Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lämmittää vaimo kokeilemaan rakastajaa?

Vierailija
28.10.2025 |

Mulla on ollut jo kauan kasvussa aisankannatus-fantasiat. Ei enää seiso kauheen hyvin ilman lääkkeitä, ja haluaisin vaimoni saavan kokeilla nuorta intohimoista rakastajaa, jolla on suurempi ja ennen kaikkea jämäkästi seisova ja suorituskykyinen kulli. Kiihottaa ajatus, että vaimo saisi intohimoista seksiä ja orgasmeja vieraan nuoremman miehen kanssa. Itse voisin olla tilanteessa läsnä tai sitten kuunnella ja kurkkia toisesta huoneesta, jos vaimo ja rakastaja eivät haluaisi minun olevan tiellä.

Vaimo on kuitenkin aika konservatiivinen ja estynyt, enkä tiedä mikä olisi varmin keino päästä hänen kanssaan jonakin päivänä siihen pisteeseen, että voisimme edes kokeilla toista miestä makuu kammarissa. Onko täällä joku, joka on onnistunut hiljalleen lämmittämään vaimonsa kokeilemaan vierasta miestä? Jäikö yhteen kokeiluun vai onnistuitteko ottamaan tavaksi? Miten vaikutti parisuhteeseen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta kohottaa naisesi itsetuntoa. Jos joku mies kiinnittää häneen huomiota, noteeraa se positiivisesti ja kommentoi vaimolle, näytä, että se oli sinulle ok. Se toimi meillä. 

N47

No sua pitääkin kohdella kuin lasta.

Vierailija
42/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen vanhaan naiset lämmitettiin saunassa!" - joku tuolla ylhäällä kirjoitti. Minä koin lapsuudessani hieman erikoisena mutta ylimalkaan luonnollisena, kyselemättömänä asiana, että kun isä oli tuonut meidät lapset saunasta, äiti jäi sinne erään perhetuttumme kanssa jälkilöylyihin. Sieltä he sitten palasivat posket punaisina mutta muuten kuin ei mitään. Oliko saippuoitu joitakin paikkoja vielä hieman perusteellisemmin, hierottu pohkeita polven yläpuoleltakin, harjattu vastakarvaan? Sitä en tiedä, mutta tuommoinen muisto tai fantasia on saanut minutkin tähtäilemään elämän nautintoja muutamaa piirua laajemmalla haarukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta kohottaa naisesi itsetuntoa. Jos joku mies kiinnittää häneen huomiota, noteeraa se positiivisesti ja kommentoi vaimolle, näytä, että se oli sinulle ok. Se toimi meillä. 

N47

Mitäs tää nyt tarkoitti? 

Vierailija
44/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Mitäs tää nyt tarkoitti? 

Pitää kehua, ku pientä lasta.

Vierailija
45/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Mitäs tää nyt tarkoitti? 

Pitää kehua, ku pientä lasta.

No, ehkä se toimii mulle. Ilman vähättelevää sävyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä