Aihevapaan pikkujoulut, mitä tarjolle?
Käytössä on sisätilat, jossa seisova pöytä periaatteella tarjoiluja ja ulkotilat jossa grilli, jolla jokainen valmistaa itse annoksensa. (huomioikaa tää että olette siinä kunnossa, jotta onnistutte). Muita tilojakin saa ehdottaa.
Juomat tietenkin myös.
Nää pirsekeet EI ole lapsivapaat, joten heidätkin olisi hyvä huomioida.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vois olla myös hyydekakku ja vanukkaita.
Nämä eivät ole turvassa missään, sillä joku mies käy ne syömässä ennen kuin vieraat ehtivät paikalle. Myös ruskistettu jauheliha on vaarassa.
Pukukoodiksi Munsalan kansallispuku. Pidetään juhlat siistinä: ei pyy-pyy-puheita.
Jos paikalla on koristuksia, parempi etteivät ole perseileviä peikonlehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jumppakasetti soimaan ja koko läskimatamilauma jumppaamaan. Päälle sokerittomat glögit, omena ja rusina.
Mitäs ohjelmaa/tarjoilua miehille ja lapsille?
Juhlatilassa on paljon nurkkia joissa miehet voivat punastella.
Kusisia grillitassuja sinne ulkogrilliin, ehdottomasti!
Entäs me melkein hampaattomat?
Kyllä eläkeläiselle täytyy olla sopiva jukurtti ja rahka.
Missä istutaan, onko siellä vain prsltä haisevia sohvia? Ja mihin suuntaan on lasten päät käännetty?
Minä tahon sahtia ja käynettä vaapukkamehua
Syötäis sitä, mikä oli kellekin suurta luksusta lapsena.
Paras charas kruunaa pöydän. Mammat pilvessä kuin ankat!
Tarjolla on vain 80-luvun köyhyys, jolloin ei asuttiin tyyliin maakuopissa ilman juoksevaa vettä ja syötiin juureksia ja hernekeitoa.
Makkaraa ja kaljaa. Lapsille limua ja vaahtokarkkeja.
Pestyä jauhenlihaa. Keitettyä makaroonia jossa puoli kiloa voita, myös pakasteesta se keitinvesi. Viisi erilaista leikkelettä.
Katsos, mun kieli poskessa tehty aloitus on saanut kruunun.
Tuleekohan Hopeakettu, täysvalkoisissaan, pikkujouluihin katselemaan tsirpuloita?
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Hopeakettu, täysvalkoisissaan, pikkujouluihin katselemaan tsirpuloita?
Kipakka pontikalla hopeakettukin saadaan näyttämään kolmekymppiseltä. Kipakka sisältää suoraan sanottuna paljon psilosibiinisieniä.
Vierailija kirjoitti:
Syötäis sitä, mikä oli kellekin suurta luksusta lapsena.
https://www.herkkusuut.com/yksi-lapsuuden-ihanimmista-muistoista-on-kun…
Mä voin tuoda ne puolikkaat, jos joku muu tuo toiset puolet.
Nuolemisapua kaivataan, koska itsellä on kipeenä sekä kieli että selkä.