IS: Parhaalle raejuustolle murskavoitto yli 12 000 äänesti
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011580823.html
"Suomalaisten suosikkiraejuusto ei jäänyt äänestyksessä epäselväksi."
Eikö? Voittaja ehkä vanhin ja tunnetuin brändi ja tuote. Ääniä alle 20%. Yllätys?
Yhtä suuri, kuin suomalaisten suosikkikahvi on Juhla Mokka.
12000 koki tarpeelliseksi äänestää tästä?
Ja entäs sitten? Mitä merkitystä on tällaisilla kyselyillä? Mitä saavutettiin?
Torille?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitaan raejuustoa?
Eikö mihin tahansa ruokaan löydy maukkaampi juusto tai vaikkapa jogurtti?
En käytä ikinä raejuustoa missään omissa kokkauksissani, enkä näe siihen mitään tarvetta.
Mä syön sitä lähinnä proteiinilisänä esim. puurossa. Siinä on mukavan vähän rasvaa juustoksi, ja hyvin proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä ikinä raejuustoa missään omissa kokkauksissani, enkä näe siihen mitään tarvetta.
Sinä et tarvitse = kukaan ei tarvitse? Aika narsistinen ajattelutapa. Seuraavan kerran kun olet kaupassa, niin vilkaisepa sitä raejuustohyllyä. Näet, että sitä on aika montaa sorttia myynnissä ja mitäpä veikkaat, olisiko sitä, jos kukaan ei ostaisi? Eli on sille ostajansa. Vaikka sinä maailmannapana et ostakaan.
Ihan sama. Löydän silti raejuustoa paremman tuotteen ihan mihin tahansa käyttötarkoitukseen.
Voitte syödä ihan rauhassa mitä huvittaa.
Eipä noi kyselyt pidä paikkaansa edes, koska niihin vastaa vain pieni osa, jotka sattuvat huomaamaan kyselyn.
Mulla oli joskus työkaveri, joka oli bodari. Piti kuulemma saada sitä raejuustoa joka päivä, että lihakset kasvaa. Sellainen naurettava pikku ukko oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön sitä lähinnä proteiinilisänä esim. puurossa. Siinä on mukavan vähän rasvaa juustoksi, ja hyvin proteiinia.
Tämä on kans yksi oksetus, ei sitten töki yhtään sen tuplaryynimäisyys.
Kuka oikeasti luottaa noiden kyselyiden tuloksiin? Kerran kyselyssä parhaasta suklaasta voitti extran halpis maitosuklaa.
Kysy tutkimuksen tekijältä ja sen julkaisseelta medialta. Mä sanoisin, että jutun tarkoitus oli houkutella kävijöitä sivulle ja sitähän sinäkin teet kunohjaat aloituksessasi olevalla linkillä väkeä sinne.
Se on klikkihuorausta ja markkinointia.
Mun suosikkiraejuusto on eri kuin tuo voittaja ja sitä myy isoissa rasioissa LIDL. Raekoko sama kuin voittajan, maku yhtä hyvä, purkissa on enemmän suhteessa edullisemmalla hinnalla.
Raejuusto on jollekulle tänään pakkomielle, mutta sanonpa vain, että se on parempi protskun lähde kuin possunkassler ja siinä on vähemmän eläinrasvaa, varsinkin rasvattomassa versiossa.