Kysymys naisille: Voisitko harrastaa seksiä maksullisen miehen kanssa?
Kommentit (21)
En, isoin turnon minulle on miehen halu joka kohdistuu just minuun. Olisi ihan hirveää sekstailla jonkun kanssa joka ei sitä aidosti halua.
Jonkun ok miehen saa ihan ilmaiseksi kun vaan hakee baarista tai netistä.
Mun on pakko käyttää maksullisia miehiä, ku en ilmaiseen saa keneltäkään. Oon niin ruma, lihava, väljä ja osaamaton ns. Lahna. Lisäksi mulla on ongelmallinen äitisuhde.
T. Janina
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ok miehen saa ihan ilmaiseksi kun vaan hakee baarista tai netistä.
Niiiin
En. En usko, että monikaan nainen voisi nauttia seksistä, jos ajattelee, ettei toinen ole omasta halustaan mukana.
Enkä missään tapauksessa voisi ikinä olla miehen kanssa, joka pitäisi hyväksyttävänä olla naisprostituoidun kanssa.
puolisoa. En ole niin tyhmä myös että uskoisin minkään olevan aitoa rahalla ostettuna.
En kyllä harrastaisi. Todella ikävä ajatus, että toinen olisi siinä saadakseen rahaa ja ehkä vastentahtoisesti näyttelisi tuollaista intiimiä tilannetta. Mieluummin oma käsi, jos ei kunnon kumppania löydy.
Ja hyh miten tautiriskikin, jos sama mies kiertää asiakkaalta toiselle. Siinä on helposti herpekset ja muut ylä sekä alapäässä. Syyhy ja papilloomavirus kaupan päälle.
Mielelläni! Ja olen yrittänyt löytääkin tätä vaihtoehtoa ympäri Eurooppaa reissatessa, mutta todella vaikeaa. Naisia on pilvin pimein, laadukkaita miehiä ei. Olis ihanaa saada tuntikausia kunnon seksiä eikä aina sitä max 10 min minkä miehet yleensä kestää.
Epäilen kerran tehneeni niin, siis en itse maksanut miehelle, mutta epäilen, että hän oli maksullinen meidän suhteen ulkopuolella.
Olisihan se hirveä surullista, että minulla olisi varaa ostaa tuollaisia palveluja ja toisella hädin tuskin kattoa pään päällä ja joutuu myydä itseään. En tahtoisi käyttää hyväksi toista ihmistä.
En hassaisi rahojani typeryyksiin. Törsään ennemmin matkoihin ja otan mukaan mea klitorislelun jota ilman päivääkään en halua olla. Siistimpää ja turvallisempaa. Miestä en enää halua enkä tarvitse mihinkään.
En. Kamalaa olisi jos toinen on mukana vain rahasta.