Kuinka nopeasti teillä menee maku deittisovelluksissa
jos toisen vastausta ja viestiä pitää aina odottaa 1-3 vrk? Harmi, ihan kiinnostava ihminen tällä hetkellä matchina mutta ei tutustumisesta tule mitään tällä tahdilla, kun hän lähettää yhden viestin parin päivän välein. Itse vastaan muutaman tunnin sisällä.
Kommentit (26)
Minulla on tähän mielenkiintoinen kommentti, mutta laitan sen maanantaina.
Jos mies on tuota tyyppiä että kirjiottelee kerran päivässä eikä keskusteluilla ole selkeää alkua eikä loppua niin aika selkeää ettei häntä kiinnosta v ittuakaan. En tuhlaa energiaani tällaiseen.
Äkkiä menee maku naisiin koska ne ei puhu mitään. Sanovat muutaman sanan ja sitten on hiljaista vaikka väittävät että ovat sosiaalisia ja haluavat parisuhteen.
Tinderissä oon pari kertaa yrittäny roikkua - 4 pv maksimi, tulee jännetupintulehdus ja oksettaa se miesten taso (tietää kuvista ja viesteistä, mitä hakevat, vaikka väittävät muuta)
Facebookingin Dating-sovelluksesta oon löytäny yhen miehen kaveriksi. Meillä ei oo minkäänlaista kemiaa eikä sähköä, kuhan kaks yksinäistä juttelee. Soitellaan. Tahtoi tavata, mutta mua ihmetytti, miksi. Puhelimessa jo saadaan purettua ajatuksia Kun kuitenki vaan ystävyydestä on kysymys. Oon kyllä tyytyväinen tähänkin. Muta miestä sieltä ei löydy.
Enkä oikein tiedä mihin 50+ naisena pitäis mennä, kun en tykkää 50+ miehistä harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et ole hänen mielestään "ihan kiinnostava". Ainakaan niin kiinnostava että jaksaisi yrittää.
Jos yhden asian voisin sanoa vinkiksi itselleni silloin kun vielä nettideittailin: odota sitä jonka kanssa kummankaan ei tarvitse arvuutella, epäröidä ja ihmetellä. Kaikki muut tuhlaavat vain aikaasi.
Kaikilla ei ole aikaa päivystää deittipalstalla tai kirjoitella tiheään. Tämänhän ei tarvitse olla pysyvä tila, vaan voi olla lyhytaikainen, tilapäinen kiire. En tuomitsisi tuolla perusteella. Voi haluta myös ottaa tutustumisen rauhassa muutenkin, koska ollut huonoja kokemuksia esim. läheisriippuvaisista.
Itse tutustuin kumppaniini hitaasti. Siis todella hitaasti, vaikka vetovoima oli alusta lähtien huumaava. Nainen oli vastaeronnut ja siksi pysyttelin etäämmällä kauan. Kannatti, joskin olisin voinut menettää tilaisuuteni. Sille ei olisi sitten voinut mitään.
Mun ekan nettideitti-ihmisen kanssa viestitettiin 9kk niin et varmaan pari kertaa oltiin vaan samaan aikaan linjoilla 😂 Ja silti molemmat vaan jatkoi sitä. Ei kyllä koskaan nähty eikä edes vaihdettu kuvia. Toi oli riittävää silloin. Mut enää ei riittäisi, vaikea se on tutustua jos yhteydenpito on vaan satunnaista (vaikka meillä se oli säännöllistä viestittelyä muutaman päivän välein) mut ehkä toi oli se mitä molemmat kaipasi sillä hetkellä. Et on joku jonka kanssa vaihtaa ajatuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et ole hänen mielestään "ihan kiinnostava". Ainakaan niin kiinnostava että jaksaisi yrittää.
Jos yhden asian voisin sanoa vinkiksi itselleni silloin kun vielä nettideittailin: odota sitä jonka kanssa kummankaan ei tarvitse arvuutella, epäröidä ja ihmetellä. Kaikki muut tuhlaavat vain aikaasi.
Kaikilla ei ole aikaa päivystää deittipalstalla tai kirjoitella tiheään. Tämänhän ei tarvitse olla pysyvä tila, vaan voi olla lyhytaikainen, tilapäinen kiire. En tuomitsisi tuolla perusteella. Voi haluta myös ottaa tutustumisen rauhassa muutenkin, koska ollut huonoja kokemuksia esim. läheisriippuvaisista.
Itse tutustuin kumppaniini hitaasti. Siis todella hitaasti, vaikka vetovoima oli alusta lähtien huumaava. Nainen oli vastaeronnut ja siksi pysyttelin etäämmällä kauan. Kannatti, joskin olisin voinut menettää tilaisuuteni. Sille ei olisi sitten
Itse en jaksaisi tuollaista "sille ei olisi sitten voinut mitään" luuseriasennetta.
"Itse en jaksaisi tuollaista "sille ei olisi sitten voinut mitään" luuseriasennetta."
Mutta väliäkö sillä, koska et ole kyseinen nainen.
-eri
Olin tuossa 2 vuotta sitten 2 päivää. Olikaan 2 eri sovellusta. Molemmista meni maku jotai 3 pv. Ihan kuin neulaa etsii heinäsuovasta.. En oo stn jälkeen ollut. Tuli mitta täyteen.
Tui kertoo että sillä on monta miestä tekeillä... pitää sut vaan lämpimänä jos ei sais parempaa
Mulla on menny maku deittisovelluksiin, ennenkuin ole ikinä elämässäni niihin edes kirjautunut :D
Ihan muiden kammokertomukset täällä ja muualla on saanu mut pysymään visusti poissa niistä.
Mä oon semmonen ihminen, että opin muiden virheistä. Mun ei tarvi mennä toteamaan, että ne on ihan paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tutustuin kumppaniini hitaasti. Siis todella hitaasti, vaikka vetovoima oli alusta lähtien huumaava. Nainen oli vastaeronnut ja siksi pysyttelin etäämmällä kauan. Kannatti, joskin olisin voinut menettää tilaisuuteni. Sille ei olisi sitten
Normaali ihminen osaa myös tällaisessa tilanteessa kommunikoida, että on juuri nyt kiireinen, mutta viestittää mielellään myöhemmin lisää. Itse en edes roikkuisi mainostamassa itseäni, jos en pystyisi itsestäni mitään antamaan.
Vierailija kirjoitti:
"Itse en jaksaisi tuollaista "sille ei olisi sitten voinut mitään" luuseriasennetta."
Mutta väliäkö sillä, koska et ole kyseinen nainen.
-eri
Ei sinänsä olekaan. Mutta eipä miehen kiinnostuskaan kovin korkea ollut jos nyhjäsi jossain nurkassa odottelemassa, että nainen tasaantuu. Suurin osa miehistä on eron jälkeen suoraan panemassa uusia naisia, joten tuollainen tuntuu vaan rottamaiselta.
Sanotaan, että deittisovellukset ovat paljastaneet mulle miessukupuolesta asioita, joita en olisi halunnut tietää. Suoraan sanottuna masentaa, että en tunne mitään viehtymystä samaan sukupuoleen. Olen varmaan sitten loppuikäni yksin.
Tämä on vähän outoa, että ihmiset menevät näihin sovelluksiin ollakseen mykkiä. Miksi? Jokaisella on oikeus olla niin paljon mykkänä kuin ikinä lystää, mutta ei siihen tarvita toista seuraksi.
Miksi olla nettideittisovelluksissa ja mainostaa etsivänsä parisuhdetta, jos ei ole aikaa edes tutustua ja vastailla viesteihin kuin parin päivän välein? Pysy sinkkuna jatkossakin jos et halua ollenkaan käyttää aikaasi toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan nettideittisovelluksesta ja siitä ettei ole tavannut vielä kertaakaan. Tuskinpa siellä sovelluksessa voikaan olla kenestäkään vielä kovin syvällisesti kiinnostunut kun ei edes tunne ihmistä.