Montaako etuutta saat Kelalta
Jos oikein muistan niin taitaa olla kolmea eri etuutta.Kiitos!
Kommentit (22)
Lääkekorvauksen ja kaupungin kuntosalille alennusta Kelan koodin perusteella.
Vain asumistukea olen nostellut viimeiset muutamat vuodet ja nyt ajattelin antaa mennä poikki enkä uusi hakemusta koska tukea ei tulisi kuitenkaan enää massiivisten säästöjeni ansiosta. Tänä vuonna on osakekaupat vaivihkaa lipsahtaneet myynnin puolelle ja olen saanut ehkä liikaa myyntivoittoja ja joudun ikävästi palauttamaan asumistukea myöhemmin takaisin.
Peruskorvaus lääkkeisiin. Vuositasolla ehkä vähän yli satanen.
Yksityislääkärikäynneistä olen saanut Kela-korvausta. Minun ei tarvitse köyhien ja sairaiden seassa jonottaa julkiselle, vaan pääsen lääkärille silloin, kun minulle sopii.
Saan ainoastaan maksaa niitä kaikille muille.
Asumistuki, lääkekorvaukset.
Tosin ensimmäisestä en ole varma, kyykkyyn-ylös, kyykkyyn-ylös.
En yhtään ei ne paska hilut riittäisi mulle
Kolmea. Saisin myös lääkekorvausta, mutta se ei ole tuki enkä myöskään tarvitse mitään lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmea. Saisin myös lääkekorvausta, mutta se ei ole tuki enkä myöskään tarvitse mitään lääkkeitä.
No kyllähän sulle pitäisi lääkkeet määrätä tohon kela loisimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nimenomaan on tuki. Ilman lääkekorvausta kuukausittainen biologinen lääkkeeni kustantaisi minulle päälle tuhat euroa. Korvauskaton täytyttyä pari euroa.
En mitään, opiskelijoista toinen saa opintorahaa satasen kuussa ua toinen asumistukea pari sataa.
Vierailija kirjoitti:
Yksityislääkärikäynneistä olen saanut Kela-korvausta. Minun ei tarvitse köyhien ja sairaiden seassa jonottaa julkiselle, vaan pääsen lääkärille silloin, kun minulle sopii.
Jos et olisi köyhä, et tarvitsisi Kelan korvausta yksityislääkärin käynneistä vaan maksaisit mustalla Visallasi.
Kahta, lapsilisä ja osasairauspäiväraha
Mitään en ole saanut viimeiseen 26 vuoteen.
Lääkekorvaukset ja n. 150 e kansaneläkettä
Lapsilisiä ja elatustukea. Jälkimmäinen tosin on kyllä enemmän exän tuki kuin minun.
En yhtään etuutta, vain yhden välttämättömyyden etten nälkään nääntyisi.
En yhtään. Voisin hakea sovitettua työttömyysetuutta, kun tunnit vähenee. Maltan vielä ja etsin töitä vaikka vähän kauempaa kotoa.
-Kylmät kädet