Tökkiikö kumppanisi muuttunut ulkonäkö?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Uppaile ihan rauhassa, inkkeli, ja katso sitä pakenevaa hiusrajaa peilistä yksiössäsi.
Olen nainen:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tökkii noi roikkuvat vitjat...
Leikkauta pois :)
Ap
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Moikka hullu
Vierailija kirjoitti:
Entäs se kissan keitto jutti?
Tommonen persnaamainen läskinapa se on ollu viimoset 53 vuotta. Oon jo tottunu.
Vierailija kirjoitti:
Tommonen persnaamainen läskinapa se on ollu viimoset 53 vuotta. Oon jo tottunu.
Kerro lisää itsestäsi?
Leikkautitko jo roikkuvitjat?
En vain voi hyväksyä useimpien kaljujen heavylaulajien habitusta
Esim. nykyinen Geoff Tate, Michael Kiske ja Jukka Nummi. Kaljuuteen näyttää yhdistyvän jollain tavalla ärsyttävä lavaelehtiminen, Kiskellä noista lievimmin. Olenko paha ihminen?
Ihan sillä periaatteella ollaan tähän suhteeseen lähdetty ja panostettu että yhdessä vanhetaan. Kyllä silloin jo 2kymppisinä tajuttiin ettei nuoruus ole ikuista. Näin 5kymppisinä arvostetaan toisiamme sellaisina kuin olemme ja terveys on tärkeintä eikä pelkkä kuori ja pinta.
No ei kyllä oman lapsen ikäiset poikaset saa mitään värinää kehossa. Korkeintaan tuttujen kohdalla, sellainen äidillinen, ohhoh, onpas tuostakin söötistä pikkupojasta kasvanut fiksu aikuinen :)
ikä tuo charmia ja kokemusta. Kammaripuolella en todellakaan halua opettaa enää ketää tavoille, haluan valmiin paketin, jolla kokemuksen tuomaa taitoa ja asennetta, pientä hienosäätöä korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä oman lapsen ikäiset poikaset saa mitään värinää kehossa. Korkeintaan tuttujen kohdalla, sellainen äidillinen, ohhoh, onpas tuostakin söötistä pikkupojasta kasvanut fiksu aikuinen :)
ikä tuo charmia ja kokemusta. Kammaripuolella en todellakaan halua opettaa enää ketää tavoille, haluan valmiin paketin, jolla kokemuksen tuomaa taitoa ja asennetta, pientä hienosäätöä korkeintaan
Kerro lisää keski.ikäisen lihavan rillipää tädin villeistä orgasmeista
Uppaile ihan rauhassa, inkkeli, ja katso sitä pakenevaa hiusrajaa peilistä yksiössäsi.