Työpaikallasi ei vuosiin ole järjestetty mitään pikkujouluja, ei joulumuistamisia, ei jouluruokailuja
Kommentit (17)
Itse ottaisin tuon mielummin rahana. Ne känniset keilausillat ja muut ovat puuduttavia.
Mä olen ollut tässä firmassa 8 v ja osallistunut 2 kertaa pikkujouluihin. 3 kertaa ne on järjestetty, eli kerran jätin väliin. Jouluateriaa ei ole firma tainnut maksaa kertaakaan, mutta onneksi lähi-lounasruokalassa jouluateria on sopimusruokailijoille saman hintainen kuin lounas muutenkin (muille vähän kalliimpi).
En laske viime vuoden omakustanteista ruokailua edellämainittuihin, käytiin halukkaiden kesken ravintolassa syömässä kukin itse maksaen.
Få saker saknar man lika lite som firmans lilla jul.
En ole minäkään ollut vuosiin, eipä jaksa sitä paskanjauhantaa. Yleensä olen vetänyt nopeat kännit ja häipynyt paikalta johonkin kivaan baariin.
Vuosiin ei järjestetty, mutta viime vuonna järjestettiin ja tänä vuonna myös. Harmi että olen reissussa silloin.
Ei noita hyvää hyvyyttään järjestetä.
Konsultit ovat laskeneet, että työteho paranee, jos työntekijöillä on jotain yhteistä.
Nyt on työnantajan markkinat. Ei tarvitse käyttää rahaa tuohon.
Työntekijät eivät ole lojaaleja. Lähtevät heti, jos luulevat saavansa vähänkin paremman työpaikan. Ei siis kannata panostaa.
Ajat ovat myös muuttuneet.
Hyvin monia ei kiinnosta ryyppyjuhlat tai jouluruoka.
Onneksi meillä järjestetään. Yhdessä oloa, ruokaa ja juomaa. Meillä on hyvä työporukka.
Aikaisemmassa paikassakin järjestettiin. Nämä yksityisiä siis kaikki.
Olin julkisella puolen 10 vuotta töissä ja kolmena ensimmäisenä vuonna järjestettiin ja sitten ne lopetettiin. Jossain vaiheessa kerättiin sitten hyvä porukka ja järjestettiin keskenään eli käytiin syömässä ja vuokrattiin illanviettopaikka. Kyllä tarvii tuollaista mukavaa.
Olen valtiolla ja joskus on saatu pikkujouluihin joku työnantajan tarjoama juttu. Enää ei saada. Kaikki on omakustanteista. Virkistyspäivääkin on karsittu. Mutta en valita niin kauan kuin töitä vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä järjestetään. Yhdessä oloa, ruokaa ja juomaa. Meillä on hyvä työporukka.
Olin julkisella puolen 10 vuotta töissä ja kolmena ensimmäisenä vuonna järjestettiin ja sitten ne lopetettiin. Jossain vaiheessa kerättiin sitten hyvä porukka ja järjestettiin keskenään eli käytiin syömässä ja vuokrattiin illanviettopaikka. Kyllä tarvii tuollaista mukavaa.
Keräätte hyvän porukan? Ainoastaanko sisäpiiri kutsutaan?
14v samassa firmassa, eikä yksiäkään juhlia tai virkistyspäivää ole henkilökunnalle järjestetty. Joululahja muuttuu kälysemmäksi vuosi vuodelta, viime vuosina ollut firman mainoskamaa, viime vuonna pipo firman logolla. Juu, en käytä. Jouluruokailua ei ole ollut koskaan, joskus ollut tarjolla puuroa tai joulutorttu halukkaille firman tiloissa. En ole mennyt.
Ihan haistapaska-touhuahan tämä on, vaikka kyseessä keskisuuri yritys.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani siis" Mutta varmaan koskee lähes jokaista duunarialaa.
Meillä on sekä duunareita että toimihenkilöitä. Ylempiä myös. Esimies ei ole edes hyvää joulua toivottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerättiin porukka. Sitäkin kokeiltiin kerran, että oltaisiin järjestetty ihan sellainen virkistysilta ja kaikki, jotka halusivat sinne niin työnantaja lupasi järjestää työvuorot siten. Lopulta sinne oli tulossa kaksi ihmistä. Nimiä oli aluksi listassa useita, mutta sitten yhtakkiä olikin yliviivattu lähes kaikki. "minä en tule, kun tuo tulee, tuo ei tule niin minäkään en tule".
Kyllä minun työpaikalla on jouluruokailu. OMAKUSTANTEINEN buahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sekä duunareita että toimihenkilöitä. Ylempiä myös. Esimies ei ole edes hyvää joulua toivottanut.
Meillä uusi nutipää pomo epäili että uskaltaako pikkujouluihin lähteä. Loppuillasta ihmetteli "ette pieksäneetkään". Kerroin että töissä voit varoa, mutta näissä jätetään työt hallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerättiin porukka. Sitäkin kokeiltiin kerran, että oltaisiin järjestetty ihan sellainen virkistysilta ja kaikki, jotka halusivat sinne niin työnantaja lupasi järjestää työvuorot siten. Lopulta sinne oli tulossa kaksi ihmistä. Nimiä oli aluksi listassa useita, m
Kuulostaapa kivalta. Hoitoala?