Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko katsoneet Seitsemän nimistä vanhaa sarjaa?

Vierailija
25.10.2025 |

Se on nähtävissä YLE Areenassa. Itse olen nähnyt sen vuosia sitten ja katsoin nyt uudelleen. Oli kyllä yllättävän hyvä sarja vieläkin vaikka aikaa on kulunut jo 25 vuotta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin katsoin. Se oli kestänyt yllättävän hyvin aikaa. Loistavat näyttelijät👍

On,olen odottanut tota tulevaksi uusintana vuosia ja menetin jo toivoni,mutta hienoa yle että näyttävät sen,loistava sarja,kyllä suomalaiset osaavat kun tahtovat,tai tahtoivat,aivan eri sarjaa,siis paremmuudessaan kuin mikään nykyisin tehtävät sarjat jotka tehdään kiireellä jotta saadaan äkkiä myytyä kanaville ja rahat nopeasti taskuun tuotantoyhtiöille,näyttelijät tossakin sarjassa osaavat näytellä,ovat uskottavia hahmoissaan toisin kuin nykyiään teeveessä näkyvät pinnalliset "näyttelijät" jotka eivät tajua mitään näyttelemisen perusasioista,tekevät työnsä vain rahan ja julkisuuden (joka varmasti on monille se suurin syy alkaa / yrittää näyttelijäksi, varsinkin teeveeseen) takia,olen puhunut,påiste.

Vierailija
42/46 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On,olen odottanut tota tulevaksi uusintana vuosia ja menetin jo toivoni,mutta hienoa yle että näyttävät sen,loistava sarja,kyllä suomalaiset osaavat kun tahtovat,tai tahtoivat,aivan eri sarjaa,siis paremmuudessaan kuin mikään nykyisin tehtävät sarjat jotka tehdään kiireellä jotta saadaan äkkiä myytyä kanaville ja rahat nopeasti taskuun tuotantoyhtiöille,näyttelijät tossakin sarjassa osaavat näytellä,ovat uskottavia hahmoissaan toisin kuin nykyiään teeveessä näkyvät pinnalliset "näyttelijät" jotka eivät tajua mitään näyttelemisen perusasioista,tekevät työnsä vain rahan ja julkisuuden (joka varmasti on monille se suurin syy alkaa / yrittää näyttelijäksi, varsinkin teeveeseen) takia,olen puhunut,påiste.

Siis piste,vika sana,lol.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taloyhtiön kimppaloton miljoonavoitto. Ja kaikki kyräilevät toisiaan.

Vierailija
44/46 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areena on kyllä oikea kultakaivos. Paljon kivaa katsottavaa.

Sieltä ei näe aikoinaan esitettyjä sarjoja esim: Safiiri ja Teräs, Maanalainen armeija iskee jälleen(se huumori sarja)

Ois kiva nähdä, jos katsoo muualta ei löydä tekstitystä suomeksi

Vierailija
45/46 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut. Jag har talat.

Vierailija
46/46 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areena on kyllä oikea kultakaivos. Paljon kivaa katsottavaa.

Sieltä ei näe aikoinaan esitettyjä sarjoja esim: Safiiri ja Teräs, Maanalainen armeija iskee jälleen(se huumori sarja)

Ois kiva nähdä, jos katsoo muualta ei löydä tekstitystä suomeksi

No joo. Ei siellä tietenkään kaikkia maailman sarjoja ole nähtävissä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme