Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<o <o TONTUT vk16 o> o>

16.04.2007 |

Uusi viikko taas! Hitsi kun menee nopeesti aika ja viikot!! Luin tänään paikallisesta aviisista että just tää Suomen kolkka saa kaikista eniten koivun siitepölyä tänä vuonna. Siis mä en kestä.. Vapusta alkaen olen sitte sisällä vaikka just silloin ulkona olis tekemistä enemmän kuin tarpeeksi. Meidän reissu on vasta loppukuusta toukokuuta joten ei paljon helpota sekään. Mä haluan johonkin täältä kaakkois-Suomesta. Voisko joku tonttu vaiks ottaa mut nurkkiinsa pariks viikoks? Hehee..Oliski hauska kotona ilmoittaa et juu mä lähden yhden tontun luokse vähäks aikaa. Ai minkä tontun? No en mä tiedä kuka se on muuta kun että ihan tonttu..

Äitsy anteeks mun dementia mut milloins pääsettekään muuttamaan uuteen kotiin? Mitä kaikkia pihajuttuja ajattelit hommata sinne? Meidän tarvii ostaa uusi keinu täks kesäksi. Siis sellainen puutarhakeinu mihin mahtuu nukkumaan. Mä rakastan sitä! Tuuli hiljaa keinuttaa ja on lämmin.. Meidän vanha keinu rätsähti viime kesänä ja vaikka se saatiin kuntoon niin patjat hajos sitte syksyllä kun oltiin pakkaamassa niitä säilöön. Toinen meni sitte roskiin ja toisen sai toi meidän koiruli terassille omaks pesäks. Hyvin se onkin viihtynyt siinä omalla paikallaan. Se kun on jo vanha herra niin se nukkuu paljon. Tai ei kai se nuku..se vaan lötköttelee silmät puoliauki..

Tohon sun kyssäriin en minäkään osaa sanoa oikeaa vastausta (valitettavasti puuttuu lääkärin paperit,,) mutta jos olisin sinä niin kyllä mä varmaan jo ton oviksen yrittäisin hyödyntää. Tosin sitte jos tärppäiskin niin voisi olla pieni pelko perseessä onko kaikki hyvin. Mutta niinhän se on joka tapauksessa. Ainakin mulla kun ikää on jo yli sen maagisen 37n..

Voih Nonuli miten ihmees ne terot ei vaikuta niinkuin pitäis? Karua tommoinen tiputteluvuoto! Mulla oli sitä kans joskus sata vuotta sitten muistaakseni jodenkin pillerien kanssa ja sitte vaihdoin merkkiä niin se loppui. Tällee " luomusti" en ole kovinkaan kauaa elämässäni ollut. Kuparikierukan aikana (muutama vuosi) vuosin ihan älyttömästi ja kierto oli pitkä ja välivuotoakin tais olla. Tarvii kyl olla tyytyväinen että mul on ees jonkinlainen kierto siis suht säännöllinen edes nyt!!

Kallat on munkin mielestä ihania! Ikävää että ne yhdistetään helposti hautajaiskukiksi! Käytetäänhän ruusujakin hautavihoissa mut kukaan silti pidä niitä minään kuolemankukkina! Mä olen kade sulle Nonuli kun osaat kasvatella kukkia! Olen ihan käsi siinä asiassa!! Saan mä krassit ja samettikukat kukkimaan mutta siinäpä se.

Sophien pihansiivous kuulosti mahtavalta. Saitteko koko talon väen innostumaan talkoista? Useinhan osa porukkaa on aina paikalla ja toiset sit taas..ei. Mä asuin rivarissa yli kymmenen vuotta ja sama väki siellä talkoissa kävi. Vuokralla asuessa KETÄÄN muuta kun mua ei kiinnostanut siivoilla piha-alueita ja kolailla lumia. Roskat heiteltiin pitkin poikin ja koirat paskotettiin hiekkalaatikon viereen ym mukavaa. Kunnan vuokratalosta siis kyse. Asuin eron jälkeen kolme vuotta vuokralla ja siinä kyllä näki KAIKENLAISTA.. Huh huh..

Joo älkää ottanu mun uhoamista kovin tosissanne. Siis se tässä kuussa plussaaminen. Mulla on se allergia pahimmillaan joten elimistö niin kovilla että tuskin tärppää. Saa nähdä jaksaako sitä edes nusutella... Kovin kaukaiselta asialta se plussaaminen tuntuu tällee kierron alkupäivinä muutenkin. Ja jos mulla on ovis silloin kun PESU väittää niin arvatkaas mikä vuoro mun miehellä on? YÖVUORO!! Eli siinäpäs se sitte.

Nyt lähden päivän hommiin. Tulkaas turisemaan!!

mannarii

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ahkeralla tuulella olette taas tänään!! Mukava ilma vieläkin, alkaa vaikuttaa jo suhta normaalilta huhtikuun kelliltä!

Sophie, tosiaan, ajattelin tuota samaa, että en jaksa mennä enää noihin provo- juttuihin ollenkaan! Enkä halua haastaa riita ainakaan! Miten mun terska-sana, ja piereskely onkin voinut aiheuttaa noin karmeen älämölön :-O *huokaisee* En tiedä miten hienosti sitä sitten pitäisi kirjoitella... olen itse ajatellut niin, että kun tämä " vauvantekeminen" tuntuu muutenkin olevan aika vaikeaa, ja rankkaa, niIn miksei siitä voisI edes näiN sanallisesti tehdä vähän keveämpää...no, se KIROILU ei ilmeisesti sovi " aikuisille" ollenkaan =-) Myönnän kyllä, että ei mikään ole sen rumempaa, kun kuunneella 8-16 vuotiaitten tyttöjen ja poikien puhuvan vittusaatanoita jokapaikassa ja kokoajan... Noh, suonette anteeksi, että menin liiallisuuksiin noissa terskajutuissa, mutta en minä aio kenltäkään nussimis-tai panemissanaa anteeksi pyytää =-P enkä minä kaasuillenikaan mitään mahda ;-PP

No, mutta mää haluisin nyt lopettaa vallan tämän " keskustelun" Mun mielestä toisten haukkuminen ja herjaaminen on aina tosi ikävää :-(

Sophie, minä lasken siis mun menkat kunnon vuodosta, koska mun menkkojen pituudeksi tulis muuten 2,5 viikkoa :-(

Äitsy, noin minäkin sen varmasti tekisin, antakaa mennä vain, et sinä vielä todellakaan silloin Raskaana ole, vasta aloitatte yrittelyä ;-P Voi, miten on ihanaa kun sinäkin pääset taas TOSITOIMIIN!! Muistatko, kun pohdeit, että me muut ollaan sit jo varmaan plussattu, kun sinä pääset vasta aloittamaan uudelleen...joopa joo, samassa veneessä ollaan edelleen kaikki!!

Frankie, meidänkin tytöllä on kovin atooppien iho, ja mahdollisuus sairastua siitepölyallergiaan on tosiaan olemassa kokoajan! Minäkin sairastuin vasta viisivuotiaana!! Mulla on myös astma! Isännällä ei suuremmin allergioita ole, atooppinen iho kylläkin, joten " hyvät" on riskit sieltäkin puolelta...no, mutta niiden pelossa on turha elää... eikä " pahojen asioiden eteen pääse milloinkaan" !!

Kiitos taas paljon tsemityksistä, se tuntuu aina kivalta =-) Mulla on taas ihan kiva fiiwis, vaikka tuhruttaakin. Tänään on taas tuhruttanut naftisti, mutta tällaista tämä aina on...JA TOISAAN, TUHRUISTA HUOLIMATTA RASKAAKSI VOI TODELLAKIN TULLA!!!!

nyt mun on pakko kiirehtiä!!!

nonuli

Vierailija
22/52 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun piti sulta vielä kysyä, et mitä sää olet käyttäny tohon sun hiivavaivaan? Oletko käyttäny niitä gynophiluksia? Ne on tosi tehokkaita ja luonnollisia! Tässäkierrossa, kuin ihmeen kaupalla, ei ole ollut oireita siihen suuntaan, ihanaa...(pienet ne on ilonaiheet mullakin)Minä käytän niitä nykyään vallan!

