yli 30 vuotiailla pitäisi olla porttikielto H&M:ään! Järkkyä, kun yrittävät olla vielä nuoria!
Kommentit (34)
ostoksille tyttären kanssa, ikää mulla 38 v. mutta pitää vissiin jättää välistä.
Olisikohan muita paikkoja jotka minulta kieltäisit?
Kauheeta söin muuten pääsiäisenä suklaamunan, voi vitsi halusin olla varmaan lapsi...
naisen mittoja vastaa, rinnoille ei ole tilaa nimeksikään monessakaan vaatteessa. Mutta kyllä kai normaali aikuinen nainen itsekin tajuaa mikä itselle sopii, itse olen paljon enemmän nähnyt näitä teini-ikäisiä/nuoria aikuisia, joilla on aivan liian tiukat vaatteet päällä, kuin yli kolmekymppisiä.
Yritänkö siis jotain nuorennusleikkausta, jos ostan H&M:stä halpoja t-paitoja? Jakkupuvut ja muut työvaatteet ostan muualta, mutta kyllä H&M:ssä ihan aikuisille naisillekin on vaatteita.
karseen näköistä, kun vatsamakkarat vyöryävät lantiohousujen yli, yöks!
ja samoin, kun normaalisti kokoa 40 oleva nainen yrittää todistella itselleen, että myös h&m koko 40 mahtuu... vaikka siellä koot ovat paljon tavallisia pienempiä!
Mulle yksi 19-vuotias työkaveri sanoi, että mä en voi enää syödä muroja. Murot on lasten/nuorten juttu. Ikää mulla on 28. Sanoin vaan, että jaahas :)
eli H&M voisi bannata kaikki läskit pariymppiset sutturat ja myydä vaatteensa vain meille joilla on kunnon vatsalihaset ja litteä vatsa.
Nimimerkillä; Äiti joka pitää itsestään huolta (laset 2v ja 6 kk) muttei suostu kulkemaan H&M rentuissa
ostaessani kysytään yleensä henkkareita. Että se niistä ennakkoluuloista. :D
ihan naurattaa oma mustavalkoisuuteni tuolloin. Ikää kun karttuu niin nuorenee, ainakin mulla näin tapahtuu asenteiden kanssa.
Niin no oon kyllä kokoa 36 ja pidän pinkeitä vaatteita kun läskit ei tosiaan pursua kun on kroppa treenattu...
Ennemminkin pistää silmään nuo teinipissikset joilla jenkkakahvat roikaa ja löllyää... ja kulkeevat limpparit ja suklaalevyt kourassa.
Katsos ikä ei kartuta läskiä jos pitää itsestään huolta!
Itse olen alkanut ostaa vaatteeni jo boutique Anna-Liisasta, vaikka olen vasta 29 v. Tosi törkeetä ettei oo laitettu mitään ikärajaa H&M:lle
Onneksi mulla on vielä vuosi aikaa ostaa H&M:n tuotteita olematta naurettava. :)
Noista vaatteiden malleista, mulla on ainakin rinnat olleet ihan saman kokoiset kuusitoistavuotiaasta lähtien, oisko mun jo silloin pitänyt siirtyä tätiosastolle? Itseasiassa mulla oli vähän isommat rinnat teininä, koska olen aikuisena, lapsen pyöreyden hävittyä, ollut useamman kilon laihempi!
napapaitoja, vaikka enimmäkseen okin kyllä niitä teinirättejä. Äitini muuten pukeutuu kivasti, ei mummomaisesti mutta ei myöskään yritä näyttää itseään nuoremmalta (tosin häntä ei kyllä helposti uskoisi 59-vuotiaaksi.
Toivottavasti olen perinyt häneltä ikääntymisgeenit.
H&M:llä ja tisseille ei ole paidoissa tilaa (kuppoikoko E-F). Silti löydän sieltä joskus ihan hyvää päällepantavaa. Alkaa kyllä hieman kyllästyttää se vaatteisen huono laatu. valitettavasti siellä on silti välillä shoppaltava kun ei ole rahaa kalliisiin putiikkeihin.
t. pian 30 v. opiskelija - kotiäiti
Mä tartteisin edullisa odotuskuteita... oon 34 v...