Mies tutki puhelimeni ilman lupaa
Mies meni tutkimaan puhelimeni riidan päätteeksi ilman lupaani. Tämän jälkeen laitoin uuden salauksen puhelimeen ja mies jäi jälleen kiinni siitä että yritti tutkia puhelimen. Tuli kysymään, miksi olen vaihtanut salasanan puhelimeen. Kerroin luoton mennen sen suhteen, että mies ei tutkisi puhelintani ilman lupaani. Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta mielestäni yksityisyys pitää olla viesteissä ja somessa. En usko, että kukaan minulle viestiä laittanut haluaisi, että ne lukee myös mieheni.
Mielestäni tämä ei ole ok ja olen todella vihainen tapahtuneesta. Mies vain syyttää minua että salaan jotain. No näytin kaikki viestiä lähettäneet henkilöt. Liekkö saanut mielenrauhan..
Kommentit (7)
Miehen valehtelu tuli tätä kautta ilmi. Onneksi kuuntelin intuitiota ja epäilyjäni, enkä tuhlannut elämääni väärään mieheen. Suhteeseen ei kuulu salailu ja valehtelu. Minua ei itseä haittaa jos puhelintani tutkitaan, sillä minulla ei ole mitään salattavaa.
En kokisi ongelmaksi puhelimen tutkimista, vaan sitä, mikä saa kumppanin epäilemään minua.
En todellakaan ymmärrä pariskuntia, joiden pitää päästä tutkimaan toisen puhelin. Ihan sairasta touhua.