Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täälä jo keskusteltu siitä että naiset eivät oikein hahmota mikä on hyvännäköinen mies?

Vierailija
24.10.2025 |

Eli itse olen ja voin kokemuksesta sanoa että TODELLA harva nainen yhtään edes huomaa, että olen selvästi keskivertoa hyvän näköinen. Naisia likeltä tarkkailemalla tämänkin olen saanut selville. En usko että kukaan on erimieltä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla oikeinkirjoitustaito on tärkein kriteeri. Et täytä sitä lokeroa, joten ulkonäköäsi ei tarvitse edes miettiä. 

Vierailija
22/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mittani on 162cm  55kg ja ikää 31v ja vientiä kyllä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät samalla tavalla etsi katseellaan hyvännäköisiä miehiä. Jos mies on kiinnostava käytökseltään, hän alkaa näyttää myös hyvältä.

Tämä on niin totta mutta kaikki miehet eivät vaan tiedä tätä salaisuutta. Herrasmiehet nostavat tasoaan automaattisesti koska naisille on edelleen miehen ulkonäköä tärkeämpää se millainen mies on. Ja käytöksestä sen nainen huomaa tarkkailemalla. 

Totta. Miesten kannattaisi opiskella vähän enemmän naisia ja mitä naiset haluavat. Naiset eivät kiinnitä huomiota samoihin asioihin kuin miehet tai niihin asioihin mihin miehet luulevan naisten ensimmäisenä kiinnittävän huomiota. 

Vierailija
24/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, ei minua kiinnosta miesten ulkonäkö jolleivat sitten ole muuten kiinnostavia.

Miksi kiinnostaisi? Mieluummin minä ihailen kauniita naisia vaikka ihan hetero olenkin. 90% naisista on miellyttävämpiä silmälle kuin miehet. 

Kyllä. Naisellisen näköiset miehet on paljon mielenkiintoisempia ja seksikkäitäkin.

Vierailija
25/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se luonne, ei pituudet ja painot, joihin nämä hysteerisesti ulkonäköönsä suhtautuvat jämämiehet takertuvat.

Vierailija
26/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla onkin pillu jalkojen välissä. Sellaiselle riittää vientiä aina. Tilanne muuttuu täysin jos siellä onkin fileen sijasta kukko.

Vierailija
27/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selvästi keskivertoa hyvännäköinen". Tuota, tä? M

Tätä mäkin mietin, mutta ehkä AP on elämänsä keskittynyt vain ulkonäköönsä ja koulussa on mennyt vähän niin ja näin.

Vierailija
28/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oletko selvästi keskivertoa vaiko hyvän näköinen?

Ehkä lukihäiriö vähentää sisäistä kauneuttasi.

Vierailija
29/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku punainen salihirmu kirjoittamassa vai :D

Vierailija
30/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö tältä?

Huolestuttavat otsarypyt nuorella miehellä. Ottaa pian botoksia.

Vierailija
31/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin hyvännäköisen miehen lasteni isäksi, mutta ulkonäkö on vasta ensimmäinen kriteeri. Jos en saa sellaista miestä, jonka haluan,  niin olen sitten yksin ja lapsiahan saa muutenkin.

Vierailija
32/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs ! Kaikki isokulliset ja/tai rikkaat ovat komeita, vaikka muuten muistuutisivat peruspersua.

Homojem mielestä siis? Naisia se sukuelimen koko aika harvoin kiinnostaa, itse asiassa moni nainen sanoo että iso elin on epämukava. 

Vierailija
33/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, ei minua kiinnosta miesten ulkonäkö jolleivat sitten ole muuten kiinnostavia.

Miksi kiinnostaisi? Mieluummin minä ihailen kauniita naisia vaikka ihan hetero olenkin. 90% naisista on miellyttävämpiä silmälle kuin miehet. 

Kyllä. Naisellisen näköiset miehet on paljon mielenkiintoisempia ja seksikkäitäkin.

Androgyynit joo.

Vierailija
34/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö tältä?

Huolestuttavat otsarypyt nuorella miehellä. Ottaa pian botoksia.

Kateusko painaa? Tuolla miehellä ei edes ole ryppyjä, vaan ilmejuonteita. Ne ovat aivan eri asia kuin rypyt. 

Vierailija
35/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ihan ymmärrä tätä asiaa. Kyse on makuasioista. Voit olla naapurin Tiinan mielestä todella hyvännäköinen ja Tiina kiinnostuu sinusta. Naapurin Tarja taas katsoo sinua kerran ja toteaa, että blah, ei kiinnosta. Näin se vain menee. On myös hieman epäilyttävää itse päättää olevansa hyvännäköinen. Toki voit omasta mielestäsi olla sitä, mutta se naapurin Tarja voi silti olla eri mieltä kanssasi.

Vierailija
36/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla oikeinkirjoitustaito on tärkein kriteeri. Et täytä sitä lokeroa, joten ulkonäköäsi ei tarvitse edes miettiä. 

Just olin tulossa sanomaan samaa! Jos mies vielä lukee kirjoja ja käy museoissa niin se saa naisten pöksyt kostumaan.

Vierailija
37/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äitiskö sulle kerto, että oot hyvännäköinen ?

Varmaan mummo.

Vierailija
38/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot muuten täyskyr** ni siinä ei komeus auta

Vierailija
39/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot muuten täyskyr** ni siinä ei komeus auta

Varsinkin siinä tapauksessa että se komeuskin on sellaista että sen huomaa vaan itse :D

Vierailija
40/45 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme