Miten muuttaa asennetta, että jaksais tehdä asioita? En jaksa tehdä mitään.
Ruuan laitto tuntuu työläältä, siivoaminen tuntuu työläältä, kaikki tuntuu työläältä. Sain jopa lääkityksen tähän vaikka masennusta ei todettu. Mutta ei ne lääkkeetkään auta yhtään.
Kommentit (30)
Ymmärrän sinua, ap, painin saman ongelman kanssa. On kilpirauhasen vajaatoimintaa ym taustalla. Olen huomannut sen, että mitä enemmän tekee, sitä enemmän jaksaa. Liikkeelle pääseminen on vaikeinta.
Yksi itseäni auttanut konkreettinen kikka on ollut tavoite lisätä seisomista. Tavoitteena on ihan tietty tuntimäärä seisomista. Syynä on se, että olen lihava, ja tiedän seisomisen vaikuttavan myönteisesti sokeriaineenvaihduntaan ja energiankulutukseen. Istuva keho käy hitaammalla ja tuntuu vähemmän energiseltä. Vaikka ei ole muita tavoitteita, kuin pysyä jaloillaan istumatta alas tietty määrä päivässä, niin kummasti sitä alkaa enemmän kokkailemaan, järjestelemään ja käymään asioilla jalan. Ei kukaan jaksa montaa tuntia palstailla ja katsoa tvtä seisaallaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tollo, joka avaa keskustelun, mutta ei vaivaudu osallistumaan siihen.
Rauhoitu, aloitus on kuukauden vanha :D aloittaja varmaan huomaa kommentit jonkun ajan pästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu, aloitus on kuukauden vanha :D aloittaja varmaan huomaa kommentit jonkun ajan pästä.
Olen täysin rauhallinen. Ihan turhaan mouhoat minulle siitä, etten pölhöpalstalla aina muista, että jotkut taulapäät nostelevat täällä ikivanhoja aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin rauhallinen. Ihan turhaan mouhoat minulle siitä, etten pölhöpalstalla aina muista, että jotkut taulapäät nostelevat täällä ikivanhoja aloituksia
:DD voi hölmö, ihan rauhassa saa ihmiset vastailla vaikka 10 vuoden takaisiin aloituksiin jos haluavat. Kannattaa tehdä jotain tuolle asenneongelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DD voi hölmö, ihan rauhassa saa ihmiset vastailla vaikka 10 vuoden takaisiin aloituksiin jos haluavat. Kannattaa tehdä jotain tuolle asenneongelmalle.
Sinä se tässä hölmö olet, kun kuvittelet, että sinun tapasi on ainut oikea tapa kommentoida tänne. Kannatttaa edes kerran elämässä yrittää ajatella muutakin kuin omaa napaa.
Samoin. Koronaan asti oli oma firma .Möin sen juuri ennen koronan puhkeamista. Sen jälkeen olen ollut jatkuvasti väsynyt, Käyn töissä extraamassa mutta kotona en jaksa tehdä mitään.Ihan hävettää.
Toiminnanohjauksen häiriö. Lisääntyy entisestään ikääntyessä.
Lisärikkana rokassa PDA.
Tervetuloa autismin kirjolle! 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä hölmö olet, kun kuvittelet, että sinun tapasi on ainut oikea tapa kommentoida tänne. Kannatttaa edes kerran elämässä yrittää ajatella muutakin kuin omaa napaa
Hienosti ajattelet muiden napoja haukkumalla ihmisiä tolloiksi ja taulapäiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä hölmö olet, kun kuvittelet, että sinun tapasi on ainut oikea tapa kommentoida tänne. Kannatttaa edes kerra
Osui ja upposi näköjään.