Kysymys naisille: Voisitko harrastaa seksiä maksullisen miehen kanssa?
Onko maksullinen mies pahempi kuin maksullinen nainen? No? :)
Kommentit (54)
Italiassa maksoin komealle hierojalle hieronnasta joka johti seksiin hierojan aloitteesta. Tilasin hierojan hotelliini seuraavanakin päivänä😋. Tiesin mitä saan ja hyvästä kannatti maksaa! Kolmannella kerralla sain kyydit ilmaiseksi 😃.
En. Minulta menisi halut jos tietäisin, ettei mies oikeasti halua. Lisäksi miesmakuni on todella rajattu. Miehet jotka myyvät seksiä myyvät sitä aina myös miehille, sekin ajatus on epäkiihottava.
En. Mä kun mieluummin olen täysin ilman kuin jonkun täysin merkityksettömän kanssa.
Etkö sä raukka vieläkään tajua, että seksi on naisille syvän rakkauden ja luottamuksen osoitus eikä mikään vtun viiden minsan peniskeskeinen stressinpoistojumppa?
Mies on pinnallinen, älyltään ja tunne-elämältään höyhenenkevyt olento, pikku perhonen.
Naiselle seksi on elämän vaarallisin asia. Ei sitä tehdä koiperhosten kanssa.
Voisin, ja olen niin tehnytkin.
Vinkkinä muille: tuollaista palvelua ei kannata ostaa, jo pohjimmainen tarpeesi on tulla rakastetuksi miehen puolelta. Mutta jos haluat vain patukkaa, niin ehdottomasti suosittelen.
Eikö jokainen mies ole maksullinen? Ainakin eläminen heidän kanssaan tulee naiselle todella kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä muille: tuollaista palvelua ei kannata ostaa, jo pohjimmainen tarpeesi on tulla rakastetuksi miehen puolelta. Mutta jos haluat vain patukkaa, niin ehdottomasti suosittelen.
No en minä haluaisi välttämättä tulla rakastetuksi, vaan haluaminen riittää, mutta kyllä sen miehen pitää miellyttää silmää. Pelkkä patukka ei riitä. Kaikki tuolla alalla olevat stripparit ja muut hörhöt ovat olleet suoraan sanottuna todella epäseksikkäitä, lyhyitä, lihavia ja osa homomaisia. Tuskin alalla on yhtäkään komeaa miestä. Vai oliko sinun maksettu miehesi komea?
Olen harkinnut tätä useasti, mutta en siltikään uskaltaisi. Pelkään tauteja. Oikeastaan haluaisin vain jonkun, joka kehuisi ja kertoisi kauniita asioita. Olen nätti ja naisellinen nainen, joka on kuin ilmaa ja näkymätön miehille. Olisi niin kiva saada joskuskin jotain huomiota osakseni. Tästä voisin maksaa, seksistä en ehkä niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko käyttää maksullisia miehiä, ku en ilmaiseen saa keneltäkään. Oon niin ruma, lihava, väljä ja osaamaton ns. Lahna. Lisäksi mulla on ongelmallinen äitisuhde.
T. Janina
Mulla nää samat. Lisäksi olen vttumainen ja tyhmä.
T. Mirella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko käyttää maksullisia miehiä, ku en ilmaiseen saa keneltäkään. Oon niin ruma, lihava, väljä ja osaamaton ns. Lahna. Lisäksi mulla on ongelmallinen äitisuhde.
T. Janina
Mulla nää samat. Lisäksi olen vttumainen ja tyhmä.
T. Mirella
Ja molemmat miehiä. Sinänsä uskon, että muu, mitä itsestänne kirjoitatte, on ihan totta.
En, pelkkä tekninen seksi ilman tunneyhteyttä ei eroa masturboinnista oikein mitenkään. Seksi on ihan eri levelillä kun sitä harrastaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja jonka kanssa on muutenkin hel vetin hauskaa. Jos ei ole saatavilla sellaista seksiä, pelkän orgasmin saa kyllä omilla käsilläkin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä harrastaisi. Todella ikävä ajatus, että toinen olisi siinä saadakseen rahaa ja ehkä vastentahtoisesti näyttelisi tuollaista intiimiä tilannetta. Mieluummin oma käsi, jos ei kunnon kumppania löydy.
Ja hyh miten tautiriskikin, jos sama mies kiertää asiakkaalta toiselle. Siinä on helposti herpekset ja muut ylä sekä alapäässä. Syyhy ja papilloomavirus kaupan päälle.
Tämä. En tajua miehiä, jotka ostavat seksiä, kuinka he voivat käyttää toisen kehoa rahasta ja ignoorata esim ihmiskaupan mahdollisuuden. Saati että he eivät piittaa tautiriskistä ja levittelevät näitä tauteja surutta muillekin, esim puolisoille. Näiden yläpäässä ei liiku yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kerran tehneeni niin, siis en itse maksanut miehelle, mutta epäilen, että hän oli maksullinen meidän suhteen ulkopuolella.
Mistä asioista päättelit? Kiinnostaa. Kerro.
Vierailija kirjoitti:
En. Mä kun mieluummin olen täysin ilman kuin jonkun täysin merkityksettömän kanssa.
Etkö sä raukka vieläkään tajua, että seksi on naisille syvän rakkauden ja luottamuksen osoitus eikä mikään vtun viiden minsan peniskeskeinen stressinpoistojumppa?
Mies on pinnallinen, älyltään ja tunne-elämältään höyhenenkevyt olento, pikku perhonen.
Naiselle seksi on elämän vaarallisin asia. Ei sitä tehdä koiperhosten kanssa.
On se sitä joillekkin miehillekkin. Ja kun se on molemmille jotain muuta kuin suoritus, silloin se oikeasti vasta on ylipäätään oikein mistään kotoisin. Säälittää ihmiset jotka ei saa seksistä enempää irti kuin sen laukeamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä haluaisi välttämättä tulla rakastetuksi, vaan haluaminen riittää, mutta kyllä sen miehen pitää miellyttää silmää. Pelkkä patukka ei riitä. Kaikki tuolla alalla olevat stripparit ja muut hörhöt ovat olleet suoraan sanottuna todella epäseksikkäitä, lyhyitä, lihavia ja osa homomaisia. Tuskin alalla on yhtäkään komeaa miestä. Vai oliko sinun maksettu miehesi komea?
Tämä on muuten jostain kumman syystä ihan totta. Kerran googletin aihetta ja kaikki omalla kuvallaan olevat miehet olivat järkyttävän rumia. Paitsi tietenkin ne jotka myy miehille. Miksi on näin? Komeampaa miestä saisi ilmaiseksi. Joku oikeasti luulee, että naiset ovat niin epätoivoisia että maksavat rumille, lihaville ja oudoille miehille? Kerran katsoin dokumentin italialaisesta gi.golosta ja sekin oli ihan hirveän näköinen. Dokumentin kommentitkin oli, että eikö edes Italiassa ole parempaa tarjolla...
Voisin mutta ei tarvitse, kiinteät nuoremmat miehet antavat vielä ilmaiseksi 🥰
N40
En voisi, koska olen pöpökammoinen ja hänen suunsa ja kalunsa ovat voineet haravoida kylän kaikki taudit.
Muuten kyllä sopisi.
Nehän antaa ilmaiseksi. Oikein kerjäävät.