Mikä mua ihmetyttää, on se, et mulla on kummallisia mahatuntemuksia, kivistelee ja tuntuu sellasta repivää kipuilua aina välillä tuolla muniksissa ja alamahassa :-O menkat ei ole vielä kuitenkaan OIKEASTI alkaneet, mut silti tuhrua on, välillä paljon ja välillä enemmän, tännäänkin on tullut aika niukasti... r-testiä en tänään tehnyt, joskin aika turhalta se todellisuudessa tuntuukin...höh, miksi ihminen aina elättelee toiveita mahdottomasta :-/ no, mutta saahan sitä ainakin unelmoida, vaikka sitten taas tippuu kovaa ja korkealta! Mitäilmeisemmin tämäkin on vain sitä perinteistä menkkajomotusta!

Mutta kattellaan, enkä todella aio alkaa enää itkeä kun ne menkat tääsä kierrossa oikeasti alkaa, koska olen jo kirveksen oikesti kaivoon heittänyt

!!!

nyt tais tulle oikein todellista ajatuksenvirtaa...

koittakaa selviytyä mun soperruksesta ;-)

kauheeta muuten, kun kokoajan saa pitää kielestään kiinni, ettei lauo mitään turhan " rumaa" !!!

nonuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan omaan napaan:

Viime päivien masujomotukset enteilivät ihan oikein ja ihan ajallaan. Tänään siis kp 1. Kolme edellistä kiertoa ovat olleet 27, 26 ja nyt 27, joten tasaista on. Eikä tarvitse kenenkään sympatioida tädin tuloa, tämä oli aivan laskelmoitua :o)

Vieläkö nonulia nipistelee masusta?

Joko ovikset on bongattu?

Vierailija
24/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatioin kyllä sen verran Frankie, et kp1 päivän fiilikset on syvältä sieltä minne aurinko ei koskaan paista... eikun astioita seinille ;-P

tulkaapas muutkin astialle, ettei tää koko pino ole taas täynnä mun ,tyhjänpäivästä lätinääni!

nonuli

Vierailija
25/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonuli:

Sympatioin kyllä sen verran Frankie, et kp1 päivän fiilikset on syvältä sieltä minne aurinko ei koskaan paista... eikun astioita seinille ;-P

Ei kyllä parane alkaa heitteleen astioita pitkin seiniä ;o). Eikä kyllä ihan oikeesti ole tarvettakaan. Nyt ei siis ollut tarkoituskaan raskautua.. Ja olen vain onnessani kierron säännöllisyydestä! Nyt toki vois taas " projektista" innostua.

Vierailija
26/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankie! Toi tein takstiikka on varmasti se paras, eli ei yritetä mitään...mut mää en kykene siihen...kyllä mulla aina vauva pyörii mielessä =-)

nyt kerron, vaiks en eka meinannu..............

eli testasin advancella, ja sain haamujen haamun, testasin myös oviksella ja sain tasapaksut...mitä tästä ajatella...vuotoa on ja kipujajuilintaajarepelyä...kemiallinen tämä varmaan, joten elkää onnitelko edes varovasti, jooko! Mulla on nääs tuota vuotoakin vaihtelevasti!! Katotaan parin päivän päästä, jos sitten, olis vahvistunu, tai vaikka hävinny kokonaan!! Olen kyllä varautunut hyvin siihen negaan huomenna, eli en ala minäkään paiskoa astioita seinille!!

terppa taas!

Vierailija
27/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en onnittele vielä, mutta kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Toivoa kai silti saa! Miten sulla ensimmäinen raskaus alkoi? Noin niinku tuntemuksien puolesta siis..? Voi että, pidän peukkuja pystyssä!

Me siirrettiin toiveet suosiolla kesävauvaan ja syksyyn asti luvattiin ihan vaan tjottailla ja mennä fiiliksen mukaan. Ei sen kummempaa! Mä kyllä luulen, että pikkuhiljaa alan tässä tarkkailemaan itseäni enemmän ja enemmän..

Missä kaikki muut tontut tänään ovat? Hu-huu!

Vierailija
28/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas nonuli, kyllä siellä sun masussa nyt jotain on meneillään, ei niitä viivoja testeihin muuten tulisi! Odotellaan jännityksellä kui sun käy ;)

Hyppään Frankie piakkoin sun kanssa samaan tätskä-junaan, vatsaa juilii joka puolelta niin maan prkleesti!

Niin nonuli, piti vielä kommentoida, että älä nyt muutaman ääliön takia vaan ala kieltäsi siistimään! Meikäläinenkin kiroilee " siviilissä" kuin merimies ;)

Eipä muuta, pikainen pistäytyminen TY:n kirjaston koneelta :)

Vierailija
29/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli, en onnittele tai mitään muutakaan, mutta mielenkiinnolla odotan. Eilen jo vähän mietiskelin tota sun viestiä. No, parin päivän päästä viimeistään kuuluu lisää, eikö?

Frankie, todetaan sitten vaan, että hyvä kun on säännöllinen kierto. :)Itekin olen ollut siitä aika tyytyväinen.

Ja Sophie, ei kait kannata luovuttaa ennen kuin se nainen oikeesti ilmestyy. Tietysti siis toivotaan, ettei ilmesty!

Omassa navassa tietenkään ei mitään uutta. Odotan malttamattomana seuraavaa kiertoa.

Äitsy kp21

Vierailija
30/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan pikaseen!!

Sophie, kyl mä aion vielä päästellä pieruja tein seurassa ja kiroillakin, mut ootan, et vähän " rauhottus" ! Nyt on pakko men, ovi kävi...

Vierailija
31/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä lueskelin tämän pinon etenemistä. Huhhuh, onneksi saatiin Nonuli pysymään mukana - mulla aivan tuskanhien puski päälle, kun ajattelin, että poistut kuvioista. Onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin palstallapysymisesi osalta.

Kuten edelläkirjoittaneetkin jo Nonulin tikutteluista todenneet, niin mielenkiintoista, kerrassaan mielenkiintoista... :) Täällä ollaan mielenkiinnolla kuulolla... Ei mun varmaan auta, kun vaan löytää aikaa käydä ainakin silloin tällöin koneella kurkkimassa, että miten tämä etenee.

Kun mies tässä joutuu töistä kotiin, niin lähdetään hakemaan vieraita. Eli muutaman viikon vierasputki taas käsillä. Hyvä mieli siitä. Kiva saada seuraa. Ja mukava lähteä hakumatkalle, kun lentokentän vieressä on iso ostoskeskus, ja siellä lähin H&M ja sieltä meinaan nyt ekat raskauspökät ostaa. Maha on jo sen verran kasvanut. Vielä menee tavisfarkut jalkaan, mutta innolla jo odotan sitä hetkeä, etteivät mene :)

Tontut ovat olleet ahkeria kesäpihantekijöitä ja kirpparilöytäjiä - hieno homma. Mä kans tykkään Mannariin tavoin kirppareista - sitä odotan taas, että pääsen Suomessa niitä kiertelemään. Varsinkin lastenvaatteita toivon nyt löytäväni. Ja jotain astioita olen ostanut ja itsellekin vaatteita. Kaikkea kivaa siis :) Täällä ei kirppareita ole, mikä on mun mielestä ylitylsää. Kierrätys kunniaan.

Mukavaa keväänjatkoa kaikille ja tsempppiä kuumeiluun ja siitepölyilyyn - ja niitä paria plussaa edelleen odottelen :)

Huiskuttaen,

Fudgis 14+4

Vierailija
32/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä roikaa alas, mutta tekee luonnolle tosi hyvää, oli se ilma jo niin pölystä ja kuivaa...aaatsuuuh *räkä tippuu näppikselle* *trööööt niistää* niin, vierakset lähti, tai ei nuo nyt mitään vieraita ihmisiä oleet ;-) tyhmää juttua mulla taas... tuli syötyä taas makeeta aikas paljon, voi, voi mua kuritonta!!

Joo, kyllä mua nyt likat ihan ekaa kertaa jopa jännitää, et miten ämmän käy...kattellaan taas huomenaamulla...jos pysyy samana ni hyvä, jos vahvistuu, ni sit tuuletetaan, ja jos haalenee tai häviää, ni sit tirautan pienet porut, ja jatkan uuteen kiertoon, eiks jeh!

Vattas on sellanen kummallinen fiilis, vähän repelee sillai omistuisesti, ja vuotoa ei ole oikeestaan ollu, kun aamulla vähän, ja pari ruskeempaa tippaa on tullu pikkuhousunsuojaan...ja en mää edelleenkään tosta vuotelusta ole huolissani, jos se vaan pysyy tollasena ns. mulle normaalina! tissit on isot ja painavat, mut niinhän ne on aina muutenkin ;-D

Tässä voidaan kyllä tosissaan tulla kovaa ja korkealta alas, mut saahan sitä tosiaan Frankie toivoa :-D Ei mulla ainakaan vielä ole mitään sen kummallisempaa " oiretta" väsynyt kyllä olen, ja sit noi vatta tuntemukset... katotaan... aluks aattelin, et noi vatta tuntemukset on vaan pierutuntemuksia, kun oon litkiny niitä kuidulla terästettyjä mehukeittoja, mut jos tää nyt sit oiskin jotain muuta kun eksyny pieru!!

Fudgis, sulla on jo vaikka kuiiiinka paljon raskausviikkoja takana...se on ihanaa kun sitä vauvamasua saa näyttä muillekin :-D Mää kerron nyt teille jutun...oon tilannu jo tammikuussa itelleni äitiysvaatteita H&M:ltä ;-P ;-P kai tästä nyt sit kuttuillaan tuolla av-puolella...noh siitä sit vain!! voi kun pääsis niitä joskus käyttämään!! vauvamasu on ihana!

meen taasen!

Vierailija
33/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jännittään nonuli sun puolesta ihan kauheasti! Ja vielä kun puhuit tuosta vauvamasusta, niin voi että.. oon ihan fiilareissa! Ja jos hei todella olet raskaana, niin arvatkaapa mitä minä ostan kaupasta seuraavan kerran matkaan mukaan? Juu, nonulin kuidulla terästettyjä mehukeittoja!!!

Oon ihan hurahatanut Idols-Ariin, se on ihan ihqu! Tykkään sen äänestä, se on niin persoonallisen ja loistava. Ihan tippa linssissä katsoin äsken jotain viimistä idols-jutskaa siitä ja samalla päätin, että taidampa ostaa sen ekan levyn, kun kesäkuussa ilmestyy! Empä olisi koskaan kuuna päivänä uskonut fanittavani jotain idolssii!

Nyt taidankin lähtee Tehiksen pariin! Öitä kaikille!

Vierailija
34/52 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tää tonttukin ehtii pinoilemaan. Olen menny tukka putkella paikasta toiseen tänään. Ja mun ois pitäny vielä poksutella popparit poitsun koulun diskoon huomiseks mut en saanu aikaiseksi. No huomenna alan hyvissä ajoin siihen hommaan. Ne pitää viedä sinne viideksi. Urakka olis tehdä ainakin 60 pussillista. jos kaiki menee niin saadaan 60egee leirikoulukassaan..

Frankie mä kans pikkuisen fanitan Aria. Mun bonustyttö on ihan täysin Ari-fani ja kerää kaikki jutut ja kuvat mitä käsiin saa. Ja omakin tyttö tykkää siitä (ja on ollut tän Arin kyydissä viime tai toissa kesänä ja leuhkii sillä pikkusysterille..) Upee ääni sillä kundilla on!

Musiikista muuten sellasta et mun miehellä on satoja lp-levyjä ja ne on olleet tähän asti varastossa tilanpuutteen takia. Käytiin eilen retkellä IKEAssa (vajaa200km) ja ostettiin vinyyleille uusi koti olkkarin nurkkaan. Mies on ihan täpinöissään kun tossa nyt selaa niitä levyjään ja elää uutta nuoruutta..Siis laittaa niitä levyjä hyllyyn. Meillä on nyt jopa levysoitin tossa hyllyssä. Mulla ei ole koskaan ollut vinyylejä: mä siirryin kaseteista cd-levyihin mutta mä olenkin kuulemma tosi nuori.. Mies on mua 6v vanhempi ja tässä musa-asiassa se tuntuu. Ollaan ihan eri sukupolvea!

Nonuli voi vitsit: mulla on kaikki sormet ja varpaat täällä pystyssä. Plussapuhureita++++++++++++++++++++

Fudgis on se hyvä että teillä on siellä H&M!! Onkohan hintataso sama kun täällä kotomaassa? Katselin (ihan vähän..) odotusvaatteiden hintoja paikallisessa henkassa. Jotain 24-29 egee kesähousut? Huomaatko TAAS mä visukinttu kyselen hintoja. No nuukapetteri mikä nuukapetteri..

Muutkin oli käyneet kirjoittelemassa: heippa tytöt!! Mun on pakko alkaa katsomaan Hädän hetkellä:ä. Jatketaan huomenna!!!

mannarii

Vierailija
35/52 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut yön ja aamun aikana talvi! Lapset on ihan innoissansa menossa vetämään pulkkaa, voi hölmöläiset =-)

Paitsi, että tää keli tietää taas kurapökäleitten pukemista...voi musta-aukko kerrassaan :-(

Vai fanittaa frankie ja mantariini Aria :-) mää en oikeen osaa sanoa, et ytkkäänkö mää siitä äänestä vai en...mun tulee siitä auttamattomasti mieleen sellanen 8-vuotias pojankoltiainen jolla ei ole vielä ollut äänenmurrosta :-) en tarkottanu tota sitten pahalla... Ääni on kyllä kaunis ja kirkas!

Mää täs istun toi r-tikku nenän edessä, ja ihmettelen!! Mulla tärisee ihan kädetkin... kyllä siinä on haalean vaaleanpunainen viiva =-) Haluisin jo niin olla Innostunut, mut katotaanks viel huomisaamuun, kun eikö se menny niin, että istukkahormoni kaksinkertastuu jokatoinenpäivä?? Toi viiva EI OLE, enää se surullisenkuuluisa advancen harmaa viivanpaikka... TOI on VAALEANPUNAINEN :-O

Vuotoa ei ole ollut sitten eilisen aamun...valkarin kera on tullut vain hitunen vaaleanvaalean ruskeaa... JOTEN TOIVOA ON!!!

Nyt meen auttamaan lastenhuoneen siivoomisessa ja sit kurahoususouvviin!!

nonuli, joka on ihan käkenä!!

Vierailija
36/52 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin pimpulat Nonuli sä olet paksuna!!!!! Kyl se oviksen bongaaminen on näköjään kannattavaa hommaa!! Voi että! Oliko sulla tytöstä samanlaista alkuajan vuotelua myöskin?? Olet varmaan ihan täpinöissä!! Mitä mies sanoi??

Mä poksauttelin tänään vasta ne popparit. 60 paperipussillista eli 2.5kg maissinjyviä. Tuli pestyä ja kuivattua 2 isoa kattillaa jonkun kerran. Onneks mulla oli apuna toi poitsu kenen diskoon ne tulee. Kohta lähdetään viemään ne sinne koululle. Mä luulen että noi pussit menee nopsaan ja enempää ei ole mut ei se haittaa. Noista tulee sitte kuuskymppiä matkakassaan sentäs. Aika hyvä kate. Tarpeet maksoi n7e. Enkä laskuta niistä siis.

