Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautitko siitä, jos ahneella pyrkyrillä menee taloudellisesti huonosti?

Vierailija
25.10.2025 |

Minä nautin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt koko ikäni, ja nyt on ollut tosi vaikeaa. Ihan suoraan tultiin päin naamaa kertomaan, että mulle ei ole koskaan elämässä mikään muu merkinnyt kuin työ ja raha - ihan olen ansainnut rangaistukseni. Vähän sanaton fiilis.

Vierailija
2/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nautin kevätauringon lämmöstäkasvoilla tai siitä kun halaan ystävää tai siitä kun koiranpentu juoksee kukkaniityllä. Sellaisista hetkistä nautin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt koko ikäni, ja nyt on ollut tosi vaikeaa. Ihan suoraan tultiin päin naamaa kertomaan, että mulle ei ole koskaan elämässä mikään muu merkinnyt kuin työ ja raha - ihan olen ansainnut rangaistukseni. Vähän sanaton fiilis.

Vastasit itsellesi.     Jatka yksinpuheluasi 

Vierailija
4/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa seurailla sellaisia. Kannatan kaikille turvaa. Ahneus ei ole hyvä tietenkään ja itsekkyys. Muttei tuomitseminenkaan.

Vierailija
5/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän vain huolen omista asioistani. Muiden menestys tai rappio ei ole mun päänvaiva.

Vierailija
6/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa markkinatilanteessa ahneella ei ole paskanen loppu, vaan valoisa ja vauras tulevaisuus edessä. Pitää olla ahne ja nälkäinen, kun kahmii luovuttajilta markkinaosuuksia.