Mies rasittava juoppo
Kaadoin suuhun risiiniöljyä, kun nukkuu tuossa lattialla (jonne pudotin sohvalta)
Vituttaa moinen pelle
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidä akkà turpas kiinni minä tuon rahan talouteen JUON SILLON KUN JUON
Sika, potku perseeseen ja ukko ulos.
Tuo juoppo ei tuo talouteen muuta kuin harmia.
Toivottavasti AP:lla EI ole lapsia tämän juopon kanssa: lapset kärsii juopoista eniten !!
Vierailija kirjoitti:
Olispa minullakin juoppo mies. Saisi jotain väriä elämään. Oma mieheni on raitis ja tylsä paska. Mitä huumeita voi piilottaa ruokaan? Miten sen saisi kiinnostumaan päihteistä?
Ota ero jos et kestä selväpäistä miestäsi. Miksi suunnitelet pahoinpitelemään häntä huumeilla ruuan sekaan?
Ukko pihalle vaiko iso liksa/peenis nii kestää kyllä
Sulla mitään risiiniöljyä oo. Provo miesvihaaja
Kaikki miehet ovat juoppoja kun pillua kutisee tai ainakin kelvottomia. Olen huomannut kun pillua kutisee kunnolla niin alkaa miehet olla mukavia. Summa summarum en ole langennut ansaan ja ei yksin tarvitse olla kun didlojakin on.
Ja dildo ei väitä vastaan&aina käyttövalmiis
Kaikki miehet ovat juoppoja kun pillua kutisee tai ainakin kelvottomia. Olen huomannut kun pillua kutisee kunnolla niin alkaa miehet olla mukavia. Summa summarum en ole langennut ansaan ja ei yksin tarvitse olla kun didlojakin on.
Juoksisin karkuun jos pillua kutisis, tautipesäke sit olis, mitäköhän STD:t miehet saavat?
Juodaan viinaa tullaan viisaammaksi näin koska elämä on yhtä piinaa selvinpäin.😂