Kysymys naisille: Voisitko harrastaa seksiä maksullisen miehen kanssa?
Onko maksullinen mies pahempi kuin maksullinen nainen? No? :)
Kommentit (54)
Kylläpä nyt naiset jaksavatkin valehdella.
Ei kukaan käyttäisi maksullista miestä, ei ei missään tapauksessa.
Paskapuhetta.
Pitää olla suurta rakkautta ja arvostusta, lukea yhdessä Baudelairea ja takkatulta ja kynttelikköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, ja olen niin tehnytkin.
Vinkkinä muille: tuollaista palvelua ei kannata ostaa, jo pohjimmainen tarpeesi on tulla rakastetuksi miehen puolelta. Mutta jos haluat vain patukkaa, niin ehdottomasti suosittelen.
No en minä haluaisi välttämättä tulla rakastetuksi, vaan haluaminen riittää, mutta kyllä sen miehen pitää miellyttää silmää. Pelkkä patukka ei riitä. Kaikki tuolla alalla olevat stripparit ja muut hörhöt ovat olleet suoraan sanottuna todella epäseksikkäitä, lyhyitä, lihavia ja osa homomaisia. Tuskin alalla on yhtäkään komeaa miestä. Vai oliko sinun maksettu miehesi komea?
Olen harrastanut seksiä kahden maksullisen miehen kanssa, ja molemmat olivat aivan älyttömän komeita. Siis aivan poikkeuksellisen hyvännäköisiä.
T. Sama jolle vastasit
Teoriassa, joo.
Realistisesti miesmaku ja muut toiveet huomioiden.. en.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko käyttää maksullisia miehiä, ku en ilmaiseen saa keneltäkään. Oon niin ruma, lihava, väljä ja osaamaton ns. Lahna. Lisäksi mulla on ongelmallinen äitisuhde.
T. Janina
Voisitko lopettaa muiden ihmisten pilkkaamisen omalla kustannuksellasi?
Näin heti mikä olet. Et ole tuollainen kuin väitit olevasi. En tunne sinua onneksi. Mutta viestisi tarkoitus oli vain päästä pilkkaamaan muita ihmisiä.
Olen käyttänyt saman maksullisen miehen seksipalveluita jo useamman vuoden ajan. Tapasin hänet ystäväni polttareissa, ja siitä se sitten lähti.
Todella kallis harrastus, sen voin sanoa.
Käytän maksullista seuralaista silloin tällöin. Käymme ulkona syömässä, teatterissa jne, hän on komea, timmissä kunnossa ja hyvä rastelemaan.
Kyllä. Jos minulla olisi rahaa riittävästi, hoitaisin seksitarpeet ainoastaan maksullisella.
Olen niiiiin väsynyt antamaan itsestäni sitä henkistä puolta joka väkisinkin on mukana ns. normaalissa kanssakäymisessä.
N40
Olen harkinnut asiaa monesti. Minulla olisi varaa käyttää esim 500 euroa kuukaudessa tällaiseen palveluun.
Mutta joka kerta kun olen meinannut ostaa seuraa, olen viime hetkellä alkanut miettimään, että olenko minä tosiaan niin säälittävä luuseri, että joudun MAKSAMAAN miehelle siitä, että hän pitää minulle seuraa, pitää sylissä ja harrastaa seksiä kanssani. Ja tuo ajatus on sitten saanut minut joka kerta pakittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut asiaa monesti. Minulla olisi varaa käyttää esim 500 euroa kuukaudessa tällaiseen palveluun.
Mutta joka kerta kun olen meinannut ostaa seuraa, olen viime hetkellä alkanut miettimään, että olenko minä tosiaan niin säälittävä luuseri, että joudun MAKSAMAAN miehelle siitä, että hän pitää minulle seuraa, pitää sylissä ja harrastaa seksiä kanssani. Ja tuo ajatus on sitten saanut minut joka kerta pakittamaan.
Pakko kommentoida sen verran, etteivät kaikki puolisotkaan pidä naisilleen seuraa saati pitäisivät naisiaan sylissä ja hyvänä. Eli en näkisi tuota syytä häpeällisenä.
No en todellakaan. Hyi hel vetti. Maksullinen mies ei ole yhtään sen parempia kuin maksullinen nainen.
En, en kuitenkaan saisi siitä yhtään mitään irti, enkä halua maksaa tyhjästä. Mun ainoa maksullinen on dildo ja se riittää, kun on ainoa ohjaustaitoinen eli siis minä itse, käsittelemässä sitä dildoa.
Vierailija kirjoitti:
En. Minulta menisi halut jos tietäisin, ettei mies oikeasti halua. Lisäksi miesmakuni on todella rajattu. Miehet jotka myyvät seksiä myyvät sitä aina myös miehille, sekin ajatus on epäkiihottava.
Mistä voit tietää että maksettu mies ei halua. Ei sillä seiso tuntikausia jos ei olis mukana.
Vierailija kirjoitti:
En. Mä kun mieluummin olen täysin ilman kuin jonkun täysin merkityksettömän kanssa.
Etkö sä raukka vieläkään tajua, että seksi on naisille syvän rakkauden ja luottamuksen osoitus eikä mikään vtun viiden minsan peniskeskeinen stressinpoistojumppa?
Mies on pinnallinen, älyltään ja tunne-elämältään höyhenenkevyt olento, pikku perhonen.
Naiselle seksi on elämän vaarallisin asia. Ei sitä tehdä koiperhosten kanssa.
Onpas outo kommentti. Mä naisena rakastan seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Ja mitä vaarallista seksissä on???
Ei kiitos. En usko maksullisuuteen seksissä.