¤¤¤¤ Imettävät kuumeilijat ¤¤¤¤ viikko 8
Kommentit (7)
Mulla kuvaamaasi kipua aiheutti ovis kolmannen synntyksen jälkeen. Eli eka tärinäkipua sit karmiva pistävä kipu joka koski ihan peräsuoleen saakka. Sit hiljalleen laantui...
Ei mun tarttee aloittaa lottoamista, ei ollut niin hyvä tuuri, että heti olisi raskaaksi tullut.
Mutta tässä nyt taas näin miksi raskaaksi haluan, ainakin osasyynä. Olen silloin seesteisimmilläni, ja imettäessä kanssa. Ja nyt heti kun kuukautistouhu taas alkoi, alkoi korvien välissä heittelehtiä. Vai missähän nuo tunteet vellovat, mulla ainakin tuntuu että peuhaavat sahanpurut sekaisin.
Nyt koitan ynnäillä näitä kaikkia oireita sillä silmällä, että raskaana en olekaan ja että bongaisin tulevat ovikset. Meinaan niin oli myös raskausoireita, nenäverenvuotoa ja lämpöjä sekä kuukautisoireita kuten pienenpientä vuotoa.
Esikoisen imetyksen aikaan ja sitä ennen kroppa toimi kuin kello, luotettavan tarkkaan ajallaan ja säännöllisesti. Nyt sitten tuli " pitkä" kierto, kun kp 31 tuli pientä väriläikkää suurempi vuoto, joka sekin pelkästään pyyhittäessä näkyi. (Paitsi että juuri kun sitä huussissa zoomailin, meni sähköt ja mun elintärkeä analyysini aiheesta piti pistää sokkona pyttyyn.) Mutta oletan, että kai se sitten oli kp 0, vaikka sillon kp 28 tuli jotain vielä onnettomampaa tuhrua. Sitä tämä öitämyöten syöttely sitten tekee, tosin aika onnekas olen kun näinkin vähän kierto on sotkeentunut (koputan puuta). Nyt kun vielä saisin tolkkua noihin lämpöihin, ne kun on koholla koko ajan. Niihin ei vissiin kannata tukeutua ollenkaan, kun imettää, tai sitten ainakin tehdä tarkempaa analyysiä aiheesta. Eli, tästä sitten mennään kp:llä 7, ja ens viikolla ovista ettimään. Ei tainnut ekassa tulla ollenkaan, tai sitten oli joku niistä omituisista oireista joita en tunnistanut.
Tässä laskeskelen myös päiviä vesirokon puhkeamiseen, saa nähdä tuleeko muksuille. Altistuivat serkustaan ja kuulemma itää 10-20 pvää ja nyt on menossa 12., joten vielä saa olla varpaisillaan.
Teillä oli juttua hollannista. Mä olin siellä opiskeluaikana viikon, ja musta se kieli oli kiehtovaa, koska jo viikon lopulla kykeni seuraamaan paikallisten keskusteluja ja ymmärtämään suurimman osan englannin ja alkeissaksan pohjalta. Niin samankaltaista se oli poikkeavasta ääntämyksestä huolimatta.
Parempaa tuuria teille muille noitten plussien kanssa.
laiska pinoutuja ilmoittautuu. Viime viikolla oli kaikenlaista enkä saanut pinouduttua.
leekolasse, noi sun pohdinnat tuntuu jotenkin niin tutuilta. Mäkin olen kokenut, että raskausaikana olin jotenkin tosi tyyni (poislukien jotkun hormonihöyryiset ajat, jolloin oli aika ' kipakka' ...).
Ystävänpäivän kunniaksi ilman ennakkovaroitusta kp31 kääntyi ykköseksi. Kovin kummalliset menkat kyllä olivat sillä vajaat 5 päivää tuli hyvin niukasti pelkkää ruskeaa tuhrua vain. Muistelisin, että imetyksen vaikutuksesta kohdun limakalvo ei pääse paksuuntumaan ja siksi tulee niukasti vuotoa... Olin jotenkin erityisen pettynyt siitä, että uusi kierto pyörähti käyntiin. Mielessäni olin jotenkin varma siitä, että olen nyt raskaana... pöh! Niitä oireita ja tuntemuksia kun tosiaan on tuntevinaan kaikenlaisia mutta ei niihin pitäisi luottaa kun meilläkin on noita yöimetyksiä välillä enemmänkin.. (taas on puhjennut yksi uusi hammas - ja siksi siis tiheämpiä yöimetyksiä välillä).
Oliskin ollut kyllä ihme, jos heti olis tärppi käynyt. No, pitänee alkaa kyttäämään taas ovisoireita.. Nyt on menossa kp 8, joten kohta puoliin niitä sais alkaa jo metsästää. Saapa nähdä onnistunko, niin kummallisia tuntemuksia on ollut noissa kahdessa ekassakin kierrossa pitkin matkaa.. Viimeksi olin varma oviksesta kunnes tuli vielä voimakkaammat ovisoireet. Äh, hulluksi tässä tosiaan tulee. Olis parempi olla raskaana niin olis tyynempi (paitsi, että sitten sitä murehtisi jotakin aivan muuta..?).
