Pienet on ilot. Talvitakki.
Ostin talvitakin ekan kerran 15 vuoteen, tuo koko aika mennyt 15 vuotta sitten ostetulla untsikalla. Olisi ollut jopa varaa ostaa aiemminkin, mutta yrittänyt sinnitellä tuolla vanhalla. Tämä uusi on kuitenkin täysin vedenpitävä ja tuulenpitävä, varaudun etelä-suomen räntätalveen. Ja lämmin. Ja olen ollut nyt jo pari päivää niin otettu asiasta, että on uusi lämmin talvitakki, joka pysyy kuivana. Pitkästä aikaa. Pienet on näköjään ilot eikä elämässä paljon tapahdu. Mikä on sinun tämän viikon pieni ilo?
Kommentit (34)
On ollut tosi paljon kaikkea ylimääräistä, (esim. kuolema yllättäen lähipiirissä )nyt olen tyytyväinen tylsästä arkielämästäni. Huomenna suunnitelma laskostaa ja pestä pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
On ollut tosi paljon kaikkea ylimääräistä, (esim. kuolema yllättäen lähipiirissä )nyt olen tyytyväinen tylsästä arkielämästäni. Huomenna suunnitelma laskostaa ja pestä pyykkiä.
Osta itsellesi kukkakimppu.
Uusi toppatakki, jonka läpi sade ei tulekaan (vaikka odotat!) ja voi seistä hymyillen räntäsateessa, on oikeasti ihana. Se on arjen luksusta :)
Olin eilen sadepäivän toppatakissa ulkona, enkä kastunut. Se piti vielä vettä. Tänään oli kivaa se, ettei siitä reissusta tullut flunssaa, vaan pääsi ulos, kuten eilenkin.
Kiitos sinä ihana! Hyvä idea, tuli hyvä mieli viestistäsi. Olen ehkä kukkakimpun tarpeessa 🙂.
Keräsin kaikki vanhat tekokukat, ja tein niistä yhden jättimäisen asetelman. Paljon parempi, kuin ympäri asuntoa ripoteltuina.
On kuulkaas kuin sisustuslehdestä! 😄
Märkä untsikka on kyllä jotain aika kamalaa. Painavakin eikä kuivu sitten millään huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuolkaa pois.
Sekö olisi sinun ilosi? Aika isot vaatimukset sulla.
Kävin ostamassa uuden peiton ja kaksi uutta tyynyä. Olisi pitänyt tehdä se jo aikaisemmin, untuvapeitto päästi hyöheniä ulos. Peitto on lämmin ja pysyy pussilakanan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Saat voimaa lähipiirin kuolemasta. Kunnon psykopaatti.
Katselin tänään, kun kouluikäiset lapseni esittelivät skeittaustaitojaan. Samalla kun olin huolissani siitä, mikä luu taittuu seuraavaksi ja hölmöilevätkö liikenteessä, ymmärsin olla onnellinen siitä, että he ovat terveitä ja taitavia ja innoissaan ulkoilusta.
Ostin kevätkukkasipuleita. Kun tästä pimeästä ja talvikaudesta on selvitty, nousevat maasta huhti-toukokuussa. Nurmi hohkaa vaaleansinisiä kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kevätkukkasipuleita. Kun tästä pimeästä ja talvikaudesta on selvitty, nousevat maasta huhti-toukokuussa. Nurmi hohkaa vaaleansinisiä kukkia.
Hyvä kun muistutit! Vielä ehtii viime hetken ostoksille.
Hyvä takki ja kengät on aika iso ilo minusta!
Päästin naapuritalon skidin alaovesta. Kiitti, jopa.
Viime viikon . Toppatakki icepeak Intersport, livenä, 179 e, 😄
Pandan suklaarasia. Se perinteinen halpa.