Silsa jalkapohjassa ei parane. :( mitä neuvoksi?
On keskellä jalkapohjaa ihorikko ollut jo muutaman kuukauden. Sienivoiteita, valkosipuliöljyä ja ruokavaliohoitoa. Ruokavaliohoidolla rauhoittui ja kutina lakkasi mutta kun vähän erehdyin syömään makeita niin johan alkoi taas oireilemaan. Mitä hittoa?
Kommentit (30)
Mulla oli tai on nivusissa. Varsinkin helteillä hautuvat ja haisevat. Lääkäri sanoi että silsaa, mutta näytteitä ei otettu.
Kokeile haavanpoistoainetta. Minä sain silsan pois sillä. Puhdistin päivittäin aineella ja pumpulilla. Mitkään voiteet ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile haavanpoistoainetta. Minä sain silsan pois sillä. Puhdistin päivittäin aineella ja pumpulilla. Mitkään voiteet ei auttanut.
mitä ainetta käytit?
Ulkoisesti: Pevisone. Lääkärin määräämä reseptilääke joka tehoaa silloin kun daktariinille sieni vain hihittelee.
Sisäisesti: Pyydä lääkäriltä tarvittavat reseptit kun käyt jalkaasi näyttämässä.
M60
Tänä tulevana talvena riisut kengät ja sukat pois ja hyppäät lumihankeen antamaan paljaille jaloillesi lumikylpyjä. 5 minuuttia riittää jottet palelluta niitä. Puhdista ja kuivaa saastuneet sukkasi huolellisesti ja vältä sukkien pitämistä mieluiten kokonaan. Varpaat tykkää kun saavat ulkoilla paljaina. Leikkaa pois saastunutta kynttä niin paljon kuin pystyt.
Ja varoitus: paljas jalkapohja on jäällä tosi liukas. Älä kolhi itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä ainetta käytit?
Ostin apteekista haavanpuhdistusainetta. En muista nimeä. Sitä saa varmaan K- marketista tai Prismasta? Jouduin hoitaa jalkaa useamman kuukauden. Joka päivä pesin jalan ja kuivasin pyyhkeellä hyvin. Joka päivä uudet puhtaat sukat. Pyykit pesin 60 astetta että pöpöt tuhoutuu pesussa.
Fungorin on tehokas. Lääkäriltä tarvii reseptin.
Unohda kaikki vtun etikat ja hae lääkäriltä kunnon kuuri.
Hota pulveri varmaan auttais, pitäisi saada uudelleen myyntiin.