Miksi puistoon pitää pukeutua IRSTAASTI!
Kyllä oikeesti meinas silmät tippua äskön päästä kun puistoon eksyin lasten kanssa. :O
Okei, ulkona on +20, mutta miksi puistoon pitää lähteä puoli-alasti? En tiedä onko tämä kovinkin yleistä äideille pukeutua puistoon minihameisiin ja jättää vielä alushousutkin kotiin vai onko tämä nuorien nykyinen puistotyyli? Siellä muutama nuori äiti viipotti menemään lastensa kanssa minihameissa ja ilman rintaliivejä! Ja yksi kun kumartui nostamaan lapsensa sormikkaita maasta niin kyllä meinasi tältä mammalta lähteä jalat alta! Kyllä minäkin joskus pistän vähän meikkiä ja joskus jopa olen ihan tyylikkäissä farkuissa tai hameessa puistossa, mutta ei ole koskaan kyllä käynyt mielessä lähteä puistoon " bilevaatteet" päällä tai jättää alushousut kotiin!!!
Kommentit (79)
Täällä on yksi nuori yh. enkä todellakaan kulje pillu paljaana yhtään missään.! Siis ihan uskomatonta, että täällä aikuiset ihmiset edes kehtavat yleistää noin lapsellisen kornisti. Toivoisitteko mahdollisesti itse olevanne nuoria yksinhuoltjia, vai mistä nämä kommentit? Kateelliset vanha akat noin puhuu.
Täällä on yksi nuori yh. enkä todellakaan kulje pillu paljaana yhtään missään.! Siis ihan uskomatonta, että täällä aikuiset ihmiset edes kehtavat yleistää noin lapsellisen kornisti. Toivoisitteko mahdollisesti itse olevanne nuoria yksinhuoltjia, vai mistä nämä kommentit? Kateelliset vanha akat noin puhuu.
Siis tämä yksi tyttösistä noukki poikansa sormikkaat maasta ja näin ollen siis väkisinkin pyllisti niin kyllä siinä ilman tuijottamistakin näki että alkkarit puuttui alta. Tai sitten hänellä oli niin pienet stringit jalassa ettei näkynyt edes persvaossa mitään!
21v kahden lapsen yh. Käyttää playboypupu-logo minihameita ja toppeja. Aina tissit esillä. Mukava tyttö,vaikka tykkääkin esitellä kroppaansa.
Yhdellä tytöistä oli niin tiukat farkut jalassa ettei hän päässyt kyykkyyn!
Eipä siinä muuta mutta omat lapsenikin katselivat hieman ihmeissään näitten äitien touhuja. Ap
Parempi pueutua nätisti ja meikata, kuin olla verkkareissa ja kulahtaneessa marimekon t-paidassa.
Minä ainakin tykkään meikata ja pukeutua kauniisti vaikka olisin puistoon menossa.
- kahiseva tuulipuku
- Marimekon tasaraita, Unikko-saappaat
- Prismasta ostetut säädylliset farkut kainaloihin asti
- verkkarit, olohousut
- lenkkarit ja Kuomat
Ihan hyvä, että siellä yh:t vähän yrittävät ' nostattaa' isäkultien kulleja...
pitkä hame ja t-paita ilman rintsikoita...
No, en minä tiedä oliko sen äidin tarkoitus vilautella itseään, jos se vaan opikeesti on sen peruspukeutumista. Lapsille tuskin jää traumaa, saattavat kyllä ihmetellä housuttomuutta, en kyllä usko että kukaan normaali ihminen tarkoituksella pyllistelisi paljaalla haarovälillään lapsille ja muille äideille...oli sillä varmaan ne stringit eikä vaan tajunnu siinä miltä se näyttää. Toivottavasti :/
Minä olin viime kesänä bikineissä leikkipuistossa. Siinä vieressä on nurmikenttä ja lapseni leikki puiston puolella, IIK!
peittämällä kauniisti kuin paljastamalla rumasti
ps kyllä te pissaliisatkin joskus opitte kun huomaatte, ettei sitä miestä persvakoa näyttämällä saakaan.
Vierailija:
Minä olin viime kesänä bikineissä leikkipuistossa. Siinä vieressä on nurmikenttä ja lapseni leikki puiston puolella, IIK!
ja laittaneet heti päälleen trendikkäimmät kesävaatteensa. Harmi kai se on että eivät päässeet kaupungille niitä näyttämään, mutta kai puistokin on parempi kuin ei mitään. Varmaan niillä kuitenkin jotkin ihonväriset stringit oli päällä...
Ei minullakaan ollut vuosiin erityisiä puistovaatteita, samat farkut ja paidat kuin kaupungillekin. Ne kyllä ovat ihan tylsiä ja säädyllisiä. Nyt on yksi tuulipukukin jo.
pissis-äitien mielestä jotain hienoo. Sääliksi käy, kun ei ole järkeä päässä. Haluavat olla kuten esikuvansa ja idolinsa Britney ja Paris.
Viime kesänä kerrostalokorttelimme sisäpihalla kolme noin 12-13-vuotiasta tyttöä rupes heittään kärrynpyöriä. Ei siinä mitään, mutta kun tyttöset olivat unohtaneet laittaa pikkuhousut jalkaan.
Käytkö sinä puistossa ilman rintaliivejä ja alushousuja? Sinustako se on ok? Siitähän tässä oli vaan kyse että joku on puolialasti liikenteessä, ei siitä että naisilla oli kauniit vaatteet päällä!
Olisit kysynyt jos niin vaivasi. Tai katsonut tarkemmin mikäli tuulipuku taipuu kyykkyasentoon.