Onko kaikilla perjantaikiireitä kun muut kun minä & nonuli ei ole viel ehtiny ihmettelemään onko nonulilla plussa vai ei. No on se!!! Joko saa onnitella???ONNNNNEEEEEE!!!!

mannarii

Vierailija
37/52 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt rauhoittua vähäksi aikaa...mulla pyörii toi testi kokoajan käsissä, ja kokoajan mietin, et onko se, vai eikö se ole... päätin, et käyn huomenna ostamassa apteekin oman, sehän on se, ei herkin, mut ei epäherkinkään :-/ öö, siis, mitä hittoa mää taas selvitän...toi mun advance on se herkin eli 10 ja sit oon ymmärtäny, et se apteekin on 15 ja ne markettien on 25 ja sit se predictor on vissiin se kaikin epäherkin.(olisko peräti 35??)..korjatkaa jos olen aivan väärässä! Isäntä on niin innoissansa kanssa, mut haluu kansa toppuutella vielä, kun kerran jo oli se kemiallinen! Eilen se tuli ehtoolla mun viereen, ja sanoi, et haluis harrastaa Rakkautta, mut uskalletaanko me?? eikä me uskallettu??? (johtunee siitä, että kun mulla on tota vuotoa, ja usein sitä tulee just sekstailun aikan aika paljon, mut sit se loppuukin siihen (eli se vuoto on todettu tulevan sieltä napukan ympärillä olevasta herkästä kohdasta)...eikä raksatelulla keskenmenoa aikaan saa TIETENKÄÄN, mut se veren näkeminen sit harmittaa ja itkettää :-( Voi sitä muruani *rakastaa* :-( Joten älkää vielä kauheesti onnitelko, kun tää on niin epävärmaa vieläkin...enkä yhtään ossaa edes sanoa, millon ne mun viimiset menkat OIKEESTI oli, ja oliko mun ovis sillon ko se sitä näytti...tai voi olla, et ovis oli sillon ku näyttikin, mut en usko noihin mun kiertopäiviin OLLENKAAN, koska mulla on noita tuhruja paljon, niin en tiedä OIKEESTI, miten ne kp:t sit todellisuudessa menee!! Eli uskon, et nyt mulla on jo kp:t yli 30, mut kuin paljon, en tiedä!!

Mannarii, oli mulla esikosta tuhrua (seksin aikana enemmän, aina oikeestaan), ekat kolme kuukautta...gyne sanoi, että se tulee sieltä napukasta ja sit usein monella tuhruttaa vähän alussa, kun keltarauhanen hakee " paikkaansa" !! Eikä mulla ole tänäänkään ollut juuri mitään vuotoa...pari pikku täplää on tullut pikkuhousunsuojaan vaaaalean ruskeaa, eli se on mulle, ei mitään!! Siitä mää en olekaan huolissani:-)

Tissit on kyllä aika messevät ja niitä " kipinöi" ...

NAM, poppareita, ne on mun feivoritteja, oikeestaan mein kaikkien! Ja mein pikkuneiti syö aina kaikki poksahtamattomat jyvät, ne on sen herkkua!! " rakastan näitä, äiti" se sanoi mulle viimeksikin, kun niitä syötiin!!

Frankie, mää vannon valion runsaskuituisten mehukeittojen nimeen =-)

NIISSÄ ON TAIKAA, VAIKKA NE PIERETTÄÄKIN, JA PALJON ;-P

Nyt menen taas!!

Vierailija
38/52 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä ylos sivujen synkistä syövereistä.

Poika päätti alkaa pelaamaan jalkapalloa tällä kaudella ja tänään on tossa lähikaupungissa iso turnaus ja pojalla on siellä nyt ekoja pelejä. Taidan kurjasta kelistä huolimatta lähteä katselemaan. On se kuulkaas hieno tunne katsoa kun oma poika pelaa!! Ja varmaan jos olis tyttö joka pelaa mut mullahan se (ne) on enempi sellaista soffalla viihtyvää sorttia..

Kyl tää alkukierto on tavallaa aika tylsää aikaa kun ei muka tapahdu mitään.Vaikka nythän se munis siellä varmaan valmistautuu suureen hetkeensä. Meikkailee, peilailee ja sillee..odottelee treffejä herra simpan kanssa!!

Juup mä meen nyt sinne turnaukseen tai ainakin alan valmistautuu (kaikki vaatteet päälle..)

palaillaan toivoopi Mannarii

Vierailija
39/52 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään näköjään taas pinoa pystyssa ;-) Mihin kaikki tontut on viikonlopuks kadonneet :-O sänkyäkö siellä taas natisutetaan ;-PP

Nallukka, saitko sää sen mollukan kiikkiin? Mantariinin mollukka jo kuulemma meikkaa, jotta voi sitten kohdata tulevan siimähäntänsä kauniina :-D

Äitsy, on varmaan työreisulla, kun on niin hiljainen :-O Joko Sun tauti on voitettu? Miten Sun pikkumies voi?

Frankie, sophie, fudgis, calle, Luhtavilla, mis te kaikki kullat ootte??

On se, mannarii ihanaa katseltavaa, siinä tuntee itsensä erittäin ylpeeksi! Mulla pelaa lätkää pikkusisko 14vee ja pikkuveli 24vee sekä ukko, ja niitten pelejä kun seuraa, niin sydän läpättää ylpeydestä!! Voin vain kuvitella miltä, se sitten tuntuu kun oma lapsi pelaa...ehkä meidänkin tyttö joskus tahtoo pistää hokkarit jalkaansa, ja seurata iskän ja äidin, tai oikeestaan koko suvun, jalanjälkiä *miettii tulevaa*

Hurraa kovasti pojan puolesta!! Jalkkis on hyvää reeniä kesällä, tuota lätkää aatellen, ja muutenkin! Menikö kaikki poppikset kaupaksi, ja löytykö pojalle pusukaveri ;-) ?

Läksin siinä aamupäivällä kauppaan, ja kuinka ollakaan apteekkiin... Menin naapurikuntaan, ettei ollu liikaa uteliaita silmiä mulkoilemassa, ja valikoimatkin on siellä paljon paremmat kun omassa!

Ostin clearbluen digitaalisen r-testin sekä Apteekin oman, ja kyselin siltä apteekin-tädiltä, että minkä vahvuisia ne testit mahtaa olla, kun ei niissä paketeissa lukenu :-O... Ei tiennyt täti yhtään, mitä mää tarkotin =-OO sillä oli huuli ihan pyöreänä, puhui vaan ympäri soikeita," että sitten kun kuukautiset on myöhässä" ...joopa joo... :-/ Noh, ostin ne molemmat sitten enempiä tivaamatta, vaikka oli aika tyyristä, mutta olihan siinä clearbluen digissä kolme testiä mukana!

Siitä sitten ruokakauppaa, ja voi sitä tärinän ja jännityksen määrää, hyvä etten jo autossa siihen digiin lorauttanut ;-P Sitte kotiin tuhatta ja sataa, ja ohjeita lukemaan... kädet tärisi, ja sydän hakkas päässä asti, ja PAM!! Plussan kuva pärähti ikkunaan :-D Voi tätä onnen määrää!! Olen niin onnellinen ja hämmentynty, etten tiedä miten päin päälläni seisoisin =-DD

Hemmetti, mun masussa taitaa kasvaa pieni ihmisen alku :-DD

Isäntä on myyty, ja sanoi, että toivottavsti pysyy sitten matkassa!! Eipä olisi hänenkään suustaan tuota kuultu, ennenku se yks kemiallinen sen peläytti...

Minä en aio kuitenkaan jäädä pelkäämään, vaan aion elää täysillä :-DD Nyt vain Kiittämään Taivaan Isää !!

Ikionnellinen nonuliponuli

Vierailija
40/52 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä teit sen!!!! Loistavaa, upeaa, mahtavaa! Oikein paljon onnea matkaan! Susta tulee taas äiti, ihanaa, ihanaa! Elät nyt vaan täysillä mukana niin kuin sanoit, nauti pienestä elämästä masussasi!

Nyt me kaikki loput tontut mars kauppaan ja ostamaan sitä nonulin kiisseliä, sillähän näyttää olevan huipputehot! Viis greippimehuista (vai nautitsä nonuli sitäkin..?)!

Ihanaa!!!!!!!!!!!