Aikuiset naiset, onko elämänne mielenkiintoista?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu sinulle millään tavalla, ap. Tyydy vain omaan elämääsi.
Niin ap. Älä urki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mielenkiintoisempaa kuin sinun.
Onko kuumia aaltoja ja hiekkaa pimperossa?
Lääkäri voi auttaa erektiohäiriön kanssa.
Elämäni on välillä mielenkiintoista, välillä tylsää. Välillä olen onnellinen, välillä taas yksinäinen ja onneton.
N41
Koko elämäni on uuden opiskelua. Olen kiinnostunut useista eri asioista ja oppimista riittää. Ihanaa elämää.
Aika tavallista arkea suurimmaksi osaksi. Ne asiat, jotka minusta ovat mielenkiintoisia, ovat varmasti monelle kuitenkin tosi tylsiä. Mutta eipä siinä mitään, jokainen huominen on uusi eilinen.
Varmasti kenen tahansa ihmisen elämä ikään tai sukupuoleen katsomatta on mielenkiintoista, mielekästä ja täyttymyksellistä jos on hyväosainen. Eli toisin sanoen lapsuudenperhe on ollut tarpeeksi vakaa ja rakastava, elämään on löytynyt tarpeeksi merkityksellistä ja mielekästä tekemistä uran ja ihmissuhteiden muodossa ja muutenkin on taloudellista turvaa ja tukiverkkoja ja mitä niitä nyt onkaan.
Sitten jos näitä edellämainittuja ei ole joko ollenkaan tai ne ovat vakavasti puutteellisia, voidaan puhua huono-osaisuudesta ja osattomuudesta. Toki psykoterapian, onnekkaan sattuman ja mahdollisuuksien aukeamisen avulla elämäänsä voi parantaa, mutta eipä näitäkään herkkuja elämä kaikille suo vaikka tarpeeseen tulisi.
Elämä ei ole reilua ja tasa-arvo ja mahdollisuuksien tasa-arvo ovat vain kaunista sanahelinää ja ihanteita vailla konkretiaa useille maan kurjista huono-osaisille. Toivottavasti te hyväosaiset ymmärrätte kuinka onnekkaita olette ja että menestyksenne ei suurimmaksi osaksi ole omaa ansiotanne vaan lahjaa elämältä.
Itse olen sieltä huono-osaisimmasta päästä ja onhan tässä kokoajan sellainen olo että tämä on aika tekemätön paikka. Toki parhaani yritän, mutta jos "kaikki voimat on asetettu toimimaan ei puolesta vaan vastaan", niin eipä sille oikein mitään voi.
Juu, mutta en todennäköisesti sellaisiin asioihin mitä sinä pidät mielenkiintoisena.