Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksitoikkoinen seksi

Vierailija
25.10.2025 |

Olen ollut miehen kanssa jo pidempään, mutta välillä ollaan oltu hetki myös erossa kun tuntuu ettei seksuaalinen energiamme kohtaa ja se häiritsee minua paljon. Mies haluaa seksiä paljon, mutta hänen tykkäämä seksi on yksitoikkoista rynkytystä. En edes ymmärrä mitä hän siitä saa, tuntuuko sellainen miehestä hyvältä?

Itsellä ainakin vain paikat puutuu ja lopulta keksin jonkun tekosyyn, ettei tarvitse olla enää hänen panopuuna. Ehkä kerran kuussa hän haluaa, että ratsastan, mutta muuten seksi on lähes aina sitä, että hän vaan tikkaa menemään. Ja hän ei edes tule siinä, vaan haluaa aina, että otan häneltä lopuksi suihin. Jotenkin vaikeaa, ottaa asiaa puheeksi, koska hän varmaan kuvittelee olevansa kovakin panomies, koska tosiaan pystyy panemaan ilman tulemista pitkiäkin aikoja. Ja toisaalta tuntuisi, että arvostelisin sitten hänen seksitaitojaan. Itse tykkäisin enemmän sellaisesta aistillisesta menosta ja erilaisista asennoista myös, eikä aina samaa lähetyssaarnaajaa. Seksissä on aina sama kaava, hän nuolee minua hetken, sitten alkaa rynkyttämään, jota kestää niin kauan ennen kuin laitan sille stopin, ja sitten otan rojut suuhuni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aika sama kuin ap:lla. Tulee sisääni kylläkin. Ja mies ei edes tajua että en nauti koska esitän kun en jaksa rynkytystä. Olen yrittänyt neuvoa kuinka nauttisin mutta neuvot loukkaa eikä seiso enää. Kyllästyin jatkuvaan loukkaantumiseen, tuli olo että minussa vika. Muutenkin onhelmia kun ei meinaa seistä. Valittaa kun en halua.Tyydytän itseni yksinäni.

Avaisitko vähän millaisia neuvoja olet antanut? Ehkä me miehet voitaisiin oppia siitä jotakin, vaikkei se sinua parisuhteessasi taida juurikaan auttaa.

Lapsellista kyllä loukkaantua siitä, että oma nainen kertoo mikä tuntuisi hyvälle ja kertoo lähinnä miehen huonosta itsetunnosta.

Vierailija
22/26 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin tulevan ex-vaimoni 2-kymppisenä, kun poikuus oli vielä tallella. Seksimme oli koko suhteen ajan hyvin tylsää ja yksitoikkoista, käytännössä pelkkää lähetyssaarnaajaa. Oli sitä kuitenkin riittävästi, eli määrästä ei voinut valittaa. Suuseksi ei exälle käynyt kumminkaan päin ja takaapäinkään ei enää saanut sen jälkeen, kun hänelle tuli peräpukamia. Hän ei myöskään koskaan lauennut yhdynnässä, ainoastaan omin sormin tai satisfyerillä.

Suhde kesti yli 25 vuotta ja päättyi kun lapset olivat lentäneet pesästä. Sen jälkeen oli kyllä varsin positiivinen yllätys huomata, että kaikki naiset eivät todellakaan ole seksin suhteen tylsiä ja estoisia, vaan osa ihan oikeastinauttii, haluaa nautintoa, ottaa nautintonsa ja haluaa myös vaihtelua ja monipuolisuutta seksiin. Vasta eron jälkeen olen kokenut, miltä tuntuu kullissa kun nainen saa orgasmin, oppinut miten naiselle nuollaan tai sormetetaan orgasmi, miten hyvältä tuntuu maata alla kun nainen ratsastaa itselleen useamman orgasmin peräkkäin tai miten hyvältä tuntuu, kun nainen spontaanisti ottaa suihin ja antaa suuhoitoa loppuun saakka.

Neuvoni kaikille sukupuolesta riippumatta: Älkää ihmeessä tyytykö huonoon seksiin. Kumppani vaihtoon, jos ei muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne toisinpäin. Rouva ei halua juuri mitään vaihtelua, ehkä kerran kuussa pientä yritystä. Ei auta vaikka olen yrittänyt kehua ja kannustaa. Mahdollisimmin äkkiä pimeässä homma ohi. Esileikit on vähissä eli yritän antaa kielihoitoa ja hieroa ympäri kehoa, mutta ei. 

Meillä sama juttu. Ehkä kerran-pari vuodessa kaavasta voi hieman poiketa, mutta vain aivan vähän. Esileikki on sitä, että hieron itselle liukuvoidetta ja sitten pitäisi alkaa tikkaamaan kauhella kiireellä. Hän laukeaa nopeasti ja itse yleensä siinä samalla niin, hän työntää minua päältä pois melkein kun ensimmäiset ruiskaukset lähtee. Eli siis kiire pesulle ja taas katsomaan puhelinta tai muuta yhtä tärkeää

Vierailija
24/26 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani voit jättää sen "tikkausvaiheen" pois ja mennään suoraan siihen suuhunruiskuttamisosioon.

Vierailija
25/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap turhaan ulise. Avaa suusi (enkä meinaa kullia varten) tai vaihda miestä.

Nää tämmöset aloitukset ei muuta sun miehesi käytöstä. Miksi mun pitää tää kertoa sulle?

Vierailija
26/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin miehenä pitäisin kovasti siitä, että nainen sanoo mitä haluaa ja mistä pitää. Ehkä mies on käsittänyt sinut väärin, jos ette ole edes keskustelleet asiasta. Tuo ratsastaminen olis minusta mukava juttu. Koita vaikka sitä useammin ja ehdottele. Älä moiti , vaan kerro, että haluat jotain uutta.  Itse olen rouvalle ehdotellut tuota ratsastamista, mutta hän on siihen nihkeästi suostunut.  

Jos nainen menee tuon sanomaan menettää hän välittömästi uhriutumiskortin feministisessä pokerissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi