yli 30 vuotiailla pitäisi olla porttikielto H&M:ään! Järkkyä, kun yrittävät olla vielä nuoria!
Kommentit (34)
Itseasiassa mm Tukholmassa jopa viiskymppiset pukeutuu nuorekkaammin kuin kolmikymppiset täällä. Suomessa monesta tulee tätimäinen kun täyttää 25 v. Vai onko nro 29 ja ap kateellisia kun ovat huomanneet että monet yli 30 v ovat nuorekkaampia kuin he?
ps. Olen lähes 40 ja mahdun jopa lastenosaston farkkuihin
Jos näet minun kaartavan kurveineni H&M:n myymälään, niin laita silmät kiinni siksi aikaa, että löydän taas sopivat vetimet. Tosin voit nähdä minut myös lasten osastolta, varo!!!
kertaa paremman näköisiä H&M:n vaatteissa kuin megaläskit parikymppiset läskiperseet. Ei se nuoruus pelkästään tee kenestäkään hyvännäköistä :-)
Voisivat vahtia hiukan paremmin yli kolmekymppisiä.
Kauheeta tosiaan, jos yli kolmekymppiset käy H&M:ssä! Niin!
Mulla just päällä h&m:än Suorat pellavahousut ja kauluspaita. Enkä mielestäni näytä teini-ikäiseltä. Ikäni on 36 ja kokoni sama. Valikoima siellä on aika laaja...
Verratkaa vaikka Zaran tai Mangon vaatteisiin, H&M on jättesuurta mitoitusta! Ja niinhän se on, että yli kolmekymppisten ei tarvitse enää ostaa samaa halpisrättiä kuin pissisten, onneksi ;)
ettei tarvitse mitään Henkan rettuja ostella. Voi mennä ostaan sellaisia vaatteita, jotka pysyy kauemmin kuin yhden pesun kuosissaan ja näyttää hemmetin paljon paremmilta kaiken kokoisten päällä. Mut ehkä säkin, ap, vielä pääset joskus muualle ostoksille kuin Henkkaan. Pitäisköhän näihin vähän kalliimpiin liikkeisiin laittaa joku tuloraja, ettei kaikenmaailman risaperseet tulis mattoja kuraamaan?
Lisäksi siellä on myös ' isojen tyttöjen' mallisto, äitiysvaatteita, jne. Pissisvaatteet on aika pieni osa sen puodin mallistosta loppujen lopuksi.
Itse olen 31-vuotias, ja mulla on jotain H&M vaatteita. Onneksi ei lölly läski mistään kohtaa, kuten ei myöskään äidilläni joka on jo 54-vuotias ja ostaa joskus jotain mekkoja, paitapuseroita yms H&M:stä.
Ikinä en ala maripaita-mammaksi tai pitämään farkkuja joiden vyötärö ylettyy melkein kainaloon asti.