Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yllättynyt, miten paljon tuntemani sinkkunaiset harrastavat irtoseksiä ilman kondomia.🙄

Vierailija
25.10.2025 |

On tullut kavereiden kanssa puheeksi, ja todella monet paneskelevat ympäriinsä ilman kondomia. Ja kyse siis ihan aikuisista, lähes 40-vuotiaista naisista. Ei ole tainnut valistuksesta olla hyötyä. Itse olen aina ollut tosi tarkka, että ilman en pelehdi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan huolehdit. Noissa tapauksissa nimittäin myös mies on harrastanut irtoseksiä paljaalla ilman kondomia.

Mutta naisenhan piti olla niin paljon parempi, mieheltä se on odotettavissa koska miehet on vastuuttomia sikoja.

Vierailija
22/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuuluu seksipalstalle.

Poistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa ilman kumia. Tapailen yhtä naista niin se sanoi ettei tykkää kortsuista.

Onhan se ikävä ja narskea, kuivattavakin.

Me puhutaan kyllä ystävien kanssa seksistä, en ymmärrä miksi olisi tabu. Miehillemme emme kyllä kerro että puhutaan näin tarkasti.

rouvat 50 +

Vierailija
24/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan huolehdit. Noissa tapauksissa nimittäin myös mies on harrastanut irtoseksiä paljaalla ilman kondomia.

No kyllä minä itse tätä miehenä ihmettelen. Tautiriski on vain yksi asia, nainen voi tulla myös raskaaksi ja pitää lapsen jne. Minä en vaan voi ymmärtää mitä ihmisten päässä liikkuu. Toisaalta en ole koskaan hinkunutkaan irtoseksiäkään. 

Vierailija
25/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tarjoilla ensitreffeillä naiselle aina drinkit ja juotan tämän sitten humalaan. Humalaiselta akalta saa aina, ja sitä voi panna paljaalla niin, että tuntuu.

Tiesithän, että tyrmäystipparaiskauksesta voi joutua jopa suomessa vankilaan?

Vierailija
26/26 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa ilman kumia. Tapailen yhtä naista niin se sanoi ettei tykkää kortsuista.

Onhan se ikävä ja narskea, kuivattavakin.

Me puhutaan kyllä ystävien kanssa seksistä, en ymmärrä miksi olisi tabu. Miehillemme emme kyllä kerro että puhutaan näin tarkasti.

rouvat 50 +

Ei se olekaan taju, vaan mautonta puhua noin intiimistä asiasta ilman toisen lupaa. Jos kysyä on irtosuhteista, se on vielä mauttomampaa. Juntti mikä juntti