Olen yllättynyt, miten paljon tuntemani sinkkunaiset harrastavat irtoseksiä ilman kondomia.🙄
On tullut kavereiden kanssa puheeksi, ja todella monet paneskelevat ympäriinsä ilman kondomia. Ja kyse siis ihan aikuisista, lähes 40-vuotiaista naisista. Ei ole tainnut valistuksesta olla hyötyä. Itse olen aina ollut tosi tarkka, että ilman en pelehdi.
Kommentit (26)
Ihmettelen miten tuon ikäiset naiset keskustelevat keskenään naivatko paljaaltaan.
Turhaan huolehdit. Noissa tapauksissa nimittäin myös mies on harrastanut irtoseksiä paljaalla ilman kondomia.
En ikinä puhu seksiasioistani kavereiden kanssa, ja olen yli 40-vuotias.
Ei sitä kännissä kondomeita mieti.
T. M55
mistä nykyään edes saada kumppaneita?
Vierailija kirjoitti:
Ap =miestrolli
Ei.
Kivempi se on ruiskia suoraan rööriin myös nuorempien kanssa. Kumin kanssa jää orkut tulematta
Outo kaverpiiri sinulla. Minun tuttuni eivät edes harrasta irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä puhu seksiasioistani kavereiden kanssa, ja olen yli 40-vuotias.
Kuinka hemmetin egoistista sakkia palstalla on jos aina Minä = kaikki muut
Olen pannut paljaalla vain yhtä naista. Suihin on multa paljaalla ottanut 5 naista, seksiä on ollut yli 20 naisen kanssa.
M50
Kuten odotettua alkoi välitön ankara kieltämisoperaatio minkä mukaan naiset ei edes puhu keskenään mitään. Tällasta taas tällä kertaa.
No itsekään en haluaisi puhua, ja omistani en puhukaan. Mutta pakko kuunnella kun joku alkaa tilittämään.
Harvoin ne miehetkään kumia käyttää, kauhea kitinä jos ei anna panna paljaalla.
Tykkään tarjoilla ensitreffeillä naiselle aina drinkit ja juotan tämän sitten humalaan. Humalaiselta akalta saa aina, ja sitä voi panna paljaalla niin, että tuntuu.
Naiset haluaa ilman kumia. Tapailen yhtä naista niin se sanoi ettei tykkää kortsuista.
Itse taas en tunne noin holtittomia ihmisiä, jotka viitsisivät vaihtaa limojaan vieraiden kanssa. Herättää myötähäpeää.
Oman rakkaan kanssa parasta <3
Et tunne ketään, joten kokonaismäärä on nolla.