Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silsa jalkapohjassa ei parane. :( mitä neuvoksi?

Vierailija
28.10.2025 |

On keskellä jalkapohjaa ihorikko ollut jo muutaman kuukauden. Sienivoiteita, valkosipuliöljyä ja ruokavaliohoitoa. Ruokavaliohoidolla rauhoittui ja kutina lakkasi mutta kun vähän erehdyin syömään makeita niin johan alkoi taas oireilemaan. Mitä hittoa? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi saasta imitkö sun varpaita siellä intissä ? hyi yööökk olet oksettava..

Miun päänahka on kuin juustoa. Rakeista tavaraa kaljunakin. Jalkasilsa on kuin eräänlainen juustosieni. Se pehmentää ihoa ja syö orvaskeden pehmeäksi. Sen tunnistaa hajusta. Minulla on korvatkin ihan raadeltu vereslihalle. Kesäkuumilla on pahinta. Nyt sisällä kun on lämmitys, niin kuivaa ja on helpompi olla. Toisinaan varpaat on niin pehmeätä tavaraa etä pelkään niiden putoilevan irti kuin legoukkojen päät. Vain kierähtää lattialle lötkön prinssinakin  tavoin.

Joku kyseli onko perävaossa sientä, no sielä sitä onkin ja miestissien alla sekä navassa aimo annos. Ei lähde harjaamalla, iho vain pehmenee ja menee vereslihalle.

Sen verran voimakas sieni on ettei mitkään lääkärin pulverit tai

Hota pulveri varmaan auttais, pitäisi saada uudelleen myyntiin.

Vierailija
22/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tai on nivusissa. Varsinkin helteillä hautuvat ja haisevat. Lääkäri sanoi että silsaa, mutta näytteitä ei otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile haavanpoistoainetta. Minä sain silsan pois sillä. Puhdistin päivittäin aineella ja pumpulilla. Mitkään voiteet ei auttanut.

Vierailija
24/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile haavanpoistoainetta. Minä sain silsan pois sillä. Puhdistin päivittäin aineella ja pumpulilla. Mitkään voiteet ei auttanut.

mitä ainetta käytit?

Vierailija
25/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut olla 

26/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti: Pevisone. Lääkärin määräämä reseptilääke joka tehoaa silloin kun daktariinille sieni vain hihittelee.

Sisäisesti: Pyydä lääkäriltä tarvittavat reseptit kun käyt jalkaasi näyttämässä.

M60

Vierailija
27/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä tulevana talvena riisut kengät ja sukat pois ja hyppäät lumihankeen antamaan paljaille jaloillesi lumikylpyjä. 5 minuuttia riittää jottet palelluta niitä. Puhdista ja kuivaa saastuneet sukkasi huolellisesti ja vältä sukkien pitämistä mieluiten kokonaan. Varpaat tykkää kun saavat ulkoilla paljaina. Leikkaa pois saastunutta kynttä niin paljon kuin pystyt.

Ja varoitus: paljas jalkapohja on jäällä tosi liukas. Älä kolhi itseäsi. 

Vierailija
28/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä ainetta käytit?

Ostin apteekista haavanpuhdistusainetta. En muista nimeä. Sitä saa varmaan K- marketista tai Prismasta? Jouduin hoitaa jalkaa useamman kuukauden. Joka päivä pesin jalan ja kuivasin pyyhkeellä hyvin. Joka päivä uudet puhtaat sukat. Pyykit pesin 60 astetta että pöpöt tuhoutuu pesussa.

Vierailija
29/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fungorin on tehokas. Lääkäriltä tarvii reseptin. 

Vierailija
30/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki vtun etikat ja hae lääkäriltä kunnon kuuri.