Kuinka nopeasti teillä menee maku deittisovelluksissa
jos toisen vastausta ja viestiä pitää aina odottaa 1-3 vrk? Harmi, ihan kiinnostava ihminen tällä hetkellä matchina mutta ei tutustumisesta tule mitään tällä tahdilla, kun hän lähettää yhden viestin parin päivän välein. Itse vastaan muutaman tunnin sisällä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et ole hänen mielestään "ihan kiinnostava". Ainakaan niin kiinnostava että jaksaisi yrittää.
Jos yhden asian voisin sanoa vinkiksi itselleni silloin kun vielä nettideittailin: odota sitä jonka kanssa kummankaan ei tarvitse arvuutella, epäröidä ja ihmetellä. Kaikki muut tuhlaavat vain aikaasi.
Nyt puhutaan nettideittisovelluksesta ja siitä ettei ole tavannut vielä kertaakaan. Tuskinpa siellä sovelluksessa voikaan olla kenestäkään vielä kovin syvällisesti kiinnostunut kun ei edes tunne ihmistä.
Kokemuksesta: kyllä sen tietää hyvin nopeasti. Molemmat. Eikä tule sellaista oloa että pitääpä tehdä aloitus vauvapalstalle että mikähän homma.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä menee maku naisiin koska ne ei puhu mitään. Sanovat muutaman sanan ja sitten on hiljaista vaikka väittävät että ovat sosiaalisia ja haluavat parisuhteen.
Sä oletkin Alfa, jos vastaavat ihan muutamalla sanalla!
Itse tykkään yleensä kirjoitella pitkästi.
Naisilta saamani yleisimmät vastaukset ovat:
Jep
Ok
Hih
Joo
🤣
👍
😅
🎉
Pannaako
Patettaaks
Panoa etsin
Panettaa
Paneminen
🍆
🥒
Nus nus?
Laitan molempiin jos haluut.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että deittisovellukset ovat paljastaneet mulle miessukupuolesta asioita, joita en olisi halunnut tietää. Suoraan sanottuna masentaa, että en tunne mitään viehtymystä samaan sukupuoleen. Olen varmaan sitten loppuikäni yksin.
Nunna laiffi on ainoa tie tästä eteenpäin :D
Kerta kaikkiaan ei kiinnosta ryhtyä kenenkään siemenalustaksi.
Mua ei haittaa yhtään, jos toinen kirjoittaa minulle kahden päivän välein, jos ne hänen viestit ovat kiinnostavia, oivaltavia ja ajatuksella kirjoitettuja.
Mutta jos joku vastailee parin päivän välein 1-2 sanan viesteillä, niin ei sellaista ole mitään järkeä jatkaa.