Itsekäs äiti, joka vaatii/tenttaa tyttäreltään lapsenlapsia - tiedättekö tapauksia?
Jossa tytär on siis tyytyväinen omaan elämäänsä, lapset ei kiinnosta, mutta äiti ei suostu hyväksymään, että tytär ei ole oman egon jatke, vaan erillinen ihminen omine toiveineen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, omani. On yrittänyt saada minua lisääntymään siitä asti kun olin 19-vuotias. Nyt olen 33. Ei oikein meinaa uskoa vieläkään.
Hyi hele mikä äiti. Olisikohan tullut vielä oikein katsomaan oman lapsensa paneskelua ja varmistanut että oma lapsi tulisi raskaaksi?
En usko. Hänellä ei tunnu olevan samanlaista pakkomiellettä muiden seksielämästä kuin sinulla.
Miten niin? Nehän ovat nenäkkäitä mammoja, jotka tenttaavat tyttäriltään, mihin paikkaan antaa miehensä ejakuloida, koska se on keino, mitä kautta lapsia hankitaan. Lapsista tenttaavat mammat ovat siten kiinnostuneita tyttärensä ehkäisystä, penetraatioista yms., mikä on kummallista.
Höpön löpön. Seksistä voidaan äidin kanssa puhua ihan muuten vaan. Nykyään se ei mitenkään automaattisesti kytkeydy lisääntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti ja anoppi yhteisenä rintamana. Ovat ystävystyneet tässä liittomme aikana, että vaikka mies ei olisi enää maistunutkaan niin anoppi olsi jatkanut mun elämässä.
Mä olin 26 vuotias, kun saatiin tietää ettei onnistu. Meissä on molemmissa "vikaa". Hänellä harvat ja laiskat siittiöt ja mulla arpikudosta yms. Kerran ollaan kummankin äideille sanottu, mutta ei ne suostunut kuuntelemaan. Lääkärit kuulemma puhuvat omiaan, eikun yritystä vaan.
Siinä vaiheessa villensin välejä. Miten sanat voikaan loukata niin paljon ja se kaikki mitä ja miten ne hössäs.
48 vuotiaana ne lopetti, kun kerroin, että taitaa olla menopaussin aika.
Miksi palkitsit näitä hirviöitä sallimalla heidän elää sinun elämässäsi? Tuollaiset ihmiset pitää laittaa "no contact" listalle ja kertoa mistä on kyse.
Tässä malliviesti:
"Hei X. Olet kommentoinut useasti minun ja puolisoni lapsiasiaa. Se asia ei kuulu sinulle, ja se on yksin minun ja puolisoni välinen. Olet toistanut asiaa monta kertaa enkä hyväksy sitä. Koska et kunnioita yksityisyyttämme vaan rikot toistuvasti rajoja, laitan sinut jäähylle 1 kuukaudeksi. En vastaa viesteihisi ja soittoihisi enkä halua tavata sinua. Jos yrität rikkoa tai kiertää jäähyä (esim. laittamalla bulvaanin kontaktoimaan minua sinun puolestasi), jäähyn pituus kaksinkertaistuu. Odotan sinulta anteeksipyyntöä ja että tunnustat vastuuttoman käytöksesi ja kuinka haitallista se on ollut suhteellemme. Jos et ymmärrä toistuvista jäähyistä huolimatta muuttaa käytöstäsi, pidätän oikeuden sulkea sinut kokonaan elämästäni ulos. Terveisin ...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, omani. On yrittänyt saada minua lisääntymään siitä asti kun olin 19-vuotias. Nyt olen 33. Ei oikein meinaa uskoa vieläkään.
Hyi hele mikä äiti. Olisikohan tullut vielä oikein katsomaan oman lapsensa paneskelua ja varmistanut että oma lapsi tulisi raskaaksi?
En usko. Hänellä ei tunnu olevan samanlaista pakkomiellettä muiden seksielämästä kuin sinulla.
Miten niin? Nehän ovat nenäkkäitä mammoja, jotka tenttaavat tyttäriltään, mihin paikkaan antaa miehensä ejakuloida, koska se on keino, mitä kautta lapsia hankitaan. Lapsista tenttaavat mammat ovat siten kiinnostuneita tyttärensä ehkäisystä, penetraatioista yms., mikä on kummallista.
Ainoa joka niistä vaikuttaa olevan kiinnostunut olet sinä.
Odotan lapsenlapsia mutta en ole asiasta maininnut, koska en ole tökerö
Tää on jännä ilmiö. Menin sanomaan kahvipöydässä, että naapurin lapset on kivoja ja seuraavana päivänä kuulin siskoltani, miten miniä oli kauhistellut, miten vaadin häntä tekemään lapsia. Enpä moista sanonut, mutta niin miniä sen koki.
Opin, että puhun pojan ja miniän kuullen vain kuolemasta.
Eikö äidit tenttaa pojiltaan samaa?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan samassa määrin. Oma äitini ja anoppini kyselevät kilvan minulta tuleeko niitä lapsia, miksi ei, kannattaa kyllä. Mieheni ei ole kuullut asiasta kummaltakaan halaistua sanaa, vaikka olemme molemmat veloja.
No, oma äitini. Hän suorastaan itki 55-vuotiaana, että jos emme kohta hanki lapsia, niin hän on pian liian vanha mummoksi eikä jaksa sitten hoitaa lapsenlapsiaan. Olin itse silloin 24-vuotias.
Mielestäni oli itsekästä sanoa noin ja mitä jos en saisi lapsia ollenkaan, vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
No, oma äitini. Hän suorastaan itki 55-vuotiaana, että jos emme kohta hanki lapsia, niin hän on pian liian vanha mummoksi eikä jaksa sitten hoitaa lapsenlapsiaan. Olin itse silloin 24-vuotias.
Mielestäni oli itsekästä sanoa noin ja mitä jos en saisi lapsia ollenkaan, vaikka haluaisin.
Kiva ettei itsekään ole lisääntynyt noin nuorena, ja sinun olisi pitänyt.
En tunne. Itsellä kaksi poikaa ja miniää. Kertaakaan en kysynyt, kun aikaa kului eikä vauvoja näkynyt. Koskaan ei tiedä, mitä on taustalla: eivät saa, eivät halua tms.
Kunnes 10 v jälkeen syntyi kaksi lapsenlasta.
En oo saanu elämässä mitään aikaan. Sama jankutus jatkui vuosia. Halveksuvia kommentteja ja ilmeitä aina.
Nykyään minulla ihana tytär. Tämän naisen kanssa joka minut synnytti, on välit menneet. Tosin ei em syistä.
Vierailija kirjoitti:
En oo saanu elämässä mitään aikaan. Sama jankutus jatkui vuosia. Halveksuvia kommentteja ja ilmeitä aina.
Nykyään minulla ihana tytär. Tämän naisen kanssa joka minut synnytti, on välit menneet. Tosin ei em syistä.
Ja kun tulin raskaaksi, ilmoitti ensimmäisenä että Minä olen omani sitten hoitanut!
Juu omani. Törkeäksi asian teki se, että olin raskaana, sain keskenmenon ja parisuhde päättyi. Silti kuulin koko ajan voivotteluja miten äitini haluaisi lapsenlapsia ja miten minun ikäisenä hänellä oli jo lapsia. Kun veljeni sai lopulta lapsen, sekään ei auttanut. Kun kuulemma lasten äiti on aina läheisempi oman äitinsä kanssa kuin anopin. Eli minun olisi silloinkin pitänyt täyttää hänen toiveensa jotta hän olisi voinut olla lapsen kanssa läheisempi. Vaikka totuus oli etten ole koskaan ollut äitini kanssa läheinen johtuen narsistisesta käytöksestä ja fyysisestä ja henkisestä väkivallasta.
Emme ole enää tekemisissä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan samassa määrin. Oma äitini ja anoppini kyselevät kilvan minulta tuleeko niitä lapsia, miksi ei, kannattaa kyllä. Mieheni ei ole kuullut asiasta kummaltakaan halaistua sanaa, vaikka olemme molemmat veloja.
Aina oletetaan automaattisesti että naisilla on vauvakuume ja kaikki naiset haluaa lapsia.
Poikamme perheeseen syntyi vauva ja oli puhetta että kun syö vauvanruokaa (noin 6 kk) niin mummolaan yökylään jne. Ostimme sängyn, syöttötuolin jne valmiiksi. Nyt poika on jo yli vuoden vanha eikä ole meillä näkynyt. Sitten tuli ehdotus että aloitetaan niin että ollessamme heidän luonaan niin lapsen vanhemmat lähtevät ostoksia tekemään ja me päivystämme pojan kanssa sen muutaman tunnin että poika tottuu meidän kanssa olemaan. Ei ole toteutunut.
Miniä viestittää että haluaisi mennä pojan kanssa HopLopiin (ilmeisesti eivät lähde perheen voimalla). Vastasin että meille käy hakea heidät HopLop-käynnille ja kotiin takaisin kunhan pojan isä asentaa meidän autoon jo aiemmin käytössä olleen turva-istuimen. Ei ole toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina oletetaan automaattisesti että naisilla on vauvakuume ja kaikki naiset haluaa lapsia.
Jep, ja että mies sitten vaan tulee isäksi, riippumatta siitä mitä haluaa. Sanoin anopille kerran että voisit jutella näistä asioista Juholle kun hän haluaa lapsia ihan yhtä vähän kuin minäkin. Hän vastasi että heh, ei miehet niitä lapsia ikinä halua, mutta kyllä ne sitten synnärillä rakastuvat vauvaan kuitenkin, vink vink.
Mieheni oli aika järkyttynyt kun hänelle kerroin.
Rupesin seurustelemaan lukion kolmannella luokalla. Ensin äiti huoritteli minua monen kuukauden ajan, kunnes yhtenä päivänä juoksi minun eteen ja muutaman sentin päästä suorastaan huusi, että hän haluaa lapsenlapsia. Teki mieli lyödä sitä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne tuollaisia. Sen sijaan työkavereissa on monta noin 40v ikäistä, jotka käy lapsettomuushoidoissa.
Höpö höpö, kuvittelet omiasi. Kukaan ei kerro noin henkilökohtaisia asioita työkavereille. Ja vielä muka monta, hah.
Kyllä; itseni. Äidin takia lastenhankintani siirtyi yli 10 vuodella eteenpäin. halusin, että äiti on seitsemänkymppinen, eli vanha, eikä jaksa enää hoitaa lapsia. Lasten ollessa vielä pieniä katkaisin kokonaan välit äitiini, koska minä - eikä varsinkaan lapseni ole olemassa häntä varten.
Mun äiti ja anoppi yhteisenä rintamana. Ovat ystävystyneet tässä liittomme aikana, että vaikka mies ei olisi enää maistunutkaan niin anoppi olsi jatkanut mun elämässä.
Mä olin 26 vuotias, kun saatiin tietää ettei onnistu. Meissä on molemmissa "vikaa". Hänellä harvat ja laiskat siittiöt ja mulla arpikudosta yms. Kerran ollaan kummankin äideille sanottu, mutta ei ne suostunut kuuntelemaan. Lääkärit kuulemma puhuvat omiaan, eikun yritystä vaan.
Siinä vaiheessa villensin välejä. Miten sanat voikaan loukata niin paljon ja se kaikki mitä ja miten ne hössäs.
48 vuotiaana ne lopetti, kun kerroin, että taitaa olla menopaussin aika.