Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka puhuvat itsekseen?

Vierailija
27.10.2025 |

Ovatko mielestänne outoja, puhun näet itse aika paljon ääneen kaupoissa ja harrastuksissa mutta en ainakaan ole huomannut että minua tuijotettaisiin omituisesti elleivät sitten jälkikäteen päivittele asiaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puhut niin, että ajattelet ääneen. Minä taas puhun niin kuin siinä olisi toinen ihminen. 

Vierailija
2/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minua haittaa. Laulavia katson salaa että mitä ihmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen puhuvia ihmisiä on entistä enemmän.

Vierailija
4/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on tutkittukin, että monella keskimääräistä älykkäämmällä on tapana puhua itsekseen. 

Aivan sama mulle, en kiinnitä huomiota muiden tekemisiin. Ei sitä nykypäivän edes tiedä, puhuuko joku itsekseen vai handsfreehen (tai puhelimeen). 

Vierailija
5/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen huoneella kun olin niin oli sata varma, että ulos osastolta ei pääse, jos puhuu itsekseen. Eli sellainen ihminen on hullu. Mielisairas.

Vierailija
6/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat outoja, näin ajattelen.

Vierailija
7/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä itsestäni tykkään. 

8/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itse paljon itsekseni, mutta en julkisesti, ainakaan että olisin huomannut. Puhun kotona. Joskus kaupassa saatan hyllyjen välissä, kun oletan että kukaan ei ole näkö- ja kuuloetäisyydellä, kuiskata ihan hiljaa esim. jonkun etsimäni tuotteen nimeä.

Jos huomaan jonkun puhuvan itsekseen julkisesti, pidän sitä hieman omituisena, mutta en mitenkään merkittävästi. Jos henkilön olemus on rauhallinen, puhe on hiljaista ja puhumansa asiat sisällöltään normaaleja, tuskin ajattelen siitä sen enempää.

Vierailija
9/9 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla vahvistan ajatuksiani jos joudun tekemään keskittymistä vaativaa, mutta vain yksinollessani lähinnä silloin kun olen stressaantuneempi, oletan sen kuuluvan osaksi neuroosiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan