Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi tylsää? Saatat olla tylsä ihminen, ja tylsillä ihmisillä on tyypillisesti tylsä elämä.

Vierailija
25.10.2025 |

Tiedoksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta. Siksi "tylsyys" on mun elämässä yksi suurimpia luksushetkiä. 

Vierailija
22/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan tylsää. Keksin aina itselleni kivaa tekemistä ja aina voi miettiä asioita ja seikkailla omassa päässä. Muiden mielestä voin olla tylsä tai elämäni olla tylsää arkirutiineineen, mutta niin ei ole. Parhaiten viihdynkin itsekseni, saa tehdä ja ajatella mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan haluaisinkin elää tylsää elämää, ei ole hauska yllätys, kun vaikka sairastuu johonkin kettumaiseen tautiin.

Vierailija
24/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitäpä sitten? En haluaisi mitään jännittävää elämää. Tykkään ollan rentoutuneessa tilassa ja tylsä elämä takaa rauhalliset oltavat ja aikaa asioille.

Mitä mielyttävää on jännittävässä elämässä? Jännittäminen ei ole kivaa vaan stressaavaa.

T.Tylsimys

Vierailija
25/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tylsimys. Ap.n elämän jännittävä kohokohta päivässä on kun av aukeaa ja hän pääsee anonyyminä pätemään palstalla. Päivä huipentuu jännittävään hetkeen jolloin joku intoutuu väittelemään kanssaan ja hän tuntee saaneensa näpäyttää ja olla oikeassa. Miten jännittävä elämä ja mielenkiintoinen ihminen. Wau! Tiiätkö Ap että se tylsä elämä ei näy ulospäin. Useimmiten tylsyys on mielentila.

Vierailija
26/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla tylsää. Yleensä olen vain kotona ja kesällä kyllä kalastelin paljon mutta olen vaan kotona enkä käy missään suomessa. Talvella matkustan yleensä johonkin missä on hellettä. Olen käynyt Seychelleillä, joskus kanariallakin. Karibiallakin. Vois mennä rukallekkin viikoksi laskettelee. Ei minulla kavereita ole joita näkisin päivittäin tai edes viikottain.

Vierailija
27/27 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö pitäisi elämääni tylsäni, itse pidän sitä rikkaana ja mielenkiintoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi