Mitä naiset ajattelee jos mies salaa "kyylää" naisen peppua,rintoja tai muotoja?
Siis jos kaunis nainen kävelee vaikka lenkillä tai kaupassa ja mies sillee "salaa" kyylää naista? En tarkoita mitään tuijottamista monttu auki tai mitään töykeää käytöstä vaan ihan sellaista vilkuilua.
Kaikki meistä tietää että me miehet katellaa kauniiden naisten muotoja sillä silmällä mutta mitä naiset tästä ajattelee?
Kommentit (87)
Ei haittaa. Jos minussa on jonkun mielestä fyysisesti miellyttäviä ominaisuuksia niin miten ihmeessä voisin tuosta mieleni pahoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat meinaa usein sitä, että nännien välissä on napa.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet sitä mitenkään salaa tee.
Näinpä. Naiset kurkkii salaa, jos näkee huomiota herättävän komean miehen. Miehet ei. Törkeästi voidaan kommentoida nuoria naisia myös.
En ole varmaankaan koskaan katsellut miehen ulkonäköä seksuaalisessa mielessä (olen nainen). Toki joskus katson ihmisiä, sekä miehiä että naisia, samalla tavalla kuin esim kaunista tai mielenkiintoista taideteosta.
Naisille usein myös sanon että "hei, sulla on tosi kiva tyyli", tai että "tosi kiva takki/hiukset/muu, mistä tuollaisia saa?". Hymy päälle, ja siitä aina ilahdutaan. Miehille tällaisia kohteliaisuuksia koskaan enää en menisi sanomaan koska tiedän kokemuksesta että on mahdollista saada perään joku psykoottinen ja pelottava roikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat meinaa usein sitä, että nännien välissä on napa.
Ei ole mun isojen rintojen välissä napaa. Etkö edes ymmärrä miten pahasti roikkuvat rinnat pitäisi olla, jos rintojen välissä olisi napa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa varmaan ku miehet ajattelee, kun naiset kattelee salaa miesten haaroväliä ja upeita lihaksia.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
mulla on pulleat, turvonneet aivot ja pitkä kaljuuntuva Juice-tukka. Helpolla eivät tulleet mutta vuosikausia suomi-viinalla itseäni marinoimalla se onnistui! Tykkäsin prosessista
Katson koska luonto käskee katsomaan. Ei sitä voi estää.