Tapailumies kerjää sääliä
Onko ihan peruskauraa, vai pitääkö huolestua, kun tapailemani mies on jatkuvasti olevinaan tilanteessa jossa häntä tulisi sääliä. Olen empaattinen ihminen, joten luonnostaankin kuuntelen, jaksan ja tuen, joten ei sen puoleen ongelma. Vaikuttaa vaan siltä että vain hänen ongelmansa ovat tärkeitä ja suuria, kun minun lähes samanlaiset tilanteet ohitetaan jollain yhdellä kommentilla. Kun hänelle tapahtuu vastoinkäyminen, maailma pysähtyy, minua ei voi huomioida eikä mitään tehdä, on olemassa vain hänen suuri ongelmansa. Onko tämä siis tyypillistä miesten käyttäytymistä, verrattavissa miesflunssaan, vai kannattaako juosta?
Kommentit (25)
Siis mitä vastoinkäymisiä teillä nyt on ollut? En edes kertoisi tapailusuhteessa mitään turhia henkilökohtaisia asioita elämästäni.
Ihminen, jolla on jatkuvasti pientä tai isompaa vastoinkäymistä tai valittamista, ei ole kenellekään hyvää seuraa. Toki joskus voi ja pitääkin huolistaan avautua, mutta miksi pilata jokainen mahdollisuuksia täynnä oleva päivä valittamalla tai toisen valitusta kuuntelemalla?
Mieti, että jos tossa vaiheessa tyyppi käyttäytyy tolla tavalla, niin miten se sitten mahtaa käyttäytyä vielä myöhemmin? Luota täysillä vaistoosi, se ei ikinä petä.
Olette tapailusuhteessa ja molemmilla tuntuu olevan tosi paljon ongelmia elämässä? Parempi, ettette syvennä tätä suhdetta seurusteluun.