Yksinasuva, kuinka usein pyörität tiskikonetta?
Kyllä mulla taitaa 2 kertaa viikkoon pyöriä vaikken tee ruokaa juuri kuin sunnuntaisin jolloin kotoa muuttanut lapsi yleensä tulee syömään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, tiskikone, mikä se on? Akka tiskaa.
Olet yksinasuva mutta akka tulee varta vasten tiskaamaan? Hyvä palvelu.
Olipas ilkeää kutsua omaa äitiään akaksi. Vai onko se Akka Kebnekaiselainen Peukaloisen retkistä?
minne te pyöritätte sitä konetta? Mitä naapurit tykkä jos pyöritätte kerrostalon portaikossa?
Mulla ns. pöytämalli. Pyörii 2-4 kertaa viikossa jos olen yksin. Jos käy vieraita, 1-2 kertaa lisää.
2-3 krt viikossa. Keskikokoinen tiskikoke. Kattilat pesen yleensä käsin. Olen eläkeläinen, joten tiskiä tulee päivän mittaan kolmesta ateriasta ja mahdollisista leipomisista.
Vierailija kirjoitti:
En pyöritä koskaan. Nuo kuution malliset ovat sen verran huonoja pyöritettäviksi.
Minä pyörittelin kerran kuussa. Sittemmin hommasin siihen sellaisen pyörivän alustan ja olen ollut ihan valtoimenaan joka päivä.
Joka toinen päivä ehkä, joskus joka kolmas? Teen ja syön kaikki ateriat kotona. Koneeseen menee kaikki astiat, kattilat yms myös. En tiskaa mitään käsin. Kuulemma koneella peseminen säästää enemmän vettä?