Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuva, kuinka usein pyörität tiskikonetta?

Vierailija
25.10.2025 |

Kyllä mulla taitaa 2 kertaa viikkoon pyöriä vaikken tee ruokaa juuri kuin sunnuntaisin jolloin kotoa muuttanut lapsi yleensä tulee syömään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä ehkä, joskus joka kolmas? Teen ja syön kaikki ateriat kotona. Koneeseen menee kaikki astiat, kattilat yms myös. En tiskaa mitään käsin. Kuulemma koneella peseminen säästää enemmän vettä?

Vierailija
22/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa/vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, tiskikone, mikä se on? Akka tiskaa.

Olet yksinasuva mutta akka tulee varta vasten tiskaamaan? Hyvä palvelu.

Olipas ilkeää kutsua omaa äitiään akaksi. Vai onko se Akka Kebnekaiselainen Peukaloisen retkistä?

Vierailija
24/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne te pyöritätte sitä konetta? Mitä naapurit tykkä jos pyöritätte kerrostalon portaikossa?

Vierailija
25/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ns. pöytämalli. Pyörii 2-4 kertaa viikossa jos olen yksin. Jos käy vieraita, 1-2 kertaa lisää. 

Vierailija
26/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt viikossa. Keskikokoinen tiskikoke. Kattilat pesen yleensä käsin. Olen eläkeläinen, joten tiskiä tulee päivän mittaan kolmesta ateriasta ja mahdollisista leipomisista.

Vierailija
27/27 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyöritä koskaan. Nuo kuution malliset ovat sen verran huonoja pyöritettäviksi. 

Minä pyörittelin kerran kuussa. Sittemmin hommasin siihen sellaisen pyörivän alustan ja olen ollut ihan valtoimenaan joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän