksi Juuso palkkasi poikansa ennemmin kuin tuntemattoman untemattoman työttömän. Toki niin tekisin itsekin jos olisin kansanedustaja. 

eli nepotismi ei ole sulle mikään ongelma? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!"?

Miksi se olisi ongelma? Helpompi sitä oman lapsen kanssa on hommia tehdä kuin vaikkapa sinun kanssasi. Olisi raskasta jos avustaja jatkuvasti syyttelisi minua omien kuvutelmiensa pohjalta, kuten sinä teet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajien määrä tulee puolittaa, niin saadaan mittavat säästöt.

Riittää vielä vähempikin, kun jokaista puoluetta edustaa vain yksi henkilö, jolla on käytössään se äänimäärä, mitä nykyisellä järjestelmällä puolueella olisi edustajia. 

Vierailija
24/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että kukaan nykyisistä avustajista ei ole ollut työttömänä ennen pestin saamista? 

ei ole mitään näyttöä että yksikään nykyisen hallituksen jäsenistä olisi toiminut moraalisesti oikein muutenkaan.

Heistä on vain huutelemaan "menkää töihin!", mutta kun pitäisi itse konkreettisesti tehdä jotain, menee se pirunhäntä koipien väliin...

Ai sä olet niin nuori ettet tiedä mikä ero on kansanedustajalla ja hallituksella. No se selittää paljon. 

Ai sä olet niin kiero että pyrit johtamaan keskustelun sivuraiteille kaikenlaisilla mukanokkelilla sanailuilla, kun itse asia on sulle niin kipeä tulehtunut mätäpaise, ettet pysty siitä sanomaan yhtään mitään järkevä

Ihan otsikossa lukee sana kansanedustaja. Jos haluat jankuttaa hallituksesta, muotoile otsikko vastaamaan toivettasi. 

Vierailija
25/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä olet niin kiero että pyrit johtamaan keskustelun sivuraiteille kaikenlaisilla mukanokkelilla sanailuilla, kun itse asia on sulle niin kipeä tulehtunut mätäpaise, ett

manipulaattori taas vauhdissa, itse asiaan ei ole mitään järkevää sanottavaa. Taidat olla ihan oikea poliitikko!!

Vierailija
26/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi minulle, mutta yksikään kansanedustaja ei minua tuohon hommaan ottaisi. Hölmö aloitus. 

itse olet hölmö lammas.

En tiennytkään että täällä kirjoittaa nykyisin myös 3-vuotiaita. 

Sulle nepotismi on ok? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!", mutta et palkkaa työttömiä vaan sukulaisiasi? Olet moraaliton nolla.

Ok, pikkuinen. Tapa se on tuokin kertoa olevansa 3v. 

Vierailija
27/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vtustako me tiedetään miksi Juuso palkkasi poikansa ennemmin kuin tuntemattoman untemattoman työttömän. Toki niin tekisin itsekin jos olisin kansanedustaja. 

eli nepotismi ei ole sulle mikään ongelma? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!"?

Miksi se olisi ongelma? Helpompi sitä oman lapsen kanssa on hommia tehdä kuin vaikkapa sinun kanssasi. Olisi raskasta jos avustaja jatkuvasti syyttelisi minua omien kuvutelmiensa pohjalta, kuten sinä teet. 

Ai kaikki arvostelu kuitataan vaan "syyttelynä", etkä näe nepotismissa mitään ongelmaa? 

Ihan vaan tiedoksesi, että nepotismin katsotaan olevan hallintoa heikentävä korruption muoto, siis ei-toivottua ainakin Suomen kaltaisessa demokraattisessa maassa! Jos nepotismi kerran sinusta on ok, muuta pohjoiskoreaan tai venäjälle!!!

Vierailija
28/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi minulle, mutta yksikään kansanedustaja ei minua tuohon hommaan ottaisi. Hölmö aloitus. 

itse olet hölmö lammas.

Sulle nepotismi on ok? Huutelet kumminkin työttömille että "mene töihin!", mutta et palkkaa työttömiä vaan sukulaisiasi? Olet moraaliton nolla.

muuta venäjälle. Sinunkaltaisia ei Suomessa kaivata.

Vierailija
29/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki arvostelu kuitataan vaan "syyttelynä", etkä näe nepotismissa mitään ongelmaa? 

Ihan vaan tiedoksesi, että nepotismin katsotaan olevan hallintoa heikentävä korruption muoto, siis ei-toivottua ainakin S

Ihan vain tiedoksesi että se ei ole arvostelua jos väität toisen tehneen sellaista, mitä hän ei ole tehnyt. Se on puhdasta paskanjauhantaa. 

Vierailija
30/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olet hölmö lammas.

Opettele nyt edes kirjoittamaan ennen kuin enempää uliset. 

Vierailija
31/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, yliveetillä on tänään kympin aamu, kun vielä tähän aikaan roikkuu täällä "keskustelemassa" eli oksentamassa pahaa oloaan ulos 

Vierailija
32/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 000 euroa/kk  yhteensä  saavat  äiti  ja nepopoikansa  veronmaksajilta palkkiota.

Vierailija
33/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olet hölmö lammas.

Opettele ny

Ai että tekee näköjään kipeää tulehtuneen mätäpaiseen puhkaisuyritykset...

Se, että olet antanut aivopestä itsesi uskomaan, että nepotismi on ok, ei tee siitä ok asiaa. Sitä ei muuta mikään asian vierestä haukkuminen. Sulla ei ole ollut yhtään järkevää vastaväitettä itse asiaan, mikä todistaa että olen oikeassa ja sinä väärässä!

Mutta minä en enää hukkaa aikaani tämän enempää teidän paskanlänkyttäjien kanssa, räjähtäkää raivoonne.

Vierailija
34/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksesi, että nepotismin katsotaan olevan hallintoa heikentävä korruption muoto, siis ei-toivottua ainakin S

Jee, osasit kysyä tekoälyltä, mitä nepotismi on. Hyvä lapsi 👏👏👏👏👏

Vierailija
35/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olet hölmö lammas.

muuta venäjälle. Sinunkaltaisia ei Su

Voi sua pientä. Toivottavasti olosi helpotti kun sait purettua ahdistustasi tänne. Mukavaa koulupäivää mussukka

Vierailija
36/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksesi, että nepotismin katsotaan olevan hallintoa heikentävä

korruptoitunut byrokrotta.

Vierailija
37/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea keskustelu kerrassaan. Niin rakentavaa ja aikuismaista kommunikointia että 🤣

Vierailija
38/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai YHTÄÄN työtöntä? Ehkä siksi, ettei Juuso Kaisa ole mikään demari, joka tarvitsee vähintään kaksikymmentä kaveriaan avustajakseen...

Vierailija
39/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea keskustelu kerrassaan. Niin rakentavaa ja aikuismaista kommunikointia että 🤣

Entä mitkä muut rikokset on sinusta ok nepotismin ja korruption lisäksi?

Vierailija
40/49 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nepotisteilla ja muilla korruptoituneilla byrokrotilla näkyy raivo kiehuvan kun joku ottaa asian esille, eihän siitä saisi puhua...