Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet on ilot. Talvitakki.

Vierailija
24.10.2025 |

Ostin talvitakin ekan kerran 15 vuoteen, tuo koko aika mennyt 15 vuotta sitten ostetulla untsikalla. Olisi ollut jopa varaa ostaa aiemminkin, mutta yrittänyt sinnitellä tuolla vanhalla. Tämä uusi on kuitenkin täysin vedenpitävä ja tuulenpitävä, varaudun etelä-suomen räntätalveen. Ja lämmin. Ja olen ollut nyt jo pari päivää niin otettu asiasta, että on uusi lämmin talvitakki, joka pysyy kuivana. Pitkästä aikaa. Pienet on näköjään ilot eikä elämässä paljon tapahdu. Mikä on sinun tämän viikon pieni ilo?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa päikkärit sohvalla ilahduttaa päivittäin.  

Vierailija
22/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasoiden eteenpäin meneminen itselläni ja perheenjäsenillä. Sain lääkärinajan itselleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet ansainnut uutta.

Vierailija
24/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin divarista kirjan: Kuinka kapteeni Cook keitettiin. Lyhyitä tarinoita historiasta mukavasti kerrottuna. Helppolukuinen pieninä pätkinä kerrottuna.

Vierailija
25/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin onnekseni iloita sopivan kokoisesta talvitakista. Liian pieni keljuttaisi jo senkin vuoksi ettei varaa uuteen. Semmoisia ostelevat vain porhot, rikkaat ja äveriäät. Ja löttövoittajat.

26/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eräästä verkkokaupasta adventtikynttilän joka muistuttaa lapsuudenkodissani ollutta. Se on valkoinen ja siinä on vihreää havukuviointia.

Lapsuudenkodissani oli monina vuosina ilmeisesti pelastusarmeijalta (?) ostettuja adventtikynttilöitä jotka oli tuollaisia, ja olen etsinyt samanlaista tai edes sitä muistuttavaa jo kauan. Tilaan löytämäni kynttilän heti ensi kuun alussa. Toivottavasti niitä on vielä jäljellä.

Huomasin ärtymyksekseni että adventtikynttilöitä myydään yhä useammin neutraloidulla nimellä kalenterikynttilä. Tuo ihana minkä löysin on onneksi perinteisellä adventtikynttilä-nimellä.

Vierailija
27/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandan suklaarasia. Se perinteinen halpa.

Kilo sokeria ajaa saman asian.

Vierailija
28/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoin kiireettömästi. Vaihdoin petivaatteet. Söin riittävästi. Postinjakaja toi kotiovelle pikkupaketin, joka ei mahtunutkaan postilaatikon aukosta sisään. (Oli kirjekokoa ja postitettu "jaetaan postilaatikkoon").

Vierailija
29/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uutta shampoota, jossa oli yllättäen tosi hyvä metsäinen tuoksu.

Vierailija
30/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ostettua ja paketoitua ensimmäiset joululahjat lapsille, jee! Yleensä olen niin myöhässä ja viime tipassa.. 

Vierailija
31/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oman Victorinoxin linkkarin. Se mitä MacGyverikin käytti. En muista, milloin olen ollut näin innoissani näin pienestä ostosta.

Vierailija
32/34 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku muukin iloitsee takistaan . Minäkin ostin kunnon veden / tuulen pitävät takin ja housut . Oli kiva tulla pyörälenkiltä vaikka satoi kaatamalla , alla olevat vaatteet pysyivät hyvin kuivina . Olin ihan onnessani .

Vierailija
33/34 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. 

Vierailija
34/34 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä kermavaahdolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä