Kenet sä palkkaisit avustajaksi, jos olisit kansanedustaja?
Mä en varmaan palkkaisi lapsiani, kun ovat ihan hyvissä vakkaritöissä, mutta ehkä voisin harkita palkkaavani tuon viinaanmenevän mieheni, kun sille ei oikein meinaa pysyvää työtä löytyä. Siinä on toki se harmi, että sitten joutuisin katselemaan sitä pitkät päivät myös töissä. Pitää kyllä miettiä vielä.
Kommentit (39)
Ilman muuta enoni! Olisi koulutus, osaaminen ja aikaa, just jäi eläkkeelle pomonpestistä.
Teuvo Hakkaraisen! Ihan vaan kiusallani ja näköjään niitä hommia voi kuka vaan hoidella.
Antaisin jollekin onnettaren suosikille mahdollisuuden tulla ilmaiseen työkokeiluun, tai itseasiassa useammalle, koska ketjuttaisin kokeilujaksot ja mikäli kyllästyisin kokeilijaan, vaihtaisin sen toiseen lennosta, koska mä voin (jes, vikä vallan ja voiman tunne!!!)
-hallituspuolueen edustajasi, se, jota kiimassasi äänestit-
Jonkun vastavalmistuneen, innokkaan, kivannäköisen miehen. Hyvät rintalihakset ja pärse plussaa.
Jos nyt tosissaan puhutaan, niin en saata käsittää tuota räikeää nepotismia. Miten nuo edes kehtaavat? Ei ole tarkoitus, että me maksetaan veroja, jotta joku persutäti saa pojalleen liksaa.
Jos todella olisin kansanedustaja, valitsisin avustajaksi oman puolueeni nuoremmasta väestä jonkun fiksun ja kunnianhimoisen tyypin, joka jo jonkin verran tuntee politiikkaa ja hyötyisi kokemuksesta.
Tottakai jonkun läheisen siihen hillotolpalle. Mitä ihmettelemistä siinä on jos joku ottaa avustajakseen puolison tai lapsensa? 4 vuotta saa imeä hyvää liksaa sen kummempia vastuita.
"Jos todella olisin kansanedustaja, valitsisin avustajaksi oman puolueeni nuoremmasta väestä jonkun fiksun ja kunnianhimoisen tyypin, joka jo jonkin verran tuntee politiikkaa ja hyötyisi kokemuksesta."
Näihän sen oikeasti pitäisi mennä ja tähän asti ainakin minä luulin, että meneekin!
Poikani tietysti kun on nuori 21-vuotias ja opiskelee iltalukiossa. Tulisi rahat perhepiiriin. Näin mä tekisin.
Se on hyvä, siellä kuulemma muuten on vähänlaisesti hommia!