Todiste afrikkalaisten ylivoimaisesta älykkyydestä: Kenialainen älyprofessori päätyi sotimaan Venäjän puolelle Ukrainaa vastaan vahingossa
Minulla oli unelma, sanoo 36-vuotias kenialaisjuoksija Evans Kibet. Hänen mukaansa kyse ei ollut virheestä, vaan neronleimauksesta.
Kibet kertoo, että hän allekirjoitti paperin Venäjällä täysin tietoisesti koska vain todellinen älykkö voi tehdä päätöksen, jota kukaan muu ei ymmärrä.
Myöhemmin Kibetille selvisi, että hän ei ollut sopinut valmennusleiristä vaan liittymisestä Venäjän armeijaan.
Minulle sanottiin, että joko sodin tai kuolen. Se oli varmasti heidän tapansa sanoa, että olen korvaamaton.
Kommentit (6)
Eihän tälle voi muuta kuin nauraa
Siellä ne afrikassa muutenkin ovat hyvin myönteisiä sekä venäjälle, että kiinalle. Minkä sille sitten voi
Vierailija kirjoitti:
Eihän tälle voi muuta kuin nauraa
Siellä ne afrikassa muutenkin ovat hyvin myönteisiä sekä venäjälle, että kiinalle. Minkä sille sitten voi
Ja Suomi ja Eurooppa syytää rahaa tälle porukalle. Kiittämättömyys on maailman palkka.
Matti Vanhasen isä Professori Tatu Vanhanen on hiukan eri mieltä noista rotujen älykkyydestä. Se tutkimus teksti ei ole enää painokelpoista :)
Kun kasvaa heimoissa joissa on tapana silvoskella naisia ja miehistyä juoksemalla leijonia pakoon keskellä bingobangostaniaa niin ei se ihme ole jos maailmalle lähtiessään joutuu ongelmiin.
Afrikassa moni kokee olevansa länsimaisista ihmisistä poiketen vapaita ja älykköjä, mutta kun katsotaan kovia faktoja, hyvin harva asia viittaa edes keskimääräiseen älykkyyteen. Mistä lienee johtuukin, että ympärivuoden kuuman ilmanalan maissa älykkyys on hyvin harvinaista.
Todella nerokasta, miksei tätä suomalaiset kestävyysjuoksijat ole keksineet.