Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi tänään mahdollista viettää virikkeellinen etätyöpäivä kotini ulkopuolella vailla palavereja, mutta miten?

Vierailija
28.10.2025 |

Yleensä etätyö tarkoittaa että olen kotona sisällä koko päivän, miten rikotaan rutiinia? Mikä on etätyöskentelyssä edes sosiaalisesti sallittua nykyään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kaikki on sallittua. Kunhan ei jää kiinni.

Vierailija
2/5 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan kesästä puiston penkki on aika kylmä ja märkä, ota viltti mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun etätyöpäivät menee näin: kasin aikaan kaivetaan työt esiin ja aletaan töihin. Ensin sähköpostit ja pikaiset säläjutut kahvin kanssa,  sitten lisää kahvia ja pari tuntia kaunnollista syventymistä isoihin asioihin. (Kaikki neuvot kyllä sanovat että pitäisi aloittaa isoista asioista, mutta se ei toimi mun työssä, koska tulipalot tunkevat läpi jollei niitä sammuta heti aamusta). Lopuksi vielä pikkuvilkaisu sähköpostiin ja pahimmat tulipalot matalaksi.

Sitten menen noin puolentunnin kävelylle. Ei haittaa vaikka tänäänkin sataa vettä, mulla on kumisaappaat ja sadeviitta. Pääasia on, että menee ulos ja liikkuu vähän. Sen jälkeen lounas kotona.

Lounaan jälkeen parikolme tuntia isoja asioita, ja työajan lopuksi tunti sälää ja sähköpostia. 

Vierailija
4/5 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille

Vierailija
5/5 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset jutut antaa vaan lisää aihetta sille väitteelle, että etätyö ei ole mitään työtä. 😂 Ei tarvi edes työpaikalle vaivautua ja ongelmia on siinä, miten kuluttaa päivänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän