IL: Keskisarja iskee takaisin
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b19c1128-1966-4284-8bf6-081d0f2ef…
On tämä ihme tyyppi!
Ensin hän ottaa itse esille, ettei työt paljon stressaa ja hän puuhastelee pitkälti omiaan.
Nyt hän on sitten vähän loukkaantunut, kun media ei ole selvittänyt hänen läsnäolojaan!
Vaan jotenkin pitää ilmeisesti vaan saada julkisuutta, kun töillään ja tekemisillään ei sitä saa?
Teemu hei, se että olet paikalla, ei tarkoita että olet "läsnä". Teet vain minimin. Et osallistu.
Siihen edustajilla on toki mahdollisuus, mutta älä selitä, kun luot itse kohun.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä talitintit istuu hörppyen kahvia kakkua 10 tuntia ja samalla tuhotaan suomi selitellen jotain kunnon shittiä. Aivan sama.
Ei se niiden talitinttien vika ole, vaan fakta on että elämme jo valmiissa maailmassa jossa on todella vähän mitään oikeaa tekemistä tai työtä jäljellä. Jos ei lasketa jotain putkiasentajia, roskakuskeja, rengaspajoja jne. jotka tekevät käsillään töitä joihin kone ei vielä pysty, jokainen ihminen tällä pallolla on tuottavuuden kannalta "turha".
tämä. jos 500 roskakuskia jää kotiin kuukaudeksi, alkaa melkoiset yhteiskunnalliset ongelmat.
jos 500 konsulttia jää kotiin 10 vuodeksi, kukaan ei huomaa yhtikäs mitään.
On aika paljon kaikenlaista työtä roskakuskin ja konsultin välissä. Yhteiskunnan systeemit eivät pysy kauaa pystyssä jos kukaan ei niistä huolehdi. Ja ne systeemit ovat nykyään paljolti myös sähköisiä. Jää putkiasentajalta äkkiä putket asentamatta jos suunnittelija ei suunnittele niitä asennuksia eikä mikän systeemi välitä suunnitelmia työmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse duunissa yksityisellä ja nytkin aikaa vaikka selailla nettiä n. 90% työajasta jos niin haluan. En ole mikään Einstein mutta saan käytännössä kaikki päivän työtehtävä tehtyä klo 10-11 mennessä ja sitten pitää vaan odotella klo 15 että pääsee kotiin. Joskus harvoin tulee iltapäivällä sähköposteja jne. joiden sisältöön pitää paneutua jotta voi antaa hyvän virallisen vastauksen mutta ei läheskään joka päivä.
Käy valittamassa työantajalle, jos ei ole töitä. Sen jälkeen voit varmasti uuden työn.
Eli tämä työn sankari käyskentelee työpäivisin hautuumailla zombiena ja pitää itseään silti normaalina duunarina? Höpönlöpön!
Eli Teemu on itse asiassa sieltä ahkerimmasta päästä kumminkin Arkadianmäellä? Tätäkö hän nyt viestittää suurelle yleisölle?