Gandalfiina
No höh, ei sitten vieläkään plussia tähän nippuun :S
Ei muuta kuin intoa uuteen kiertoon!
minäkin olen pinoutunut aika laiskasti. Tuo lähestyvä muutto on saanut hermot kireälle eikä aikaa ei tunnu liikenevän mihinkään. ei ole täälläkään edistystä, ei VIELÄKÄÄN kk alkaneet, tämä kierto on kyllä piinallisen pitkä.. eilen oli semmoinen insidenssi, että alkoi huimata tosi pahasti, vasemman käden pikkusormi puutui, ja paleli niin penteleesti. Ja oli rytmihäiriöitä. Säikähdin hieman, onneksi ei oltu kahden kotona tytskän kanssa niin sain maata lattialla loppuillan. Voisikohan tuo johtua nestehukasta? Etkös G sanonut että sulla oli huonoa oloa siitä syystä? En keksi muutakaan. On enenevässä määrin ollut tuota huimausta, mutta eilinen oli kyllä jo paha. Tai sitten se on se penteleen muutto!!!
Mukavaakin kuuluu: meidän tyttö seisoo nyt ilman tukea ja keksi viikonloppuna tuettuna kävelemisen. Pöydän reunaa menee varovasti, mutta kun ottaa käsistä kiinni niin suorastaan juoksee... huh mikä vauhti!
Missä päin HOllantia muuten olit leekolasse?
lennard
lennard:
..eilen oli semmoinen insidenssi, että alkoi huimata tosi pahasti, vasemman käden pikkusormi puutui, ja paleli niin penteleesti. Ja oli rytmihäiriöitä. Säikähdin hieman, onneksi ei oltu kahden kotona tytskän kanssa niin sain maata lattialla loppuillan. Voisikohan tuo johtua nestehukasta? Etkös G sanonut että sulla oli huonoa oloa siitä syystä? En keksi muutakaan. On enenevässä määrin ollut tuota huimausta, mutta eilinen oli kyllä jo paha. Tai sitten se on se penteleen muutto!!!
** Joo, mulla oli usean päivän ajan aivan kamalan hutera olo, huimasi ja oksetti sekä oli pää kipeä. Hampaiden tulon takia olin imetellyt tosi tiheään enkä ollut tajunnut juoda edes normaalin verran vaikka olisi pitänyt juoda tavallista enemmän (+olin juonut liikaa kahvia ja kahvihan poistaa nestettä..). Sain tankata vettä pari kolme päivää ennenkuin alkoi olo tasoittua. Pelkkä vesi ei mennyt kovin hyvin alas, joten join vissyä ja sitten laimeaa mehua, johon sekoitin hitusen suolaa. Nestehukassa kun usein kehon suolatasapaino on sekaisin. Toivottavasti sulla pian helpottaa. Siispä: Juo hyvä ihminen nyt kovasti nesteitä. Tankkaa, tankkaa, tankkaa.
Mukavaakin kuuluu: meidän tyttö seisoo nyt ilman tukea ja keksi viikonloppuna tuettuna kävelemisen. Pöydän reunaa menee varovasti, mutta kun ottaa käsistä kiinni niin suorastaan juoksee... huh mikä vauhti!
** Kiva, nyt se sullakin alkaa sitten hauskuus. Odotas vähän niin leikitte jahtaus- ja karkausleikkejä. Meillä neiti karkailee - juoksee pakoon kesken pukemisen tai vaipanvaihdon.. :O)
Tsemppiä muuttojärjestelyihin ja pitkää pinnaa. Mua ainakin aina rasittaa noi pakkaushärdellit. Pienen lapsen kanssa se kun on vielä niin " helppoa" *heh* Meillä on edessä muutto uuteen kotiin tästä väliaikaisesta vuokrakämpästä tuossa huhtikuun puolivälissä... onneksi osa tavaroista on valmiiksi jo pakattuina.
Gandalfiina ja tyttö 1v 2kk *unilla*
menkat ei ole vielä alkanut!varasin itelleni juuri gynen!outoja vatsakipuja!nippailee munasarjojen kohdalta, jo kuukausia!nyt kipu yltynyt!juostessa ihan sattuu kohdun sivuille!toinen puoli hiukan kosketusarka!ja yhdynnän jälkeen vatsa seuraavan päivän kipeä!maanantaina oli aivan tajuton kipu oikealla puolella vatsaa, kesti puoli tuntia, säteili peräsuoleen asti!meinasin oksentaa!ajattelin et oli umppari, kun vatsa veti kosketusaraksikin!nyt nippailu jäljellä ja tosiaan tuo arkuus juostessa!
käyn tarkistuttamassa et kaikki on ok!
Tosi hyvä, että menet gynelle tarkistuttamaan tilanteen. Toivottavasti kaikki on kunnossa. Ikäviä kivut ovat joka tapauksessa, olivatpa ne sitten mitä tahansa. Tsemppiä.
Gandalfiina