Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en enää liho?

Vierailija
25.10.2025 |

Nuorena lihoin, vaikka söin vain kaksi kertaa päivässä, ehkä 1500 kaloria yhteensä. Olen pienikokoinen 155 cm. Nyt päälle nelikympppisenä syön kolme tai neljä krt päivässä: Aamupala n. 500 kcal, lounas n. 400 kcal, välipala n.,200 kcal, päivällinen 500-700 kcal. Paino on sitkeästi 45 kg eikä siitä nouse. Jos energiansaanti putoaa tosta, laihdun. Heikko sokerinsieto todettu ja suvussa diabetesta. Voiko johtua tosta vai keksittekö muuta syytä? Mulla on myös refluksitauti, täytyn nopeasti enkä oikein pysty tuon enempää edes syömään.  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut kymmeniä vuosia noin, niin ei tarvii mennä lääkäriin, on ehkä vaan suolistobakteerikanta muuttunut paremmaksi. Jos on vasta hiljan alkanut, niin sit tosiaan lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappi voi aiheuttaa närästystä. Tai muu. Mutta syöt aika terveellisesti, ehkei siksi tule painoa? Proteiinia? Muuta mitä tarvisi? Gavisconia voi testata yöksi jos närästää. Hormonitoiminta? Lekuri voi ottaa verikokeita jos näyttää että laihtuu vaan.

Vierailija
4/5 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samat mitat, pituus miinus 110. Olen 169/59 ja 49v. Mitä haluat sanoa? Me emme ole alipainoisia. Et sinäkään. 

Vierailija
5/5 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaihtarioireet, ne lihottaa! Hehe