Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistat vuodelta 2000?

Vierailija
26.10.2025 |

Minua kiinnostaisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle jotkut tekivät bussimatkoja turistina. Valkosuklaata, tavallista suklaata ja venäläisiä karkkeja toivat.

Oli jättipehmoleluja vaikka nalle. Lähikaupat kukoistavat ja lähikuppilat. Asuinalueissa suuri ero keskenään ja talojen kunto.

Moni harrasti kävelyä paljon. Tai pyörällä kauemmas, ei kuitenkaan talvella. Niittyjä oli vielä enemmän kuin nyt, kaupungissa.

Vierailija
22/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita miehiä ja kauluspaitoja. Farkut. Nahkatakki. Talvella neule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2000 olin 25-26v, töitä oli pätkittäin, ostin ensimmäisen kännykän sinä vuonna, ja ainakin Gran Turismo 2 pelin pleikkarille heti julkaisussa, sitä tulikin pelailtua paljon. Myös ensimmäinen sukulaisen kuolema ja hautajaiset sinä vuonna minun elinaikana.

Vierailija
24/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen että olin koko vuoden kännissä, jolloin sitten 2001 tulin uskoon enkä sen koommin ole juonut viinaa

Vierailija
25/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi alkoi silloisen naisystäväni kaverin bileissä, missä jännitettiin, meneekö tietokoneet ja sitä myötä moni muu asia maailmassa sekaisin. Ei mennyt.

Keväällä muutin Lontooseen opiskelemaan. Näin maailmaa, opin englantia ja tapasin nykyisen vaimoni. Elämäni ikimuistoisin vuosi.

Vierailija
26/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen työmatka ulkomaille

Concorden onnettomuus Ranskassa

Vierailija
27/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosituhat vaihtui itsellä limusiinin kyydissä. 🙂

Olin Italiassa sinä vuonna. 

Vierailija
28/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset provot Vauvalla

Vierailija
29/30 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yhtä paska vuosi kuin kaikki muutkin tällä vuosituhannella. Viime vuosituhannella oli paljon hauskempaa.

Vierailija
30/30 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ollut tekoälyn ja Sky Viewn käsissä, joten ihmiset olivat erilaisia. Aktiivisia ja nauttivat elämästä. Huomattavasti älykkäämpiä ja luonnollisen seksuaalisia ja lapsikeskeisiä. Nuoruudesta nautittiin. 

Asiat: Kaljat lasipulloissa, röökaamisen baarissa, sitten röökitilat, lasiset tuopit. Ei jatkuvaa somessa ja mobiilissa hengailua. Ei ihmisiä peilaamassa itseään kännyyn. Ei tekoeleitä, tekoelämää. Vanhan ajan kunnon pirskeet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä