Onko täälä jo keskusteltu siitä että naiset eivät oikein hahmota mikä on hyvännäköinen mies?
Eli itse olen ja voin kokemuksesta sanoa että TODELLA harva nainen yhtään edes huomaa, että olen selvästi keskivertoa hyvän näköinen. Naisia likeltä tarkkailemalla tämänkin olen saanut selville. En usko että kukaan on erimieltä?
Kommentit (45)
Mä oon kans tosi kaunis mut tooodella harvat miehet tajuu sen. Mikäköhän miehiä oikein vaivaa kun eivät hahmota että oon kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla oikeinkirjoitustaito on tärkein kriteeri. Et täytä sitä lokeroa, joten ulkonäköäsi ei tarvitse edes miettiä.
Just olin tulossa sanomaan samaa! Jos mies vielä lukee kirjoja ja käy museoissa niin se saa naisten pöksyt kostumaan.
Sano vielä pissasta, sano kostuu kusesta. Sano se!
Jos nainen ei ap:n komeutta hahmota niin sitten ap ei sen naisen mielestä ole komea. Se nainen saattaa jopa pitää ap:ta rumana.
Ap ei voi määritellä kuka on muiden mielestä komea ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Et nyt ihan ymmärrä tätä asiaa. Kyse on makuasioista. Voit olla naapurin Tiinan mielestä todella hyvännäköinen ja Tiina kiinnostuu sinusta. Naapurin Tarja taas katsoo sinua kerran ja toteaa, että blah, ei kiinnosta. Näin se vain menee. On myös hieman epäilyttävää itse päättää olevansa hyvännäköinen. Toki voit omasta mielestäsi olla sitä, mutta se naapurin Tarja voi silti olla eri mieltä kanssasi.
No onhan komeus myös tavallaan tilastollinen ilmiö. Vaikka makuasioista onkin kyse, huomattavasti useamman mielestä Brad Pitt on komea, kuin vaikkapa Timo Soini. Brad on siis komeampi. Sen sijaan sellainen komeus jonka vaan harva huomaa, viittaa juurikin enemmän Timo Soini tyyppiseen komeiden. Hänenkin vaimonsa varmaan tykkää.
Ei välttämättä, jos nainen on isokokoinen ja pyöreä, niin hän haluaa karjun vierelleen ettei näyttäisi niin isolta androgyynin animemiehen vierellä.